Sola de Skrevet 27. januar #224941 Del Skrevet 27. januar Titania skrev (7 timer siden): Idag kommer en leverandør på besøk, og han spanderer lunch Det er digg med slike Hadde slike av og til innom der jeg jobbet sist også. Så mye digg de hadde med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. januar #224942 Del Skrevet 27. januar Sola de skrev (Akkurat nå): Det er digg med slike Hadde slike av og til innom der jeg jobbet sist også. Så mye digg de hadde med seg Jepp 😁 Vi har 3 som pleier å ha med spisbart eller ordner lunch 😁 Som minner meg på at det er på tide at han ene burde komme innom med boller fra WB Samson snart 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar #224943 Del Skrevet 27. januar Titania skrev (Akkurat nå): Jepp 😁 Vi har 3 som pleier å ha med spisbart eller ordner lunch 😁 Som minner meg på at det er på tide at han ene burde komme innom med boller fra WB Samson snart 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. januar #224944 Del Skrevet 27. januar Sola de skrev (9 minutter siden): Jepp Boller med vaniljekrem inni og sjokolade oppå og sånn 😁 Ikke sunt i det hele tatt, men fy så gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #224945 Del Skrevet 27. januar Jeg har varmet opp poteter + kyllingbrystrest og hatt Jacobs varme bernaisesaus oppå og det var godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. januar #224946 Del Skrevet 27. januar Jeg er egentlig litt glad for at jeg ikke har lappen når det er sånt føre som nå 😶 Teknikeren som kjørte meg hjem måtte forsøke tre bakker for å faktisk komme opp 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. januar #224947 Del Skrevet 27. januar Titania skrev (5 timer siden): Maten min kom nå 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #224948 Del Skrevet 28. januar Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. januar #224949 Del Skrevet 28. januar Har mistet den ene refleksen min på vei til bussen idag 🙃 Satse på jeg finner den igjen etterpå/i morgen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. januar #224950 Del Skrevet 28. januar Titania skrev (47 minutter siden): Har mistet den ene refleksen min på vei til bussen idag 🙃 Satse på jeg finner den igjen etterpå/i morgen Er de dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. januar #224951 Del Skrevet 28. januar Cid skrev (Akkurat nå): Er de dyre? Reklame-refleks, så har ikke betalt ei krone for den 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. januar #224952 Del Skrevet 28. januar Kjøpte pålegg, Monster og druer på kiwi. Men noe å ha pålegget på, dèt glemte jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 28. januar #224953 Del Skrevet 28. januar Mannen startet med hjemmekontor i dag Han tyter i telefonen og sitter med beina på bordet. Skikkelig irriterende. Jeg hadde tenkt å støvsuge nå på morgenkvisten, men må forandre den planen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 28. januar #224954 Del Skrevet 28. januar tånegla skrev (6 timer siden): Mannen startet med hjemmekontor i dag Han tyter i telefonen og sitter med beina på bordet. Skikkelig irriterende. Jeg hadde tenkt å støvsuge nå på morgenkvisten, men må forandre den planen. Det er så irriterende når man har fri, og så har også ektefellen fri.🤨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. januar #224955 Del Skrevet 28. januar Jeg har enstemmig fått nytt ansvarsområde idag 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. januar #224956 Del Skrevet 28. januar Jaja , like sikkert som eiker vgs elevene er ferdig på skolen så kommer den vanlige 4-kløverrn av nordsafrikanere for å selge dop.. Dette har pågått i lang tid... De røyket inne på stasjonen og pusher dritet på vgs elever når de er ferdig på skolen... Politiet , det der dritet , gidder ikke gjøre noe med noenting...det var Hokksund stasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. januar #224957 Del Skrevet 28. januar Jentepolitiet er vel redd for å bli kalt rasister...de får kjøre å kjøpe seg varm mat og reise tilbake til stasjonen...udugelige driter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 28. januar #224958 Del Skrevet 28. januar Null hull hos tannlegen i dag, og det er nærmest utrolig så mye snadder og snask jeg har kastet innpå det siste halvåret 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 28. januar #224959 Del Skrevet 28. januar Jeg har lyst å kjøpe pizza på Peppes når helga kommer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. januar #224960 Del Skrevet 28. januar Millimani skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst å kjøpe pizza på Peppes når helga kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå