Disney Adult Skrevet 29. juni #220481 Del Skrevet 29. juni Skal se "Inside Out 2" på kino i kveld 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. juni #220482 Del Skrevet 29. juni 7 minutter siden, Disney Adult said: Skal se "Inside Out 2" på kino i kveld 👌 Den har jeg også lyst til å se. Jeg likte 1-ern veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. juni #220483 Del Skrevet 29. juni Boetica skrev (5 timer siden): Ok, krepptang hadde jeg ikke. Men jeg tok permanent en gang. Så ut som en sau 😅 Hoho, det gjorde jeg og. Supertykt hår og permanent var ingen god kombinasjon 🐑 Snakk om høyt hår Hadde faktisk krepptang også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. juni #220484 Del Skrevet 29. juni jukkapalme skrev (1 time siden): Ååå, mysteriet med det levende lik hadde jeg glemt! Syntes det var superspennende jeg og. Og Portveien 2 var favoritten da jeg var liten. Theodor også 😍 Og selvfølgelig Skomakergata. Husker vertshuset den gyldne hale også. Og Labbetuss Husker ved barnehagen det bodde noen som hadde en hund som lignet på Labbetuss, og hver gang jeg gikk forbi der så sang jeg Labbetuss har bursdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. juni #220485 Del Skrevet 29. juni jukkapalme skrev (1 time siden): Hoho, det gjorde jeg og. Supertykt hår og permanent var ingen god kombinasjon 🐑 Snakk om høyt hår Hadde faktisk krepptang også 🤭😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juni #220486 Del Skrevet 29. juni Jeg skal farge håret mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220487 Del Skrevet 29. juni Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Jeg bare kommer inn fra utsiden, leser og kjenner at her kan jeg bidra...for litt kunnskap om livets realiteter har jeg da tross alt og tilstanden dere snakker om der heter "sminkesex". *stolt* Eller makeupsex på utenlandsk. Vet du har en del erfaring med slikt😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220488 Del Skrevet 29. juni Boetica skrev (8 timer siden): Ok, krepptang hadde jeg ikke. Men jeg tok permanent en gang. Så ut som en sau 😅 En gang tok jeg permanent på kjønnshårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220489 Del Skrevet 29. juni Sola de skrev (4 timer siden): Ja, og alle andre som senere viser seg å ha bli tatt i doping. Jeg sa at Armstrong brukte doping lenge før han ble tatt. Og folk ble sure. Når alle de 50 neste på resultatlista ble tatt i doping sier det seg jo selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220490 Del Skrevet 29. juni SVK skrev (3 timer siden): Den har jeg også lyst til å se. Jeg likte 1-ern veldig godt! Noen liker 1ern og noen liker 2ern veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. juni #220491 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (2 timer siden): En gang tok jeg permanent på kjønnshårene Farvet du det ildrødt med det samme? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220492 Del Skrevet 29. juni Boetica skrev (Akkurat nå): Farvet du det ildrødt med det samme? 🧐 Det var rødt fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. juni #220493 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (Akkurat nå): Det var rødt fra før Men ikke ildrødt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220494 Del Skrevet 29. juni Boetica skrev (4 minutter siden): Men ikke ildrødt. Bare om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. juni #220495 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (3 minutter siden): Bare om sommeren Ja man drar på lit ekstra da 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. juni #220496 Del Skrevet 29. juni Jeg ser på dokumentaren om Johnny Depp og Amber Heard. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220497 Del Skrevet 29. juni Boetica skrev (4 minutter siden): Ja man drar på lit ekstra da 🥳 Jeg drar hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. juni #220498 Del Skrevet 29. juni Lurven skrev (5 minutter siden): Jeg drar hele året Ikke rart det blir rødt, si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni #220499 Del Skrevet 29. juni Boetica skrev (18 minutter siden): Ikke rart det blir rødt, si Hender det kommer litt blod ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. juni #220500 Del Skrevet 29. juni Har litt for mange ting jeg vil gjøre samtidig 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå