Entern Skrevet 17. september 2023 #208021 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Elsker å være psykolog og ha fri og disse sårbarhet😂🙈 Han er god! Flink kjekkas. Og enig med @Entern. Tone er positiv overraskelse nå☺️ Hurra for enighet 🥳 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Haha spot on😂😂😂 😀👍 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg spiser hatten min om ikke han vinner! Hehe, ja, jeg ser absolutt den 😂 Er jo ikke noe galt med sårbarhet sånn egentlig, men blir så kjedelig når nesten alle synger sånne sårbare sippegreier. Jaaa, superflink! Og for en stemme! 🤩 Enig, Tone har overrasket meg også positivt og jeg har aldri vært noen fan av hennes musikk. Tror og håper Odd Rene og Tone kommer langt (og at Adrian og Aleksander hopper av snart særlig Adrian) 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208022 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg spiser hatten min om ikke han vinner! Hehe, ja, jeg ser absolutt den 😂 Er jo ikke noe galt med sårbarhet sånn egentlig, men blir så kjedelig når nesten alle synger sånne sårbare sippegreier. Jaaa, superflink! Og for en stemme! 🤩 Enig, Tone har overrasket meg også positivt og jeg har aldri vært noen fan av hennes musikk. Enig. Jeg er ikke sånn på jobb altså, må sies. Og liker sårbarhet, men det blir litt påtatt mye i ett program liksom😳 Tror han kan vinne ja! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #208023 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hurra for enighet 🥳 😀👍 Tror og håper Odd Rene og Tone kommer langt (og at Adrian og Aleksander hopper av snart særlig Adrian) 😊 Helt enig. Håper Elle Maija og Damien også kommer langt selv om ingen av dem var noe særlig bra i går. Men så lenge Odd René vinner er jeg fornøyd Håper Adrian ryker snart jeg og. Men han får sikkert mange sympatistemmer fordi han har vært alkis og nå har sluttet å drikke og blitt en så sååååårbar guttebass 😂 Aleksander har overrasket meg negativt. Jeg trodde han var mye bedre enn som så. Men håper han synger noe annet enn bare sånne søtsuppegreier fremover. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208024 Del Skrevet 17. september 2023 Så fint det var liv her i kveld når jeg måtte holde meg unna fysiske folk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #208025 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Så fint det var liv her i kveld når jeg måtte holde meg unna fysiske folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208026 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) jukkapalme skrev (3 minutter siden): Helt enig. Håper Elle Maija og Damien også kommer langt selv om ingen av dem var noe særlig bra i går. Men så lenge Odd René vinner er jeg fornøyd Håper Adrian ryker snart jeg og. Men han får sikkert mange sympatistemmer fordi han har vært alkis og nå har sluttet å drikke og blitt en så sååååårbar guttebass 😂 Aleksander har overrasket meg negativt. Jeg trodde han var mye bedre enn som så. Men håper han synger noe annet enn bare sånne søtsuppegreier fremover. Alexander ass.. han vant idol for 58 år siden liksom og vi hørte ikke mer og nå erre sårhet i syrinbukse. Orker ikke😂 Adrian kan gå ut og leve det nye livet sitt. Sorry ass. Enig med deg! Damien var ikke god i går, men flink før og fin type! Endret 17. september 2023 av Frøkenfryden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #208027 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Enig. Jeg er ikke sånn på jobb altså, må sies. Og liker sårbarhet, men det blir litt påtatt mye i ett program liksom😳 Tror han kan vinne ja! Det vet jeg, jeg er sikker på at du er en fantastisk god psykolog 💜 Jeg er jo så depressiv og følsom selv også og vil ha mer trøkk i et sånt program. Syns det var kjedelige låtvalg også, spesielt siden jeg bare hadde hørt to av låtene før. Jepp, følger dårlig med på ny norsk musikk 😂 Ikke noe galt i å velge nyere musikk, men låtene var jo så kjipe i seg selv. Er jo så mye annen norsk på norsk musikk de kunne sunget som f.eks De Lillos, Anne Grete Preus, Dumdum boys osv. Selv om de selvfølgelig har mange følsomme låter de og. Men en versjon alá Elg sin av De Lillos’ «hjernen er alene» hadde vært kult og hørt i Stjernekamp. Kommer aldri til å glemme den versjonen, jeg hadde gåsehud og frysninger over hele kroppen. Er jo en ekstremt vond låt, men likevel så bra. Depressivt og følsomt trenger jo ikke å være søtsuppesippegreier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #208028 