Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (4 timer siden):

Men man er jo allikevel «noe» 😅

Men rommet man er i er jo likevel tomt fordi man regner ikke med seg selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Men rommet man er i er jo likevel tomt fordi man regner ikke med seg selv :P 

Men rommet er ikke tomt når du er i det 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Men rommet er ikke tomt når du er i det 😝

Men det er vel ikke noe man regner med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp henta medisiner på apoteket. Tre ventende kunder når jeg kom, omlegging av datasystemet, ekstra ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tapet kvitteringer til a4 ark i snart to timer. 
Når det er gjort, skal hele haugen scannes

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tånegla skrev (21 timer siden):

Verdens FN dag i dag. 

Lurer på om Antarktisk er medlem av FN 🇦🇶:klo:

Nei. Antarktis er ikke et Land, og det er blitt bestemt at ingen land heller kan gjøre krav på landområder i Antarktis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (1 time siden):

Nei. Antarktis er ikke et Land, og det er blitt bestemt at ingen land heller kan gjøre krav på landområder i Antarktis. 

Hva med månen? <_<

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall igjen. Bråvåknet av et lite mareritt og mitt kjære blodtrykk føk opp så tilbake på én av tablettene >_o Forhåpentlig går det bra i dag IMG_3756.gif.ad75e87ff4e00cdf61d545fc69928f53.gif

Generelt tenker jeg at «no news is good news» 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Begynner å bli lavt med tanke på hvor mye mb jeg har igjen av vedlegg. Har liksom ikke lyst til å ha bittesmå bilder heller EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke at snap autogenerer minner. Blir helt rart å få opp minner med min døde søster, ser ut som hun snapper meg noe og jeg bare: 😯😯😯

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (46 minutter siden):

Hva med månen? <_<

Det har vært snakk om at man skal hente mineraler derfra og sånn,  men tror ikke det er særlig lønnsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er suuuulten. Men min kjære sitter på kjøkkenet i Teamsmøte, så jeg kan ikke gå inn å lage meg frokost🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tånegla skrev (7 minutter siden):

Jeg er suuuulten. Men min kjære sitter på kjøkkenet i Teamsmøte, så jeg kan ikke gå inn å lage meg frokost🙁

Å nå skulle du vært her, har laget usaklig stor omelett til 1 med pølse og alpeost:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (35 minutter siden):

Å nå skulle du vært her, har laget usaklig stor omelett til 1 med pølse og alpeost:rodmer:

ååhh namnam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Knall igjen. Bråvåknet av et lite mareritt og mitt kjære blodtrykk føk opp så tilbake på én av tablettene >_o Forhåpentlig går det bra i dag IMG_3756.gif.ad75e87ff4e00cdf61d545fc69928f53.gif

Generelt tenker jeg at «no news is good news» 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Begynner å bli lavt med tanke på hvor mye mb jeg har igjen av vedlegg. Har liksom ikke lyst til å ha bittesmå bilder heller EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif

Bare å slette det du tidligere har lastet opp, det gjør jeg stadig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese menyene til spisesteder rundt om kan være ganske morsomt, spesielt når man ser på skrivefeilene 😛  

Et sted serverer alle hamburgermenyer med "bomfri", og rettene inneholder ting som sulteagurk, kålsalt og grantrblesaus :fnise:

Endret av Titania
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...