jukkapalme Skrevet 5. oktober #222741 Del Skrevet 5. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Marsboersjokolade😂 Autokorrekt ass. Vil hele tiden skrive marsboer sjokolader i stedet for Marabous sjokolader. Men selv om jeg så skulle til Mars hadde jeg aldri spist Marabou sjokolade selv om det så var det eneste alternativet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #222742 Del Skrevet 5. oktober (endret) . Endret 5. oktober av jukkapalme Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. oktober #222743 Del Skrevet 5. oktober Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Så dumt! 😢 Ja, veldig også. Skulle ønske Freias variant kunne komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222744 Del Skrevet 5. oktober Strikkepinnen min har fliset seg 😑 Må få byttet på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #222745 Del Skrevet 5. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Strikkepinnen min har fliset seg 😑 Må få byttet på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222746 Del Skrevet 5. oktober Jeg savner denne, smakte så godt! 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #222747 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (51 minutter siden): Jeg savner denne, smakte så godt! 🤤 Cassidy Tvillingene har aldri smakt den, men vi synes at den ser skikkelig digg ut.😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222748 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (53 minutter siden): Jeg savner denne, smakte så godt! 🤤 https://www.cooperscandy.no/mer-hallon-svartvinbar-50cl 69 på lager her 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222749 Del Skrevet 5. oktober Titania skrev (1 minutt siden): https://www.cooperscandy.no/mer-hallon-svartvinbar-50cl 69 på lager her 😛 Fra Sverige? Mamma kjøpte med en fra Sverige en gang men smakte ikke like dan 😕 dumt for jeg drakk den ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222750 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Fra Sverige? Mamma kjøpte med en fra Sverige en gang men smakte ikke like dan 😕 dumt for jeg drakk den ofte. Jepp. Mer er jo egentlig svensk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222751 Del Skrevet 5. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Jepp. Mer er jo egentlig svensk Men smakte annerledes når den var i Norge, har du smakt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222752 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (19 minutter siden): Men smakte annerledes når den var i Norge, har du smakt den? Liker hverken bringebær eller solbær, så nei 😝 Holder meg til Mer appelsin 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober #222753 Del Skrevet 5. oktober Titania skrev (Akkurat nå): Liker hverken bringebær eller solbær, så nei 😝 Holder meg til Mer appelsin 😍 Er den i Norge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222754 Del Skrevet 5. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Er den i Norge da? Kanskje på kartong. De sluttet jo med de på flaske for noen år siden - pleier å handle med meg noen når jeg er i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. oktober #222755 Del Skrevet 5. oktober Hvordan står det til her da? Weirdos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober #222756 Del Skrevet 5. oktober KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Hvordan står det til her da? Weirdos... Cassidy Tvillingene tror at det går bra vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. oktober #222757 Del Skrevet 5. oktober KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Hvordan står det til her da? Weirdos... Vin, strikketøy og musikk, mangler bare litt selskap, så er ting egentlig ganske ok 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. oktober #222758 Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror at det går bra vi.😉😉 Holy fuçk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. oktober #222759 Del Skrevet 6. oktober Titania skrev (4 minutter siden): Vin, strikketøy og musikk, mangler bare litt selskap, så er ting egentlig ganske ok 😅 Høres i grunn kos ut. Men selskapet skulle jeg gjerne ha gitt deg. Jeg sitter her med de samme behov... Synger hardt på karsaoke-versjoner av 90-talls klassikere her.. Hadde vært fett med litt koring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. oktober #222760 Del Skrevet 6. oktober KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Høres i grunn kos ut. Men selskapet skulle jeg gjerne ha gitt deg. Jeg sitter her med de samme behov... Synger hardt på karsaoke-versjoner av 90-talls klassikere her.. Hadde vært fett med litt koring. Synger som den (mosse)kråka jeg er - i hvertfall med vin innabords, selv om det bare er et glass 😝 Spilleliste med alt mulig rart her, ikke noe særlig 90-talls - fikk vel dosa mi på mtv forrige uke 😝 Men katatonia akkurat nå - svensk metall, meget bra 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå