Cid Skrevet 7. oktober #222781 Del Skrevet 7. oktober Jeg skal ut for første gang siden torsdag nå, gleder meg til å bli helt bra igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 7. oktober #222782 Del Skrevet 7. oktober Har vondt i viljen i dag, alt virker som et ork 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. oktober #222783 Del Skrevet 7. oktober Daglig leder på jobb har sagt opp, og jeg liker henne så godt, så er nesten på grineren Bare gudene vet hva slags raritet som muligens kommer inn i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober #222784 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (1 time siden): Jeg skal ut for første gang siden torsdag nå, gleder meg til å bli helt bra igjen. Hvordan føler du deg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober #222785 Del Skrevet 7. oktober Nevian skrev (6 minutter siden): Daglig leder på jobb har sagt opp, og jeg liker henne så godt, så er nesten på grineren Bare gudene vet hva slags raritet som muligens kommer inn i stedet. Er så mange forskjellige lederstiler der ute. Har hatt alt fra nærmest Mussolini til noen som hadde helt avslappet lederstil. Håper du blir positivt overrasket over nye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober #222786 Del Skrevet 7. oktober Sola de skrev (37 minutter siden): Hvordan føler du deg nå? Verre 😕 var visst en dårlig idet å gå ut men jeg ville veldig gjerne få gått til kiropraktoren siden jeg har begynt å kjenne på bedring i nakken og vil ikke ødelægge med å vente for lenge til neste time. Skal holde meg ekstra unna folk fremover for å unngå å bli syk 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. oktober #222787 Del Skrevet 7. oktober Pakken jeg har bestilt kom til hentestedet 5 min før bussen min hjem gikk 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. oktober #222788 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (3 timer siden): Verre 😕 var visst en dårlig idet å gå ut men jeg ville veldig gjerne få gått til kiropraktoren siden jeg har begynt å kjenne på bedring i nakken og vil ikke ødelægge med å vente for lenge til neste time. Skal holde meg ekstra unna folk fremover for å unngå å bli syk 😛 Håper du snart blir frisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #222789 Del Skrevet 7. oktober Cid skrev (3 timer siden): Verre 😕 var visst en dårlig idet å gå ut men jeg ville veldig gjerne få gått til kiropraktoren siden jeg har begynt å kjenne på bedring i nakken og vil ikke ødelægge med å vente for lenge til neste time. Skal holde meg ekstra unna folk fremover for å unngå å bli syk 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 7. oktober #222790 Del Skrevet 7. oktober Sola de skrev (4 timer siden): Håper du blir positivt overrasket over nye Håper jeg òg, men jeg sitter med en tanke om at gode sjefer ikke vokser på trær, så opplever det bare som mer sannsynlig at erstatteren blir en nedtur sammenlignet med hun som nå drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober #222791 Del Skrevet 7. oktober (endret) Ser på åsted Norge. Endret 7. oktober av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober #222792 Del Skrevet 7. oktober (endret) JEG FIKK SKRYT PÅ JOBBEN FOR GENSEREN MIN Endret 7. oktober av CAPS LOCK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. oktober #222793 Del Skrevet 7. oktober Jeg har fått en etterlengtet dose med energiboost sånn plutselig, så har ryddet store deler av stuen, gått ut med masse papp, merket hyller i klesskapet, siden jeg aldri husker hva som er i de forskjellige hyllene og bare stapper inn, og driver med foodprepp, så en slags tacograteng står i ovnen og koser seg 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober #222794 Del Skrevet 7. oktober Titania skrev (1 minutt siden): Jeg har fått en etterlengtet dose med energiboost sånn plutselig, så har ryddet store deler av stuen, gått ut med masse papp, merket hyller i klesskapet, siden jeg aldri husker hva som er i de forskjellige hyllene og bare stapper inn, og driver med foodprepp, så en slags tacograteng står i ovnen og koser seg 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober #222795 Del Skrevet 8. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8. oktober #222796 Del Skrevet 8. oktober Hoppetaujenta skrev (På 5.10.2024 den 13.32): Med en skikkelig god rammemadrass, dyner og puter...så kunne det ha gått. Jeg er forbi det å ligge vondt. Jeg har lest at det der varierer veldig og noen kan bli skikkelig langraggede. Ikke vet jeg men... takk for svar.p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober #222797 Del Skrevet 8. oktober Baktus2024 skrev (2 minutter siden): takk for svar.p Bare hyggelig, kammerat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 8. oktober #222798 Del Skrevet 8. oktober Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Bare hyggelig, kammerat. Takk for kontakten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. oktober #222799 Del Skrevet 8. oktober Det året jeg ble født vant filmen Hjortejegeren Oscar for beste film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober #222800 Del Skrevet 8. oktober Freyja Valkyrie skrev (23 minutter siden): Det året jeg ble født vant filmen Hjortejegeren Oscar for beste film. Vet du hvem som vant året jeg ble født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå