Cid Skrevet 25. juli #227521 Skrevet 25. juli Boetica skrev (1 time siden): Hvordan kunne du vite det!? Neida 😛 men jeg liker alle de greiene der ☺️ Surstrømming da? 1
Cid Skrevet 25. juli #227522 Skrevet 25. juli Titania skrev (1 time siden): Idag blir det hamburger til lunch På McDonald’s? 1
Titania Skrevet 25. juli #227523 Skrevet 25. juli Cid skrev (1 minutt siden): På McDonald’s? Gatekjøkken ved jobb. Kunne bare teknikerne bli ferdig så jeg kan få bestilt mat 1
Cid Skrevet 25. juli #227524 Skrevet 25. juli Titania skrev (3 minutter siden): Gatekjøkken ved jobb. Kunne bare teknikerne bli ferdig så jeg kan få bestilt mat Bestill via foodora da. 1
Titania Skrevet 25. juli #227525 Skrevet 25. juli Nei. Gatekjøkkenet bruker ikke foodora, og jobben betaler for maten, så da venter jeg på de andre så alle får mat samtidig 1
Cid Skrevet 25. juli #227526 Skrevet 25. juli Titania skrev (4 minutter siden): Nei. Gatekjøkkenet bruker ikke foodora, og jobben betaler for maten, så da venter jeg på de andre så alle får mat samtidig Rumler magen?:p 1
Titania Skrevet 25. juli #227527 Skrevet 25. juli Cid skrev (14 minutter siden): Rumler magen?:p Jepp. Og gutta vet ikke når de blir ferdige der de er. Men gratis mat (så lenge man liker den 😛 ) sier man ikke nei til 1
Boetica Skrevet 25. juli #227528 Skrevet 25. juli Cid skrev (44 minutter siden): Surstrømming da? Nei der går grensa asså 🥸 1
SVK Skrevet 25. juli #227529 Skrevet 25. juli (endret) Spiste pizza på restaurant med familien. Første gangen i livet mitt jeg ikke har klart å spise opp pizzaen pga smak. Syntes pizzaen var kvalm fra første bit, men spiste mesteparten for å "være høflig". Jeg ønsket ikke si til servitøren eller til familien at jeg ikke likte den, så jeg sa jeg var mett. Men man kan ikke si man er mett etter første bit. Endret 25. juli av SVK 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #227530 Skrevet 25. juli SVK skrev (1 minutt siden): Spiste pizza på restaurant med familien. Første gangen i livet mitt jeg ikke har klart å spise opp pizzaen pga smak.
SVK Skrevet 25. juli #227531 Skrevet 25. juli Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Dere skulle vært der så hadde dere fått pizzaen. 1 1
Boetica Skrevet 25. juli #227532 Skrevet 25. juli SVK skrev (6 minutter siden): Spiste pizza på restaurant med familien. Første gangen i livet mitt jeg ikke har klart å spise opp pizzaen pga smak. Syntes pizzaen var kvalm fra første bit, men spiste mesteparten for å "være høflig". Jeg ønsket ikke si til servitøren eller til familien at jeg ikke likte den, så jeg sa jeg var mett. Men man kan ikke si man er mett etter første bit. Da blir jeg nysgjerrig på hva fyllet var. 1 1
Cid Skrevet 25. juli #227534 Skrevet 25. juli Boetica skrev (16 minutter siden): Da blir jeg nysgjerrig på hva fyllet var. Ananas kanskje? 1
SVK Skrevet 25. juli #227535 Skrevet 25. juli (endret) Boetica skrev (29 minutter siden): Da blir jeg nysgjerrig på hva fyllet var. Det var osten som var problemet. De brukte ekstremt mye ost. I tillegg til alt fettet som kommer med så mye ost så var det også noe søtt i osten som gjorde den enda kvalmere. Endret 25. juli av SVK 1 1
Boetica Skrevet 25. juli #227536 Skrevet 25. juli SVK skrev (24 minutter siden): Det var osten som var problemet. De brukte ekstremt mye ost. I tillegg til alt fettet som kommer med så mye ost så var det også noe søtt i osten som gjorde den enda kvalmere. Kanskje det var prim i stedet for hvitost 1 1
Boetica Skrevet 25. juli #227537 Skrevet 25. juli Alt skal visst være forsinket i dag. Først flyet med to og en halv time og så toget med en halvtime. Kjedelig. 1 1
Cid Skrevet 25. juli #227538 Skrevet 25. juli Boetica skrev (19 minutter siden): Alt skal visst være forsinket i dag. Først flyet med to og en halv time og så toget med en halvtime. Kjedelig. Er du på vei til meg? 1
Boetica Skrevet 25. juli #227539 Skrevet 25. juli Cid skrev (1 minutt siden): Er du på vei til meg? Har du middagen klar da? 1 1
Cid Skrevet 25. juli #227540 Skrevet 25. juli Boetica skrev (Akkurat nå): Har du middagen klar da? Ja. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå