MegJa Skrevet 7. mars #225521 Del Skrevet 7. mars Cid skrev (2 timer siden): Sett Blue Bloods? Nei, dessverre, men har den på lista over serier jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. mars #225522 Del Skrevet 8. mars God natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #225523 Del Skrevet 8. mars Nietsoj skrev (27 minutter siden): God natt Vi ønsker deg også en godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #225524 Del Skrevet 8. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mars #225525 Del Skrevet 8. mars Jeg er nokså ofte på hotell. Da spiser jeg frokost alene og tar inn lyd og folk og mat. Drikker først en kaffe. Så mat. Og mer kaffe. Kanskje sånn 1,5 time. Og minst mulig mobil. Tror det er viktig! Man bør av og til bare sitte der, ikke gjøre noe, ikke mase på hjernen. Finne fred. Jeg ser at jeg også er nokså alene om det.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 8. mars #225526 Del Skrevet 8. mars Gratulerer med kvinnedagen! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. mars #225527 Del Skrevet 8. mars Ene teknikeren skvatt da jeg møtte på han nedi gangen på jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars #225528 Del Skrevet 8. mars Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Jeg er nokså ofte på hotell. Da spiser jeg frokost alene og tar inn lyd og folk og mat. Drikker først en kaffe. Så mat. Og mer kaffe. Kanskje sånn 1,5 time. Og minst mulig mobil. Tror det er viktig! Man bør av og til bare sitte der, ikke gjøre noe, ikke mase på hjernen. Finne fred. Jeg ser at jeg også er nokså alene om det.. Fortsett med din stil, så inspirerer du kanskje noen andre i rommene du nyter din frokost i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. mars #225529 Del Skrevet 8. mars Haha, så bra 😂 og hadde det bare vært så vel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mars #225530 Del Skrevet 8. mars jukkapalme skrev (3 minutter siden): Haha, så bra 😂 og hadde det bare vært så vel Liker kommentaren "We Are The Clowns" lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. mars #225531 Del Skrevet 8. mars Jeg har bestilt meg en ny kjole, og en hvit strikkejakke........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. mars #225532 Del Skrevet 8. mars 3 og 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 8. mars #225533 Del Skrevet 8. mars Phoenix Heart skrev (27 minutter siden): 3 og 4 Jeg liker 6 og 7 best 🥰 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mars #225534 Del Skrevet 8. mars jukkapalme skrev (3 timer siden): Haha, så bra 😂 og hadde det bare vært så vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #225535 Del Skrevet 9. mars Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars #225536 Del Skrevet 9. mars Phoenix Heart skrev (12 timer siden): 3 og 4 5 og 6 til å spise. 10 til og med 15 til bakst og lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars #225537 Del Skrevet 9. mars Planlegger bursdagen min. «Feire» alene selve dagen og gleder meg til det. Se det jeg vil på tv. Spise noe bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mars #225538 Del Skrevet 9. mars Frøkenfryden skrev (1 time siden): 5 og 6 til å spise. 10 til og med 15 til bakst og lapper. Er ikke de helt brune råtne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars #225539 Del Skrevet 9. mars Cid skrev (4 minutter siden): Er ikke de helt brune råtne da? Neida, de er fine inni og svært søte og myke. Så lenge det ikke er hvite muggprikker utenpå. Vanlig å bake med☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars #225540 Del Skrevet 9. mars Hoppetaujenta skrev (18 timer siden): Fortsett med din stil, så inspirerer du kanskje noen andre i rommene du nyter din frokost i. Takk🥰 Ny hotellfrokost i dag. Med ro og deilig mat og kaffe. (Fikk visst speilegg og skinke og ost og grønt og skive med brunost og chiapudding med mango) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå