Titania Skrevet 19. oktober #229881 Skrevet 19. oktober Jeg må snart kjøpe mer te 🤔 Bare tre poser igjen
Sola de Skrevet 19. oktober #229882 Skrevet 19. oktober Titania skrev (3 minutter siden): Jeg må snart kjøpe mer te 🤔 Bare tre poser igjen Du kan få to poser av meg. Fikk prøver med matlevering. Jordbærte. Orker ikke allergisk reaksjon, så blir ikke drukket her.
Titania Skrevet 19. oktober #229883 Skrevet 19. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Du kan få to poser av meg. Fikk prøver med matlevering. Jordbærte. Orker ikke allergisk reaksjon, så blir ikke drukket her. 😅 Jeg er ganske kresen på det, så jeg liker bare to typer 🙈 Kamille, og grønn te med mint 😅
Sola de Skrevet 19. oktober #229884 Skrevet 19. oktober Titania skrev (1 minutt siden): 😅 Jeg er ganske kresen på det, så jeg liker bare to typer 🙈 Kamille, og grønn te med mint 😅 Grønn te uten mint liker jeg I isteversjon
Cid Skrevet 19. oktober #229885 Skrevet 19. oktober Titania skrev (1 minutt siden): 😅 Jeg er ganske kresen på det, så jeg liker bare to typer 🙈 Kamille, og grønn te med mint 😅 Er bare tilvenning
Titania Skrevet 19. oktober #229886 Skrevet 19. oktober Sola de skrev (1 minutt siden): Grønn te uten mint liker jeg I isteversjon Hehe 😁 Det er også godt, forsåvidt 😁 Den med mint lukter tannkrem 🤣
Hydrium Skrevet 19. oktober #229887 Skrevet 19. oktober (endret) En voksen person må spise rundt en tube tannkrem for å bli syk, for eksempel en solidox tube (ca 0,15 gram fluor) Og 1 gram for at det skal bli livstruende. Endret 19. oktober av Hydrium . 1
Cid Skrevet 19. oktober #229888 Skrevet 19. oktober Hydrium skrev (2 minutter siden): En voksen person må spise rundt en tube tannkrem for å bli syk, for eksempel en solidox tube (ca 0,15 gram fluor) Og 1 gram for at det skal bli livstruende. Håper ikke du vurderer o:
Hydrium Skrevet 19. oktober #229889 Skrevet 19. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Håper ikke du vurderer o: Nei
Titania Skrevet 19. oktober #229890 Skrevet 19. oktober Det er bra pengene går til en god sak, men jeg klarer ikke forstå hvordan noen velger å betale 18k for en boks med sunda 🙈
Lur Venn Skrevet 19. oktober #229891 Skrevet 19. oktober Hydrium skrev (14 minutter siden): En voksen person må spise rundt en tube tannkrem for å bli syk, for eksempel en solidox tube (ca 0,15 gram fluor) Og 1 gram for at det skal bli livstruende. Hva om man bare ser voksen ut, men fortsatt er barnslig?
Hydrium Skrevet 19. oktober #229892 Skrevet 19. oktober Lur Venn skrev (4 minutter siden): Hva om man bare ser voksen ut, men fortsatt er barnslig? Vet ikke. Forsøkene kan jo godt ha blitt utført på barnlige folk, og da vil jo du tåle dobbel dose 😋
Cid Skrevet 19. oktober #229893 Skrevet 19. oktober Titania skrev (16 minutter siden): Det er bra pengene går til en god sak, men jeg klarer ikke forstå hvordan noen velger å betale 18k for en boks med sunda 🙈 Ikke hørt om det en gang
Titania Skrevet 19. oktober #229894 Skrevet 19. oktober Cid skrev (49 minutter siden): Ikke hørt om det en gang Du har sikkert sett det i butikken 🙂
Cid Skrevet 19. oktober #229895 Skrevet 19. oktober Titania skrev (11 minutter siden): Du har sikkert sett det i butikken 🙂 Googla men ikke kjent 😅
Cid Skrevet 20. oktober #229896 Skrevet 20. oktober Det var 10 grader ute i går og da føltes det perfekt ut, men så fort det begynner å blåse så blir det utrivelig. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #229897 Skrevet 20. oktober Cid skrev (2 timer siden): Det var 10 grader ute i går og da føltes det perfekt ut, men så fort det begynner å blåse så blir det utrivelig.
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #229898 Skrevet 20. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet 20. oktober #229899 Skrevet 20. oktober Jeg må få bestilt meg nye brodder, sånn at jeg vet jeg har noen par som er hele til det blir kaldere ute
Cid Skrevet 20. oktober #229900 Skrevet 20. oktober Titania skrev (21 minutter siden): Jeg må få bestilt meg nye brodder, sånn at jeg vet jeg har noen par som er hele til det blir kaldere ute Anbefaler sko med innebygde brodder, kjøpte sist vinter og funka bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå