Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 21:05 #225481 Del Skrevet tirsdag kl 21:05 Titania skrev (14 timer siden): Håper idag blir en bedre dag enn i går 🤞🏻 Ble det..?❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet tirsdag kl 22:30 #225482 Del Skrevet tirsdag kl 22:30 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ble det..?❤️ Fikk i hvertfall gjort litt mer på jobb 😊 I går skrudde hodet seg av før 10, idag har jeg gjort noe stort sett hele dagen, selv om det har blitt en del pauser også. Jeg driver konstant brannslukking med oppgaver fordi jeg ligger så bakpå, og blir hele tiden forstyrret slik at det tar veldig mye lenger tid enn det burde. Og problemet er egentlig ikke oppgavene, det er fokuset mitt… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:05 #225483 Del Skrevet i går, 04:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21 timer siden #225484 Del Skrevet 21 timer siden Har akkurat bestilt time hos "onkel" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21 timer siden #225485 Del Skrevet 21 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Har akkurat bestilt time hos "onkel" Onkel Doktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 21 timer siden #225486 Del Skrevet 21 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Onkel Doktor? Nei, Onkel Politi. Skal skaffe meg sånn derre moderne ID-kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #225487 Del Skrevet 20 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (48 minutter siden): Nei, Onkel Politi. Skal skaffe meg sånn derre moderne ID-kort. Onkel Ricard? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20 timer siden #225488 Del Skrevet 20 timer siden Denne helga er satt av til deep cleaning. Skal vaske alt av skaper og skuffer, ovn, kjøleskap, micro, vifte++... Så gøy 🥴 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18 timer siden #225489 Del Skrevet 18 timer siden blir en ny natt med 80-120mm regdøgn.. ble ikke så verst natt til idag men, en vet aldri.. nå er vel de fleste farevarsler et ledd i miljøgapingen så slett ikke sikkert at det slår til..kjedelig hvis det gjør det uten å være forberedt.. blir vedvarende søvnmangel og stress det her, men får prøve å innhente meg senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13 timer siden #225490 Del Skrevet 13 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (7 timer siden): Har akkurat bestilt time hos "onkel" Høres så dodgy ut😂🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13 timer siden #225491 Del Skrevet 13 timer siden Laget ny middag i dag! Må alltid mote meg opp da. Hater hvis nye ting skuffer og man har stått på. Ble vellykket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 12 timer siden #225492 Del Skrevet 12 timer siden Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Høres så dodgy ut😂🫣 Haha, ja når du sier det så ser jeg det. "Kom til onkel!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #225493 Del Skrevet 12 timer siden Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Høres så doggy ut😂🫣 🐕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #225494 Del Skrevet 12 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (13 minutter siden): Haha, ja når du sier det så ser jeg det. "Kom til onkel!" Kom til han pappa så han kan scanne kortet sitt i stripa di. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12 timer siden #225495 Del Skrevet 12 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (55 minutter siden): Haha, ja når du sier det så ser jeg det. "Kom til onkel!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #225496 Del Skrevet 12 timer siden MegJa skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 10 timer siden #225497 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (1 time siden): Kom til han pappa så han kan scanne kortet sitt i stripa di. Uff, det høres enda verre ut. MegJa skrev (1 time siden): Klassiker, den der. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10 timer siden #225498 Del Skrevet 10 timer siden Har fullført 2 spill (hadde begynt på de fra før) og strikket ett skjerf siden lørdag. Litt effektiv på noen områder 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #225499 Del Skrevet 5 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2 timer siden #225500 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (18 timer siden): Onkel Ricard? Pelle! Digget Pelle politibil da jeg var liten. Hadde både kassett og bok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå