Titania Skrevet 29. september #222521 Del Skrevet 29. september Cid skrev (13 minutter siden): 16 varmegrader kaldt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. september #222522 Del Skrevet 29. september Det gamle huset vårt i Oslo er solgt nå. Prisantydningen var over 30M så det er jo folk med penger som har kjøpt <_< 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. september #222523 Del Skrevet 29. september Cid skrev (29 minutter siden): 16 varmegrader kaldt? 16 grader inne er kaldt 🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. september #222524 Del Skrevet 29. september Helga har gått for fort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 29. september #222525 Del Skrevet 29. september Millimani skrev (12 minutter siden): Helga har gått for fort Hvem er Helga ?.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. september #222526 Del Skrevet 29. september Baktus2024 skrev (52 minutter siden): Hvem er Helga ?.p 🤣🤣 Siste fredag, lørdag, og søndag i september. Jeg hadde faktisk behov for litt humor akkurat nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september #222527 Del Skrevet 29. september Titania skrev (3 timer siden): Ja Synes det er fin temperatur jeg, jeg har ikke sånn varme her en gang men en ovn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. september #222528 Del Skrevet 29. september Cid skrev (37 minutter siden): Synes det er fin temperatur jeg, jeg har ikke sånn varme her en gang men en ovn. For min del er den optimale innetemperaturen rundt 20 grader. Tåler litt kaldere på soverommet, men helst ikke så kalt at de kroppsdelene som ikke er under dyna faktisk blir kalde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september #222529 Del Skrevet 29. september Titania skrev (24 minutter siden): For min del er den optimale innetemperaturen rundt 20 grader. Tåler litt kaldere på soverommet, men helst ikke så kalt at de kroppsdelene som ikke er under dyna faktisk blir kalde Er du kaldblodig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. september #222530 Del Skrevet 29. september Cid skrev (11 minutter siden): Er du kaldblodig? Er vel mer varmblodig sånnsett. Men er ikke konstant - syns oftere det er kaldere hjemme enn «alle andre» steder, selv om temperaturen er lik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september #222531 Del Skrevet 29. september Titania skrev (1 minutt siden): Er vel mer varmblodig sånnsett. Men er ikke konstant - syns oftere det er kaldere hjemme enn «alle andre» steder, selv om temperaturen er lik Jeg synes oftere at det er varmt så da er vi vel motsetninger der hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. september #222532 Del Skrevet 29. september Cid skrev (19 minutter siden): Jeg synes oftere at det er varmt så da er vi vel motsetninger der hehe. Der er vel veldig mange veldig forskjellig 😅 Heller varme enn kulde, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. september #222533 Del Skrevet 29. september Titania skrev (Akkurat nå): Der er vel veldig mange veldig forskjellig 😅 Heller varme enn kulde, for å si det sånn Vil heller ha det litt kaldt enn veldig varmt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #222534 Del Skrevet 30. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. september #222535 Del Skrevet 30. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. september #222536 Del Skrevet 30. september I morgen er det oktober, og i dag tok jeg på meg en for kald genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 30. september #222537 Del Skrevet 30. september (endret) Prøvde å gå ut med hunden, men det pøs regner ute så han snudde i døra. Endret 30. september av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. september #222538 Del Skrevet 30. september Disney Adult skrev (37 minutter siden): Prøvde å gå ut med hunden, men det pøs regner ute så han snudde i døra. Hihi, det pleide min også å gjøre. Hun hatet å bli våt. Fikk det blikket av henne om det regnet ute. Sa hun fikk bestemme selv hvor langt hun skulle gå. Hun satte seg og tisset. Rett inn med seg deretter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. september #222539 Del Skrevet 30. september Jeg har 3 pakker som ligger i en pakkeboks og venter 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. september #222540 Del Skrevet 30. september Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå