Fighter83 Skrevet torsdag kl 23:50 #225361 Del Skrevet torsdag kl 23:50 Griner mye av "ikke noe" og generelt er jeg skikkelig lei meg. Tydeligvis veldig behov for miljøforandring + mange, varme og lange klemmer uten annet enn å være der for meg 💓 Blir bedre om noen dager men slike dager som dette er skikkelig dritt😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:05 #225362 Del Skrevet i går, 00:05 Fighter83 skrev (13 minutter siden): Griner mye av "ikke noe" og generelt er jeg skikkelig lei meg. Tydeligvis veldig behov for miljøforandring + mange, varme og lange klemmer uten annet enn å være der for meg 💓 Blir bedre om noen dager men slike dager som dette er skikkelig dritt😭 Her får du noen klemmer fra oss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:05 #225363 Del Skrevet i går, 04:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet i går, 04:10 #225364 Del Skrevet i går, 04:10 Nå er det 32 °C på stranden i Australia. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 06:07 #225365 Del Skrevet i går, 06:07 Idag har kong Harald bursdag 🥳🥳 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 06:21 #225366 Del Skrevet i går, 06:21 Titania skrev (13 minutter siden): Idag har kong Harald bursdag 🥳🥳 Skal du feire det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 06:23 #225367 Del Skrevet i går, 06:23 Cid skrev (1 minutt siden): Skal du feire det? Jeg burde hengt ut flagget, men flagget mitt er ødelagt, og har ikke fått kjøpt nytt 😶 Kanskje jeg kjøper en kanelbolle på Kiwi 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 06:44 #225368 Del Skrevet i går, 06:44 Sitter og venter på noe fra HeltHjem. Står at de leverer om natten, men det var ingenting utenfor kl 0700 så får håpe de kommer en gang i dag 🥺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 06:54 #225369 Del Skrevet i går, 06:54 Og den kom 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 07:39 #225370 Del Skrevet i går, 07:39 Idiotkollega gis bort mot henting... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet i går, 09:09 #225371 Del Skrevet i går, 09:09 Titania skrev (1 time siden): Idiotkollega gis bort mot henting... Kan ta han, men du må sende, og du må betale porto 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet i går, 09:36 #225372 Del Skrevet i går, 09:36 Åh! https://www.vg.no/nyheter/i/dRQenB/sogn-melding-om-brann-i-bolighus Sitat vi får ikke kontakt med to eldre personer som er registrert på adressen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 09:45 #225373 Del Skrevet i går, 09:45 Lur Venn skrev (34 minutter siden): Kan ta han, men du må sende, og du må betale porto Har frankeringsmaskin, så det går fint 😁 Men å faktisk få sendt han, blir vel en annen sak 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 10:46 #225374 Del Skrevet i går, 10:46 Ble plutselig barnevakt på jobb - men jej, jeg får hjelpe til med bygge lego 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 11:02 #225375 Del Skrevet i går, 11:02 Har vært på bakeren og kjøpt noen rundstykker fra gårsdagen, en pose med 10 rundstykker til 20 kr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:07 #225376 Del Skrevet i går, 11:07 Man trener og spiser sunt og lever "riktig" hele tiden...for det skal man...men jeg tror at folk hadde hatt det bedre uten det meste av treningspeset, tidtagning og telling og heller levd litt mere ekte liv der ute. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #225377 Del Skrevet 23 timer siden Phoenix Heart skrev (23 timer siden): Jeg har likt Rosenborg siden tidlig 90-tallet Jeg er halvt Trønder, på Morssiden, så jeg burde vel egentlig ha likt Rosenborg, men jeg liker ikke fotball. Men jeg skjønner greia for dem som liker det, men da må interessen være der 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #225378 Del Skrevet 23 timer siden Vi har SK BRANN & Liverpool FC som våre favorittfotballag.⚽⚽🏆🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #225379 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har hatt Fragglerock på hjernen i hele dag. Så når folk på jobben har snakket med meg, så har jeg stått der og nikket og svart forståelsesfullt og vennlig, mens inni hodet mitt har det vært følgende; Vi er godt i gang ( Klapp klapp ) leke gjør vi dagen laaang osv....... ( Har hatt den på hjernen tidligere denne måneden også, men nå i dag var den der igjen ). Sikkert kommet for å bli 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #225380 Del Skrevet 23 timer siden MegJa skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt Fragglerock på hjernen i hele dag. Så når folk på jobben har snakket med meg, så har jeg stått der og nikket og svart forståelsesfullt og vennlig, mens inni hodet mitt har det vært følgende; Vi er godt i gang ( Klapp klapp ) leke gjør vi dagen laaang osv....... ( Har hatt den på hjernen tidligere denne måneden også, men nå i dag var den der igjen ). Sikkert kommet for å bli Vi Digger også den sangen, og den er utrolig lett å få på hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå