Lur Venn Skrevet onsdag kl 20:56 #226101 Del Skrevet onsdag kl 20:56 n0vember skrev (På 21.4.2025 den 12.42): Det skal være helligdagsfred disse dagene. Jeg kan vel ikke være den eneste som synes det er irriterende å høre på bråk i flere timer når det skal være helligdagsfred. Går du i kirken og sånn siden du er opptatt av helligdager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet onsdag kl 21:27 #226102 Del Skrevet onsdag kl 21:27 Lur Venn skrev (28 minutter siden): Går du i kirken og sånn siden du er opptatt av helligdager? Nei, men synes folk kan respektere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 03:10 #226103 Del Skrevet torsdag kl 03:10 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #226104 Del Skrevet 23 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20 timer siden #226105 Del Skrevet 20 timer siden Ny musikk fra både Ghost og Sabaton i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 19 timer siden #226106 Del Skrevet 19 timer siden En gang jeg var på Biltema, spurte jeg en tilfeldig mann om han ville ha valgt "dette eller dette" rustfjerning produktet. Han spurte om jeg hadde erfaring med å flikke på bil, jeg sa at det hadde jeg ikke. Da sa han: Da syntes jeg at du skal holde deg på kjøkkenet! Det er mange år siden, men det irriterer meg enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16 timer siden #226107 Del Skrevet 16 timer siden Hadde tenkt til å bruke bonuspoeng på hotellovernatting når jeg skal til Oslo neste gang, men hotellet jeg ville bruke poeng på hadde ingen ledige rom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14 timer siden #226108 Del Skrevet 14 timer siden Må få kjøpt noe is i dag, har hatt lyst på is hele uka 😋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #226109 Del Skrevet 13 timer siden Disney Adult skrev (1 time siden): Må få kjøpt noe is i dag, har hatt lyst på is hele uka 😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12 timer siden #226110 Del Skrevet 12 timer siden Det ramlet ut ting fra varmepumpa... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #226111 Del Skrevet 12 timer siden Titania skrev (17 minutter siden): Det ramlet ut ting fra varmepumpa... Demonterte den seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12 timer siden #226112 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Demonterte den seg selv? Litt, kanskje 😛 Den har laget rare lyder i hele dag, før den plutselig begynte å spytte ut ting 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #226113 Del Skrevet 12 timer siden Titania skrev (18 minutter siden): Litt, kanskje 😛 Den har laget rare lyder i hele dag, før den plutselig begynte å spytte ut ting 😅 På tide å skifte da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #226114 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #226115 Del Skrevet 8 timer siden Titania skrev (4 timer siden): Det ramlet ut ting fra varmepumpa... åå hvor er @Lur Venn når man trenger ham😂😂😂😂😁😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #226116 Del Skrevet 8 timer siden Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): åå hvor er @Lur Venn når man trenger ham😂😂😂😂😁😜 Tenkte du på en annen type pumpe nå? Pen🍦pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 7 timer siden #226117 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har lyst på pizza fra Peppes i morgen eller søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #226118 Del Skrevet 7 timer siden Millimani skrev (11 minutter siden): Jeg har lyst på pizza fra Peppes i morgen eller søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #226119 Del Skrevet 7 timer siden Jeg skrev fistepinner til noen nettopp istedenfor fiskepinner ved et uhell 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå