Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (29 minutter siden):

Ble ferdig med å strikke skjørtet i går, og mamma maser/hinter om genseren hun «bestilte» for snart 3 år siden. 

Så derfor hekler jeg på et pledd til meg selv i steden 🙈

I en produktiv fase? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

I en produktiv fase? 

Håper det er en på gang 😛 Har alt for mange prosjekter både her og der, og en tidvis sviktende fullføringsevne.

Skjørtet jeg fikk ferdig i går var en bestilling av samboeren til salgssjefen, så siden det var "utenfor familien" var det litt dårlig samvittighet over at det ikke var klart, når hun gav meg garnet i august. Men samtidig har jeg slitt såpass med det at jeg er usikker på om det faktisk passer, selv om jeg har målt og styret, og jeg som er meget perfeksjonist til vanlig, ga det bort med 4 feil fordi jeg var lei 😶 

Men idag manglet jeg plutselig noe å ha i hendene mens jeg så på tv, så da ble det hekleteppe :D 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (20 minutter siden):

Håper det er en på gang 😛 Har alt for mange prosjekter både her og der, og en tidvis sviktende fullføringsevne.

Skjørtet jeg fikk ferdig i går var en bestilling av samboeren til salgssjefen, så siden det var "utenfor familien" var det litt dårlig samvittighet over at det ikke var klart, når hun gav meg garnet i august. Men samtidig har jeg slitt såpass med det at jeg er usikker på om det faktisk passer, selv om jeg har målt og styret, og jeg som er meget perfeksjonist til vanlig, ga det bort med 4 feil fordi jeg var lei 😶 

Men idag manglet jeg plutselig noe å ha i hendene mens jeg så på tv, så da ble det hekleteppe :D 

Jeg er som pudding i kreative hender ☺️

Når det gjelder samboeren til salgsjefen, så er det faen meg hennes ansvar å passe inn i kreasjonen! 

Jeg har lest at designeren bestemmer. Om det så må bulimi til for at skjørtet skal passe 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
6 hours ago, Peanut said:

Jeg ville også gjerne levd i minst 1000 år 1AA037BC-FAC6-4E30-92F3-E6EB5222D054.gif.a238daaaab2006c257acb7645067334e.gif Tenkt så kult, alle stedene man kunne vært, alle bøkene man kunne ha lest 278EA0DC-FF7C-442E-BD56-E303C11C2676.gif.cee8c972bf943afafdfac3093a406112.gif

Ja, er nettopp det. Jeg føler ikke jeg har tid til alt jeg vil gjøre på usle 100 år eller litt mindre. Kommer sikkert til å dø tenkende på alt jeg ikke rakk. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (2 minutter siden):

Ja, er nettopp det. Jeg føler ikke jeg har tid til alt jeg vil gjøre på usle 100 år eller litt mindre. Kommer sikkert til å dø tenkende på alt jeg ikke rakk. 😕

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
8 hours ago, KnekkeBørre said:

Pologenser med push-up funksjon..? 

Jeg kan relatere. Sliter med det samme. 

Men takk og lov har jeg en haug med utseendemessige skavanker at det blir vanskelig for folk å fokusere på én ting :enig:

Ja var merkelig, det falt meg helt naturlig å kjøpe polo gensere ifjor og skjerf 🫣 Må vel bli sånn skjermen dame nå. Føler skjerf er for litt eldre damer, kanskje naturlig grunn til det? 

Jah, når jeg sa min alder til noen i forrige uke var responsen "oh, ikke eldre enn det?" Var nok kanskje litt på tull. Men så tenkte jeg hmm kanskje ikke, kanskje jeg krysset den grensa nå, som folk med babyfjes krysser på et tidspunkt. Der de begynner plutselig å se veldig gamle ut. Ja er jeg mer fornøyd med det enn stadig å høre oh du ser jo ikke så gammel ut, trodde du car 35? Hmm man blir jo litt lei av å se ut som baby. På tide med Baba Yaga (Jeg digger den dama). 

Endret av No1*No1
Blanda mine babas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (10 timer siden):

Hvorfor må man dø i det heletatt ☹️

Enig i at der er dumt at alt godt skal forgå 🥺 det er så dumt konsept

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Boetica skrev (2 timer siden):

Enig i at der er dumt at alt godt skal forgå 🥺 det er så dumt konsept

Naturen har laget det slik for at det skal bli utvikling. For at nye ting skal bli født må noe dø. 

Men egentlig er jo alt bare et gjenbruk av atomer fysisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

God morgen :strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (38 minutter siden):

Naturen har laget det slik for at det skal bli utvikling. For at nye ting skal bli født må noe dø. 

Men egentlig er jo alt bare et gjenbruk av atomer fysisk sett.

Vi må dø, naturen er brutal. Det som er noe dritt er å skilles fra dem man er glad i. Det protesterer jeg på 🥸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (8 minutter siden):

Peanut er evig ung om noe ^^,  Nekter å bli gammel og satt CDEE2019-EA6F-4DC4-A61E-89BB2C347590.gif.ff877d2560f629455cef361ef6d45746.gif

Evig ung til sinns i hvert fall :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Boetica skrev (1 time siden):

Vi må dø, naturen er brutal. Det som er noe dritt er å skilles fra dem man er glad i. Det protesterer jeg på 🥸

Ja, men det er jo verst for de som er igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til frisøren i ettermiddag. Eller friserdamen som min kjære farmor kalte det. Gruer meg litt pga den sosiale angsten, men gleder meg til å få fiksa håret. Skulle vært hos frisøren før påske, egentlig, men så ble jeg syk og var syk i nesten 6 uker. Måtte også vente i nesten to uker på å få time hos den frisøren jeg ville til. Hun er både flink og ikke så smalltalkete av seg. Jeg er ikke så glad i smalltalk, så velger helst å gå til henne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er milevis unna å være FRPer men må si at Simen Velle er en vettug fyr jeg har respekt for. Lagt merke til ham for sikkert ett år siden. Hyppig på Dagsnytt 18 i lang tid. og jeg tenkte at han formulerer seg sjelden trygt og godt for sin unge alder. Og FRP trenger ham. Og han innrømmer feil og rydder bedre opp i de enn folk dobbelt så gamle som ham. Liker det. 👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...