Disney Adult Skrevet 27. mars #225741 Del Skrevet 27. mars Cid skrev (1 time siden): Sånne du bare tar? Ja, eller du leier dem via app og må levere dem på spesifikke sykkel-plasser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. mars #225742 Del Skrevet 27. mars (endret) Endret 27. mars av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #225743 Del Skrevet 27. mars SVK skrev (2 minutter siden): Vi synes at denne Lego Super Mario er skikkelig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. mars #225744 Del Skrevet 27. mars Det er innimellom slitsomt å ha jobben som får kjenne på konsekvensene av valgflesk fra Dagsrevyen😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. mars #225745 Del Skrevet 27. mars Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er innimellom slitsomt å ha jobben som får kjenne på konsekvensene av valgflesk fra Dagsrevyen😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. mars #225746 Del Skrevet 27. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #225747 Del Skrevet 27. mars SVK skrev (2 minutter siden): Vi synes at den der er skikkelig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. mars #225748 Del Skrevet 27. mars Litt småsyk og trett. Har pusset tennene og tatt på en nyvasket nattkjole og er klar for sengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #225749 Del Skrevet 27. mars LiseTV skrev (5 minutter siden): Litt småsyk og trett. Har pusset tennene og tatt på en nyvasket nattkjole og er klar for sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #225750 Del Skrevet 27. mars Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Det er innimellom slitsomt å ha jobben som får kjenne på konsekvensene av valgflesk fra Dagsrevyen😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 27. mars #225751 Del Skrevet 27. mars LiseTV skrev (11 minutter siden): Litt småsyk og trett. Har pusset tennene og tatt på en nyvasket nattkjole og er klar for sengen. Håper du får sove og at du er frisk i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #225752 Del Skrevet 28. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 28. mars #225753 Del Skrevet 28. mars Eller god langt på dag. Jeg sto opp før fuglene begynte å fise, fikk ikke sove. Er litt urolig for en eksamen på mandag, driver samtidig å forbereder et seminar neste helg og et dybdeintervju jeg må ha i neste uke. Litt mye som skjer og da blir jeg stressa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #225754 Del Skrevet 28. mars tånegla skrev (4 timer siden): Eller god langt på dag. Jeg sto opp før fuglene begynte å fise, fikk ikke sove. Er litt urolig for en eksamen på mandag, driver samtidig å forbereder et seminar neste helg og et dybdeintervju jeg må ha i neste uke. Litt mye som skjer og da blir jeg stressa. Vi ønsker deg og alle her inne en finfredag og en godhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #225755 Del Skrevet 28. mars Har sett tre ambulanser, en legebil, en uniformert og en sivil politibil mens jeg har ventet på bussen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. mars #225756 Del Skrevet 28. mars I dag trodde en butikk ansatt at jeg var moren til en 10-åring som sto foran meg og spurte den ansatte om en vare. "Kanskje du og mamma *ser på meg* kan prøve å se etter varen i en annen butikk". Følte meg gammal da gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. mars #225757 Del Skrevet 28. mars Disney Adult skrev (3 minutter siden): I dag trodde en butikk ansatt at jeg var moren til en 10-åring som sto foran meg og spurte den ansatte om en vare. "Kanskje du og mamma *ser på meg* kan prøve å se etter varen i en annen butikk". Følte meg gammal da gitt. Bare vent til du blir tatt for å være moren til en 20 åring 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 28. mars #225758 Del Skrevet 28. mars Slukte en liten firkløver sjokolade på vei hjem fra jobb i dag gitt! Får skylde på mensensmerter fra en annen verden og vondt i hodet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #225759 Del Skrevet 28. mars MegJa skrev (19 minutter siden): Slukte en liten firkløver sjokolade på vei hjem fra jobb i dag gitt! Får skylde på mensensmerter fra en annen verden og vondt i hodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 28. mars #225760 Del Skrevet 28. mars Aller første vårregnet kom i ettermiddag, endelig er sand og grusstøv ute vasket vekk 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå