Phoenix Heart Skrevet 16 timer siden #225541 Del Skrevet 16 timer siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #225542 Del Skrevet 16 timer siden Phoenix Heart skrev (5 minutter siden): Litt for tidlig etter bare 23 år da 🤨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 15 timer siden #225543 Del Skrevet 15 timer siden Moren min syr inn og legger opp buksa mi. Hun har dessuten bestemt at den må vaskes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #225544 Del Skrevet 15 timer siden Jeg var veldig glad i mine discmen. Vi gikk mange, lange turer sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12 timer siden #225545 Del Skrevet 12 timer siden Jeg kjente at humøret mitt sank ganske mange hakk da jeg så ut av vinduet da jeg våknet i dag, fordi det lå et hvitt, jævla snøteppe på bakken........... Aaaaaargh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12 timer siden #225546 Del Skrevet 12 timer siden Phoenix Heart skrev (21 timer siden): 3 og 4 5 og 6 for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9 timer siden #225547 Del Skrevet 9 timer siden Har tent opp grillen 🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #225548 Del Skrevet 9 timer siden MegJa skrev (3 timer siden): Jeg kjente at humøret mitt sank ganske mange hakk da jeg så ut av vinduet da jeg våknet i dag, fordi det lå et hvitt, jævla snøteppe på bakken........... Aaaaaargh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6 timer siden #225549 Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Dere er så Gode Tusen takk for klemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #225550 Del Skrevet 6 timer siden MegJa skrev (1 minutt siden): Dere er så Gode Tusen takk for klemmer ❤️ Vi tenker alltid på våre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6 timer siden #225551 Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner. ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #225552 Del Skrevet 6 timer siden MegJa skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #225553 Del Skrevet 5 timer siden Titania skrev (3 timer siden): Har tent opp grillen 🥳🥳 Ble du tent på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #225554 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Phoenix Heart skrev (10 timer siden): Jeg husker discmanen før den hadde anti-skip. Da kunne den slite selv på bilturer om det var dårlig vei. Likte da MP3-spilere kom, for de kunne man ha i bukselomma. Endret 5 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #225555 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har aldri hatt discman eller noe bærbart musikk dings, ikke før jeg fikk iPhone i 2010 og lasta ned sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #225556 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Jeg har aldri hatt discman eller noe bærbart musikk dings, ikke før jeg fikk iPhone i 2010 og lasta ned sanger. Jeg hadde iPod mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #225557 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (14 minutter siden): Jeg hadde iPod mini. Jeg hadde en venn som hadde MiniDisc. Jeg skjønte aldri helt hva det var for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #225558 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (18 minutter siden): Jeg hadde iPod mini. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5 timer siden #225559 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (50 minutter siden): Ble du tent på den? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5 timer siden #225560 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (49 minutter siden): Jeg husker discmanen før den hadde anti-skip. Da kunne den slite selv på bilturer om det var dårlig vei. Likte da MP3-spilere kom, for de kunne man ha i bukselomma. Jeg også- Husker også (jeg er et fossil 🤣) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå