Cid Skrevet i går, 23:22 #227001 Skrevet i går, 23:22 Disney Adult skrev (6 minutter siden): Jeg snek veldig ofte som 18-19 åring, siden jeg nesten aldri hadde penger. Det var så og si aldri kontroll for 10 år siden 👀 Fikk du dårlig samvittighet? 1
Disney Adult Skrevet 23 timer siden #227002 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (17 minutter siden): Fikk du dårlig samvittighet? For å snike på en buss jeg ikke hadde råd til, for å komme meg til jobbintervjuer sånn at jeg faktisk kunne begynne å betale? Nei, ikke egentlig. Gjorde det av nødvendighet ikke for moro skyld, kunne jeg syklet 1 time hver vei i stedet? Jo sikkert, men men... 1 1
Cid Skrevet 23 timer siden #227003 Skrevet 23 timer siden (endret) Disney Adult skrev (15 minutter siden): For å snike på en buss jeg ikke hadde råd til, for å komme meg til jobbintervjuer sånn at jeg faktisk kunne begynne å betale? Nei, ikke egentlig. Gjorde det av nødvendighet ikke for moro skyld, kunne jeg syklet 1 time hver vei i stedet? Jo sikkert, men men... Skjønner men skulle alle tenkt sånn så hadde busselskaper gått konkurs da 😅 men kommer vel an på person, jeg er en sånn person som sier fra om jeg får en ekstra pose 😛 Endret 23 timer siden av Cid 2 1
Disney Adult Skrevet 23 timer siden #227004 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Skjønner men skulle alle tenkt sånn så hadde busselskaper gått konkurs 😅 men kommer vel an på person, jeg er en sånn person som sier fra om jeg får en ekstra pose 😛 Jeg er også en sånn person... Men jeg hadde utbetalt sånn 8.000 i mnd, og bodde i en shitty liten leilighet. Uten nettverk, ingen kontakt med familie eller noen som kunne hjulpet i den perioden, og leien var 6.000 ikke inkludert strøm, (billigste jeg fant). Jeg tror buss selskapet overlevde at jeg snek de månedene det tok før jeg fikk jobb 🙂 Hadde virkelig ikke 500kr til overs for månedskort 🤷♀️ 1
Cid Skrevet 23 timer siden #227005 Skrevet 23 timer siden Disney Adult skrev (3 minutter siden): Jeg er også en sånn person... Men jeg hadde utbetalt sånn 8.000 i mnd, og bodde i en shitty liten leilighet. Uten nettverk, ingen kontakt med familie eller noen som kunne hjulpet i den perioden, og leien var 6.000 ikke inkludert strøm, (billigste jeg fant). Jeg tror buss selskapet overlevde at jeg snek de månedene det tok før jeg fikk jobb 🙂 Hadde virkelig ikke 500kr til overs for månedskort 🤷♀️ Var ikke ment som kritikk da livet er ikke alltid bare bare gitt, hadde det ikke lett som ung voksen selv men det pga psyken. 1
Disney Adult Skrevet 23 timer siden #227006 Skrevet 23 timer siden (endret) Cid skrev (23 minutter siden): Var ikke ment som kritikk da livet er ikke alltid bare bare gitt, hadde det ikke lett som ung voksen selv men det pga psyken. Det var vel heller bare at jeg ville forklare situasjonen, om hvorfor jeg ikke hadde dårlig samvittighet for akkurat det. Av og til får man tildelt dårlige kort i livet, også må man bare gjøre så godt man kan med det man har. Men ja, med tanke på at jeg ikke kjører bil og alltid tar kollektiv (betalt 😉) i 10 år, så føler jeg vel at jeg har tjent dem tilbake de 1.500kr i løpet av disse årene 😅 Endret 23 timer siden av Disney Adult 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #227007 Skrevet 21 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Titania Skrevet 16 timer siden #227008 Skrevet 16 timer siden Jeg er skikkelig støl i ene armen etter at jeg bar på bagen min på onsdag 1
Cid Skrevet 16 timer siden #227009 Skrevet 16 timer siden Titania skrev (Akkurat nå): Jeg er skikkelig støl i ene armen etter at jeg bar på bagen min på onsdag Såpass mye tungt oppi den?
Titania Skrevet 16 timer siden #227010 Skrevet 16 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Såpass mye tungt oppi den? Den var ikke veldig lett, nei 😛 Taxisjåføren spøkte med at den var tyngre enn han, men DET var den ikke. Ikke peiling på hvor mye den veide, men jeg gjetter på jeg hadde fått blåmerker om jeg skulle gått lenge med den 😅 Litt mat og drikke, litt andre mat-relaterte ting, pluss ryggsekk med mac, remarkable, switch og enda litt greier. Vanligvis er ryggsekken (som jeg pleier putte oppi bagen) det tyngste jeg har med på tur 😛 1
Cid Skrevet 16 timer siden #227011 Skrevet 16 timer siden Titania skrev (1 minutt siden): Den var ikke veldig lett, nei 😛 Taxisjåføren spøkte med at den var tyngre enn han, men DET var den ikke. Ikke peiling på hvor mye den veide, men jeg gjetter på jeg hadde fått blåmerker om jeg skulle gått lenge med den 😅 Litt mat og drikke, litt andre mat-relaterte ting, pluss ryggsekk med mac, remarkable, switch og enda litt greier. Vanligvis er ryggsekken (som jeg pleier putte oppi bagen) det tyngste jeg har med på tur 😛 Er det mulig å ha den på begge så det deler vekten?
Titania Skrevet 15 timer siden #227012 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (13 minutter siden): Er det mulig å ha den på begge så det deler vekten? Ha bagen både foran og bak samtidig? 1
Cid Skrevet 14 timer siden #227013 Skrevet 14 timer siden Titania skrev (1 time siden): Ha bagen både foran og bak samtidig? Bare prøve å balansere vekten på en måte.
Cid Skrevet 14 timer siden #227014 Skrevet 14 timer siden Disney Adult skrev (8 timer siden): Det var vel heller bare at jeg ville forklare situasjonen, om hvorfor jeg ikke hadde dårlig samvittighet for akkurat det. Av og til får man tildelt dårlige kort i livet, også må man bare gjøre så godt man kan med det man har. Men ja, med tanke på at jeg ikke kjører bil og alltid tar kollektiv (betalt 😉) i 10 år, så føler jeg vel at jeg har tjent dem tilbake de 1.500kr i løpet av disse årene 😅 Vi er begge på et bedre plass i livet nå med andre ord
Titania Skrevet 14 timer siden #227015 Skrevet 14 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Bare prøve å balansere vekten på en måte. Det er altså snakk om en stor bag, 120 liter, som stort sett må bæres på ryggen Kanskje jeg som definerer det rart, men hadde det vært for å bære på armen hadde jeg kalt det en veske 1
Cid Skrevet 14 timer siden #227016 Skrevet 14 timer siden (endret) Titania skrev (4 minutter siden): Det er altså snakk om en stor bag, 120 liter, som stort sett må bæres på ryggen Kanskje jeg som definerer det rart, men hadde det vært for å bære på armen hadde jeg kalt det en veske Ah trodde du bar den på ene armen Endret 14 timer siden av Cid
Titania Skrevet 13 timer siden #227017 Skrevet 13 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Ah trodde du bar den på ene armen Måtte det litt innimellom mellom busser og for å forsøke ikke miste balansen da jeg skulle ta den på meg 😛 Derav støl 😛 1
Titania Skrevet 12 timer siden #227018 Skrevet 12 timer siden Jeg har vunnet i en konkurranse på facebook 1
Cid Skrevet 12 timer siden #227019 Skrevet 12 timer siden Titania skrev (13 minutter siden): Jeg har vunnet i en konkurranse på facebook Millionær?
Titania Skrevet 12 timer siden #227020 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Millionær? Næ, får en tur Men om jeg får brukt den er en annen sak 😛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå