Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (3 minutter siden):

Høres mye ut sånn du beskriver reklamen :P

Bare fordi jeg har valgt YouTube i stedenfor Spotify idag. Dukket opp noe greier jeg ikke har hørt på lenge, så da fikk den fortsette 😊 Men kims-reklamen kommer hver gang det er reklame 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger ute på gangen og venter på å bli hentet til operasjon av ankelen min! :juhu: Nå har det blitt utsatt 5 dager på rad, så idag er jeg nr 1 på lista. Men wææææ, så nervøs jeg er. Men gleder meg ekstremt til å komme hjem. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Ligger ute på gangen og venter på å bli hentet til operasjon av ankelen min! :juhu: Nå har det blitt utsatt 5 dager på rad, så idag er jeg nr 1 på lista. Men wææææ, så nervøs jeg er. Men gleder meg ekstremt til å komme hjem. 

Håper virkelig du kom til idag, kjedelig å vente på operasjon i flere dager. Sykehusjul kan være en prøvelse.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 timer siden):

♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (4 timer siden):

Vi ønsker deg fortsatt Godbedring vår gode venn @jukkapalme:hjerte::hjerte::klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg i tenkeboksen azz .. været er umulig både her og andre steder ..var oppe hele natten for streetphoto , måtte vente både på oppholdsvær og at folk trakk ut av byn . Det er jo flatfyll som faen på 2 juledag..

Jeg begynte med andre ord litt utenfor sentrum og jobbet med innover mellom regnet..utstyret er WR , men det er det å stole på det da .så når jeg hadde kommet meg helt inn til Strand terminalen kl 04 , så begynte det faen meg å regne igjen .da var jeg tenkte meg til utvalgte steder..

Sånn gikk det .. fikk et par brukende bilder i 02 tiden .. men hva nå , Fløyen feilet , været i sentrum jo ber imot, jeg har sjekket ut alle alternativer..alt like dårlig,.så nå er det tenkeboksen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Håper du fikk operasjon i dag 🤞 For en jul du har hatt så langt 🙈 Krysser fingre for at du snart får komme hjem og får kost deg litt etter hvert 💝

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...