Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #225641 Del Skrevet 13 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8 timer siden #225642 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har pr nu 11155 likes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #225643 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Modell av hvordan seilskipet Vasa så ut før det sank: I dag ser det slikt ut: Fortsatt ekstremt imponerende med tanke på at det sank for 400 år siden og ble hentet opp for 60 år siden. Endret 6 timer siden av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 6 timer siden #225644 Del Skrevet 6 timer siden Jeg må ut i regnet nå....... Kjøleskapet er mer eller mindre tomt. Frister lite med Dijonsennep, Soyasaus, Ketchup eller Kapers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #225645 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (1 time siden): Modell av hvordan seilskipet Vasa så ut før det sank: I dag ser det slikt ut: Fortsatt ekstremt imponerende med tanke på at det sank for 400 år siden og ble hentet opp for 60 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #225646 Del Skrevet 4 timer siden Millimani skrev (3 timer siden): Jeg har pr nu 11155 likes Vi Gratulerer deg med 11155 Likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #225647 Del Skrevet 4 timer siden tånegla skrev (1 time siden): Jeg må ut i regnet nå....... Kjøleskapet er mer eller mindre tomt. Frister lite med Dijonsennep, Soyasaus, Ketchup eller Kapers. Vi synes heller ikke at det høres så fristende ut.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 2 timer siden #225648 Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi synes heller ikke at det høres så fristende ut.😉😉 Brunost og tomat er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1 time siden #225649 Del Skrevet 1 time siden Jeg satser på å få meg en tur på vasamuseet i juni 😁 Det var jo hverken langt eller lenge hun fikk seile før hun sank 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13 minutter siden #225650 Del Skrevet 13 minutter siden Det er vel neppe sunt men jeg er svak for ettermiddagskaffetår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå