Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Griff er en veldig publikumsvennlig artist 😊 Flink til å få folk til å synge med, og idag endte hun opp midt blant publikum fordi hun ville stå der og synge litt 😁 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ut å sette meg i finværet, skal bli fint og varm her i uka, som følge av svært lavtrykk på vei mot vestlandet.p

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte ringe forsikringsselskapet, men avdelingen jeg skal ha tak i åpner ikke enn før 10 🙄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (6 timer siden):

skal ut å sette meg i finværet, skal bli fint og varm her i uka, som følge av svært lavtrykk på vei mot vestlandet.p

Baktus skrev (6 timer siden):

Godtirsdagsmorgen :Sciurus:

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godtirsdag.😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke bussen, så ringte en tekniker om han kunne hente meg.
Og det kunne han 😊Litt kaldt å sitte og vente, bare 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg la ut flere fuglepeanøtter har flaggspettene kommet igjen, men det er kjøttmeisene som nesten tar over. Har telt 8-9 stk nå som spiser som det er siste dag i morgen 😮

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (2 timer siden):

Siden jeg la ut flere fuglepeanøtter har flaggspettene kommet igjen, men det er kjøttmeisene som nesten tar over. Har telt 8-9 stk nå som spiser som det er siste dag i morgen 😮

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var egentlig tenkt å ta meg en hvit uke og hadde lagt meg til rette i soveposen langs elva for å nyte sola og varmegradene, da tok det ikke lang tid før de gamle sosialterroristene kom for å undre seg over om det var noe galt..som om folk pleier å legge seg i sovepose og sole seg når de får illebefinnende..renspika plageri og forfølgelse..så jeg gikk på butikken kjøpte meg 16 halvlitere og hørte på sporten istedenfor..verdenscup på bragernes i drammen og 2x hopprenn i granåsen k-90.

hvorfor er det så vanskelig for gamle folk å la andre folk være ifred? er det plageri fordi de ikke orker eksistensen av et annet menneske, eller avensyka ? eller evt begge deler... vi vet jo alle at gamlinger er avensyk på de som er yngre enn seg selv fordi vi har friheten de selv aldri fikk i sitt voksne liv..spesielt kvinnene..de var baset og bundet til hjemmet og menna måtte slave for å holde familien i livet..den omstillingen har nok gamlingene aldri klart å tilpasse seg, oljepenga og velferdsstaten frihetene og selvrealisering, personlig frihet og valgfrihet.alt det dem selv aldri hadde..misunnelse, avensyka , hatet og bitterheten er det de sitter igjen med , i kaffiklubben på kjøpesenteret..der de utveksler sin mentale avføring med hverandre..

La andre folk være ifred..uansett alder. med mindre folk ønsker kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være helt ærlig, som Tandrevoll ville sagt, så er det slik at jeg var uteboende sosialklient i noen år, der jeg satt på en gravplass og drakk...da var det ikke et eneste menneske som var påtatt av bekymringer for at jeg ikke hadde noen sted å bo..for da hadde kostnaden kommet på sosialbudsjettet med 20 000 pr mnd.. i hospitskostnader... da var det aldri snakk om redusert egenomsorg eller om jeg luktet...neida, da var alt ok...

så ble jeg trygdet og fikk over 20k pr mnd å rutte med..kjøpe hva jeg ville når jeg vil, reise hvor jeg vil når jeg vil osv osv...da ble det nærmest en kollektiv psykose , igangsatt av de gamle avensyke og det ble helt uutholdelig for dem at jeg kunne bo ute og ha det slik jeg har det.. livet mitt ble en enorm byrde, ikke for meg , men for dem.. " du skal ikke sitte med de penga og den friheten, de penga var ment for å avlaste sosialbudsjettet, ikke foir din personlige frihet... ok, vi skal bruke de vesle åra vi har igjen av de usle avensyke livene våre å frata deg din frihetsfølelse..

det er saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Baktus skrev (5 timer siden):

Var egentlig tenkt å ta meg en hvit uke og hadde lagt meg til rette i soveposen langs elva for å nyte sola og varmegradene, da tok det ikke lang tid før de gamle sosialterroristene kom for å undre seg over om det var noe galt..som om folk pleier å legge seg i sovepose og sole seg når de får illebefinnende..renspika plageri og forfølgelse..så jeg gikk på butikken kjøpte meg 16 halvlitere og hørte på sporten istedenfor..verdenscup på bragernes i drammen og 2x hopprenn i granåsen k-90.

hvorfor er det så vanskelig for gamle folk å la andre folk være ifred? er det plageri fordi de ikke orker eksistensen av et annet menneske, eller avensyka ? eller evt begge deler... vi vet jo alle at gamlinger er avensyk på de som er yngre enn seg selv fordi vi har friheten de selv aldri fikk i sitt voksne liv..spesielt kvinnene..de var baset og bundet til hjemmet og menna måtte slave for å holde familien i livet..den omstillingen har nok gamlingene aldri klart å tilpasse seg, oljepenga og velferdsstaten frihetene og selvrealisering, personlig frihet og valgfrihet.alt det dem selv aldri hadde..misunnelse, avensyka , hatet og bitterheten er det de sitter igjen med , i kaffiklubben på kjøpesenteret..der de utveksler sin mentale avføring med hverandre..

La andre folk være ifred..uansett alder. med mindre folk ønsker kontakt.

På den annen side klager jo folk på at ingen bryr seg om andre lenger,  folk ligger døde i årevis uten at noen vet det og sånn.

Og du er litt gammel sjæl siden du sier avensyka😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke sålen på skoene mine var så høye, men jeg må stille høyden på krykkene etter om jeg går med sko eller ikke 😝

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...