Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Jeg har fått høre at jeg er en behagelig person. Det syns jeg var fint 🥰

På jobb?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Er det inntrykket jeg har av deg med 😃

Takk, så hyggelig :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

"Sashbårr" tror jeg det heter i virkelig virkelighet der. :klo: 

Folk sier så mye forskjellig 😅 Sarp, Særp, SaRPSborg, Sashbårr 😅 Tror jeg er litt Sashborg 😅 Men sier jo Oshlo også 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Har sett to filmer på rad idag - Dune (part 1) og Wonka 😅

Hvor ser mann Dune 1? Lovet venn å bli med på Dune 2 og vet ikke hva jeg har sagt ja til😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (11 timer siden):

Trodde han var sånn fuglemann

Dro han opp 05.20 i dag😂

Heldigvis svikta ikkje trosten, han var ekstra tidlig 05.35. Hadde akkurat rukket koke kaffe:rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Hvor ser mann Dune 1? Lovet venn å bli med på Dune 2 og vet ikke hva jeg har sagt ja til😂

Hbo 😁

Den kan være litt tung å sette seg inn i - men så fort man forstår «hvem som er hva/hvem» så er det ikke så ille 😊

Jeg har fått en kollega som ikke så hele fordi det var litt tungt + han jeg er hos som «aldri har hatt sansen for Dune» til å lure på nr del 2 kommer på streaming 🙈😝

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Hbo 😁

Den kan være litt tung å sette seg inn i - men så fort man forstår «hvem som er hva/hvem» så er det ikke så ille 😊

Jeg har fått en kollega som ikke så hele fordi det var litt tungt + han jeg er hos som «aldri har hatt sansen for Dune» til å lure på nr del 2 kommer på streaming 🙈😝

Takk! Må 1 sees for at 2 skal gi mening?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastløs , skulle ha beveget meg en langtur  men kroppen er litt kjørt etter vinteren , får prøve å innhente meg litt. har hatt et par dager med 11 km turer men kjenner det er litt tidlig..lite søvn og store påkjenninger gjennom en lang og kald vinter kjennes..gå for raskt frem så går jeg på en smell og blir totalt utmattet, det har jeg opplevd en gang for lenge siden og det var ikke til å spøke med.. da streiket kroppen..da var det så vidt jeg kom meg til en camping der jeg falt rett i senga og ble liggende en uke uten å komme meg på butikken engang..helt ferdig. en uke etterpå var jeg full av energi igjen.. :) så det vil jeg ikke oppleve igjen. i min alder så må en lytte til kroppen og operere på dens betingelser. Det er bare 12 år til jeg er pensjonist..og åra går fort.

Endret av Baktus
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Baktus said:

i min alder så må en lytte til kroppen og operere på dens betingelser.

Det må man gjøre uansett hvilken alder man er i IMG_5399.gif.214759b9cc14cd48a1af70b343dc3a9d.gif

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 timer siden):

Folk sier så mye forskjellig 😅 Sarp, Særp, SaRPSborg, Sashbårr 😅 Tror jeg er litt Sashborg 😅 Men sier jo Oshlo også 🙈

Nå måtte jeg teste meg selv. Jeg sier Sarsborg uten p når jeg uttaler. Har sjelden og aldri sagt det stedsnavnet, så måtte finne det ut :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Takk! Må 1 sees for at 2 skal gi mening?

2 er en direkte fortsettelse av 1, så du forstår i hvertfall mye mer om du ser den først 😊

Sola de skrev (42 minutter siden):

Nå måtte jeg teste meg selv. Jeg sier Sarsborg uten p når jeg uttaler. Har sjelden og aldri sagt det stedsnavnet, så måtte finne det ut :ler:

Hehe 😝 Det er ikke det letteste navnet sånnsett 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lurven
Freyja Valkyrie skrev (17 timer siden):

Jeg har fått høre at jeg er en behagelig person. Det syns jeg var fint 🥰

Er nok bedre enn å høre at man er en ubehagelig person 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...