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Det vet jeg, jeg er sikker på at du er en fantastisk god psykolog 💜 Jeg er jo så depressiv og følsom selv også og vil ha mer trøkk i et sånt program. Syns det var kjedelige låtvalg også, spesielt siden jeg bare hadde hørt to av låtene før. Jepp, følger dårlig med på ny norsk musikk 😂 Ikke noe galt i å velge nyere musikk, men låtene var jo så kjipe i seg selv. Er jo så mye annen norsk på norsk musikk de kunne sunget som f.eks De Lillos, Anne Grete Preus, Dumdum boys osv. Selv om de selvfølgelig har mange følsomme låter de og. Men en versjon alá Elg sin av De Lillos’ «hjernen er alene» hadde vært kult og hørt i Stjernekamp. Kommer aldri til å glemme den versjonen, jeg hadde gåsehud og frysninger over hele kroppen. Er jo en ekstremt vond låt, men likevel så bra. Depressivt og følsomt trenger jo ikke å være søtsuppesippegreier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. september 2023 #208029 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Alexander ass.. han vant idol for 58 år siden liksom og vi hørte ikke mer og nå erre sårhet i syrinbukse. Orker ikke😂 Adrian kan gå ut og leve det nye livet sitt. Sorry ass. Enig med deg! Damien var ikke god i går, men flink før og fin type! omtrent 58 år siden, ja! men husker han som flink da. Sårhet i syrinbukse! Jeg visste ikke at Adrian sang en gang jeg, trodde han bare var en sånn en Paradise-hurragutt og hadde det ikke vært for farmen hadde jeg ikke visst hvem han var. Ja, Damien virker som en fin fyr. Håper på å få høre han i hiphop! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208030 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Så fint det var liv her i kveld når jeg måtte holde meg unna fysiske folk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #208031 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 time siden): Metal stort sett, av masse forskjellige slag. Er inne i en atmoblack periode mer eller mindre tror jeg, oppdaget nylig et kjempebra band ved navn Sylvaine ledet av en norsk-fransk dame 😀 men har hørt mer på Jethro Tull enn på mange år også faktisk 🤓 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #208032 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (29 minutter siden): Det vet jeg, jeg er sikker på at du er en fantastisk god psykolog 💜 Jeg er jo så depressiv og følsom selv også og vil ha mer trøkk i et sånt program. Syns det var kjedelige låtvalg også, spesielt siden jeg bare hadde hørt to av låtene før. Jepp, følger dårlig med på ny norsk musikk 😂 Ikke noe galt i å velge nyere musikk, men låtene var jo så kjipe i seg selv. Er jo så mye annen norsk på norsk musikk de kunne sunget som f.eks De Lillos, Anne Grete Preus, Dumdum boys osv. Selv om de selvfølgelig har mange følsomme låter de og. Men en versjon alá Elg sin av De Lillos’ «hjernen er alene» hadde vært kult og hørt i Stjernekamp. Kommer aldri til å glemme den versjonen, jeg hadde gåsehud og frysninger over hele kroppen. Er jo en ekstremt vond låt, men likevel så bra. Depressivt og følsomt trenger jo ikke å være søtsuppesippegreier. Takk, det var fint sagt!🥰 Veldig enig! Godt skrevet! 👍☺️Kjente absolutt ikke alle sangene selv. Og man kan fint ha følelse uten at det er kjedelig. Syns det var en litt tam episode. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208033 Del Skrevet 17. september 2023 jukkapalme skrev (39 minutter siden): Helt enig. Håper Elle Maija og Damien også kommer langt selv om ingen av dem var noe særlig bra i går. Men så lenge Odd René vinner er jeg fornøyd Håper Adrian ryker snart jeg og. Men han får sikkert mange sympatistemmer fordi han har vært alkis og nå har sluttet å drikke og blitt en så sååååårbar guttebass 😂 Aleksander har overrasket meg negativt. Jeg trodde han var mye bedre enn som så. Men håper han synger noe annet enn bare sånne søtsuppegreier fremover. Ja Elle Maija og Damien skuffet litt nå sist men likte dem godt i de to første programmene, håper de kommer sterkere tilbake 😀 Stygt redd du har rett re: Adrian 😏 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Alexander ass.. han vant idol for 58 år siden liksom og vi hørte ikke mer og nå erre sårhet i syrinbukse. Orker ikke😂 Adrian kan gå ut og leve det nye livet sitt. Sorry ass. Enig med deg! Damien var ikke god i går, men flink før og fin type! Enig 🤣 jukkapalme skrev (27 minutter siden): Det vet jeg, jeg er sikker på at du er en fantastisk god psykolog 💜 Jeg er jo så depressiv og følsom selv også og vil ha mer trøkk i et sånt program. Syns det var kjedelige låtvalg også, spesielt siden jeg bare hadde hørt to av låtene før. Jepp, følger dårlig med på ny norsk musikk 😂 Ikke noe galt i å velge nyere musikk, men låtene var jo så kjipe i seg selv. Er jo så mye annen norsk på norsk musikk de kunne sunget som f.eks De Lillos, Anne Grete Preus, Dumdum boys osv. Selv om de selvfølgelig har mange følsomme låter de og. Men en versjon alá Elg sin av De Lillos’ «hjernen er alene» hadde vært kult og hørt i Stjernekamp. Kommer aldri til å glemme den versjonen, jeg hadde gåsehud og frysninger over hele kroppen. Er jo en ekstremt vond låt, men likevel så bra. Depressivt og følsomt trenger jo ikke å være søtsuppesippegreier. Ja helt enig! Nesten bare sutrete sanger jo🤪 jeg er veldig glad i DeLillos, hadde vært gøy å høre dem. Og ja jeg liker også Hjernen Er Alene kjempegodt, veldig fin sang 🥰 teksten nærmer seg Doom Metal 😅 (og DeLillos har lagd en sang som musikalsk refererer til Black Sabbath, den heter «Brød» 🤪😁) jukkapalme skrev (23 minutter siden): omtrent 58 år siden, ja! men husker han som flink da. Sårhet i syrinbukse! Jeg visste ikke at Adrian sang en gang jeg, trodde han bare var en sånn en Paradise-hurragutt og hadde det ikke vært for farmen hadde jeg ikke visst hvem han var. Ja, Damien virker som en fin fyr. Håper på å få høre han i hiphop! Enig i alt sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208034 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk, det var fint sagt!🥰 Veldig enig! Godt skrevet! 👍☺️Kjente absolutt ikke alle sangene selv. Og man kan fint ha følelse uten at det er kjedelig. Syns det var en litt tam episode. Finnes en del ekstremt hard og intens musikk om følelser 😅😁 inkludert sårbare følelser og sånn 😅😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #208035 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Finnes en del ekstremt hard og intens musikk om følelser 😅😁 inkludert sårbare følelser og sånn 😅😁 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #208036 Del Skrevet 17. september 2023 Titania skrev (2 timer siden): Haha 😝 Bestefar var der noen ganger, så gardinene så kjent ut 😝 Tenk å ha alle stående utenfor å ville ha en bit av fryden 😬 Alle vil en tur med Frøkentusenfryden. Polyester skrev (2 timer siden): Haha, det er ikke så spennende. Jeg har djing som hobby og kaller meg DJ Polyester. Valgte navnet fordi polyester er klamt, fargerikt, billig og fake som meg (ikke egentlig) Kult 😄 Har du jobbet med Kygo før? Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Kan jeg komme!!? Hvor er @Lurven når man trenger han jukkapalme skrev (1 time siden): Kjedelig med sånne sårbare greier, ja. Men Odd René var bra, som alltid. Tipper han vinner hele skiten. Som de som forteller en trist historie og så håper man at de vinner pga det? Frøkenfryden skrev (1 time siden): Så fint det var liv her i kveld når jeg måtte holde meg unna fysiske folk Og det mens jeg sov 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. september 2023 #208037 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Har du jobbet med Kygo før? Haha det er bare en hobby, er ikke proff som han superstjerna der. Fast opphold på Ibiza ligger nok ikke i min fremtid 😅 Og dessuten har vi ikke samme stil heller. Er ikke så glad i tropical house jeg assa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #208038 Del Skrevet 17. september 2023 Polyester skrev (Akkurat nå): Haha det er bare en hobby, er ikke proff som han superstjerna der. Fast opphold på Ibiza ligger nok ikke i min fremtid 😅 Og dessuten har vi ikke samme stil heller. Er ikke så glad i tropical house jeg assa Så du eier ikke egen villa til 100 mill?:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. september 2023 #208039 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Så du eier ikke egen villa til 100 mill?:D Nei dessverre, har nok bare en beskjeden liten leilighet som de aller fleste andre djer lol 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #208040 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Alle vil en tur med Frøkentusenfryden. Kult 😄 Har du jobbet med Kygo før? Hvor er @Lurven når man trenger han Som de som forteller en trist historie og så håper man at de vinner pga det? Og det mens jeg sov 😝 Har ikke fått med meg hva samtalen handler om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå