Titania Skrevet 12. april #225941 Del Skrevet 12. april Grillen er i gang, og jeg har tatt plass på trappa med vann og strikketøy 😊 Når man hater å lage mat er grilling perfekt har jeg funnet ut - putt på det som skal grilles, og sitt på trappa og følg med/gjør noe annet - og snu kjøttet innimellom. Potetsalat som tilbehør i dag, så ikke noe som må forberedes der heller 🤩 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #225942 Del Skrevet 13. april Vi ønsker dere alle sammen en Godpalmesøndagsmorgen.🌴🌴👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 13. april #225943 Del Skrevet 13. april I går kjørte jeg til min mor. Det var to ting jeg skulle huske, og jeg kom på den ene, men ikke den andre. Da jeg hadde kjørt et stykke, kom jeg på det; bursdagspresangen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. april #225944 Del Skrevet 13. april Prøvde lys brownie i dag, smakte litt som eplekake uten epler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. april #225945 Del Skrevet 13. april Jeg har akkurat smurt matpakke for i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. april #225946 Del Skrevet 13. april FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Jeg har akkurat smurf matpakke for i morgen. Må ikke glemme matboksen 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #225947 Del Skrevet 13. april Cid skrev (40 minutter siden): Må ikke glemme matboksen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 13. april #225948 Del Skrevet 13. april Cid skrev (2 timer siden): Må ikke glemme matboksen 😄 Haha, nei den må med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #225949 Del Skrevet 14. april Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 14. april #225950 Del Skrevet 14. april God morgen tråden. I natt har jeg sovet superdårlig, drømt masse og styrt på. Slo ned vannflaska på nattbordet fordi jeg drømte at jeg måtte skynde meg å ta tak i en ledning. Snøskred og betong gjerder som kom veltende mot meg, og en vaskemaskin som kom flygende fra ingensteds. Håper jeg får tatt en dupp ila dagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #225951 Del Skrevet 14. april tånegla skrev (3 timer siden): God morgen tråden. I natt har jeg sovet superdårlig, drømt masse og styrt på. Slo ned vannflaska på nattbordet fordi jeg drømte at jeg måtte skynde meg å ta tak i en ledning. Snøskred og betong gjerder som kom veltende mot meg, og en vaskemaskin som kom flygende fra ingensteds. Håper jeg får tatt en dupp ila dagen. Vi ønsker deg og alle sammen her en fin og god mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. april #225952 Del Skrevet 14. april Hjernen har skrudd seg av, så jeg har booket en natt på hotell i Göteborg - vurderte Karlatornet, men turte ikke - selv om jeg ikke har høydeskrekk 😛 Får prøve en annen gang Også leter jeg etter steder å spise, både i Göteborg og Stockholm 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april #225953 Del Skrevet 14. april Titania skrev (1 time siden): Hjernen har skrudd seg av, så jeg har booket en natt på hotell i Göteborg - vurderte Karlatornet, men turte ikke - selv om jeg ikke har høydeskrekk 😛 Får prøve en annen gang Også leter jeg etter steder å spise, både i Göteborg og Stockholm Magazzino❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april #225954 Del Skrevet 14. april Mmm kokosyoghurt med mango på er så godt🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april #225955 Del Skrevet 14. april Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Mmm kokosnusséyoghurt med mango på er så godt🥹 🥥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. april #225956 Del Skrevet 14. april Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Magazzino❤️ Mye som ikke så så ille ut der, men de har jo tomat i alt - hilsen hun som ikke liker tomat 😛 Men noen av de hvite pizzaene så gode ut - også har de Hugo Spritz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april #225957 Del Skrevet 14. april Jeg er den stolte eierinnen av en smurfeparaply! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. april #225958 Del Skrevet 14. april Jeg klarte ikke dagens Superkrim på NRK 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 14. april #225959 Del Skrevet 14. april Jeg har jobba i dag, og nå er det påskeferie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 14. april #225960 Del Skrevet 14. april Huff, jeg prøver å rydde. Ubegripelig så masse rot og skrot jeg har over alt. Når jeg bare setter inn på et rom for å få det ut av syne, så blir det kaos etter en stund. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå