Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #207981 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (7 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. september 2023 #207982 Del Skrevet 17. september 2023 Hei alle her i det fredelige hjørnet av KG. ❤️ Her hvor ikke alle haukene angriper og slår hverandre ihjel med fordommene sine: Jeg var innom en facebookgruppe i dag, og så noe som var lagt ut der. Jeg synes det var så morsomt og humoristisk skrevet om å være syk: 💙 Kjære kroppen min. Vi har vært sammen lenge nå vi to, og er omtrent like gamle. Det vil si, - jeg syns du virker mye eldre enn meg. Det er ikke så mye moro med deg lenger om jeg skal være helt ærlig, så jeg er ganske skuffet over deg. Nå orker du jo nesten aldri å være med på noe av det vi gjorde sammen før. Mens jeg har lyst til å danse, og gjøre morsomme ting som vi pleide å gjøre før, ødelegger du gang på gang moroa for meg å setter deg i sofaen. Hvorfor svikter du meg så ofte? Du er jo nesten bestandig sliten, - jeg kjenner deg nesten ikke igjen. Vi pleide da å ha det mye mer moro sammen, har du glemt det? Vi var stadig på farta, hadde det fint sammen på jobb og hadde enda overskudd til mye annet vi hadde lyst til å gjøre. Husker du hvor mye moro vi hadde det sammen? Nå begynner du å gjespe etter et par timer, og jeg syns faktisk det er ganske pinlig. Rett og slett dårlig gjort, er det. Har du tenkt å bare sitte i godstolen og visne bort? Det gidder ikke jeg være med på altså, bare så du vet det. Kan du ikke prøve å spille litt mer på lag med meg, liksom? Men jeg forstår deg. Det er jo alle disse usynlige sykdommene vi har som hemmer deg. Jeg har prøvd å både snakke til deg og prøve å motivere deg med litt ”mild tvang”. Men du er ofte striere enn meg, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre med deg… Ikke kan jeg forlate deg og erstatte deg med en annen heller. Siden vi er bundet til å holde sammen livet ut. Skilsmisse er derfor ikke aktuelt. Jaja, kroppen min, -vi får bare holde ut med hverandre og ta en dag av gangen. Hvis jeg er grei mot deg håper jeg du kan gi litt tilbake. Så får vi som i mange andre forhold være fornøyd med å ha det ok sammen,- og at det er bra nok. Hilsen din bedre halvdel Hodet 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #207983 Del Skrevet 17. september 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Hei alle her i det fredelige hjørnet av KG. ❤️ Her hvor ikke alle haukene angriper og slår hverandre ihjel med fordommene sine: Jeg var innom en facebookgruppe i dag, og så noe som var lagt ut der. Jeg synes det var så morsomt og humoristisk skrevet om å være syk: 💙 Kjære kroppen min. Vi har vært sammen lenge nå vi to, og er omtrent like gamle. Det vil si, - jeg syns du virker mye eldre enn meg. Det er ikke så mye moro med deg lenger om jeg skal være helt ærlig, så jeg er ganske skuffet over deg. Nå orker du jo nesten aldri å være med på noe av det vi gjorde sammen før. Mens jeg har lyst til å danse, og gjøre morsomme ting som vi pleide å gjøre før, ødelegger du gang på gang moroa for meg å setter deg i sofaen. Hvorfor svikter du meg så ofte? Du er jo nesten bestandig sliten, - jeg kjenner deg nesten ikke igjen. Vi pleide da å ha det mye mer moro sammen, har du glemt det? Vi var stadig på farta, hadde det fint sammen på jobb og hadde enda overskudd til mye annet vi hadde lyst til å gjøre. Husker du hvor mye moro vi hadde det sammen? Nå begynner du å gjespe etter et par timer, og jeg syns faktisk det er ganske pinlig. Rett og slett dårlig gjort, er det. Har du tenkt å bare sitte i godstolen og visne bort? Det gidder ikke jeg være med på altså, bare så du vet det. Kan du ikke prøve å spille litt mer på lag med meg, liksom? Men jeg forstår deg. Det er jo alle disse usynlige sykdommene vi har som hemmer deg. Jeg har prøvd å både snakke til deg og prøve å motivere deg med litt ”mild tvang”. Men du er ofte striere enn meg, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre med deg… Ikke kan jeg forlate deg og erstatte deg med en annen heller. Siden vi er bundet til å holde sammen livet ut. Skilsmisse er derfor ikke aktuelt. Jaja, kroppen min, -vi får bare holde ut med hverandre og ta en dag av gangen. Hvis jeg er grei mot deg håper jeg du kan gi litt tilbake. Så får vi som i mange andre forhold være fornøyd med å ha det ok sammen,- og at det er bra nok. Hilsen din bedre halvdel Hodet 🤠 For en nydelig og klok tekst 😊 tusen takk for at du delte den 😊 Kjenner meg igjen i teksten for å være ærlig 😅👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. september 2023 #207984 Del Skrevet 17. september 2023 Vi har da fordommer vi også😲 Fælt når hodet fungerer og ikke kroppen. Men motsatt kan også være ganske fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 17. september 2023 #207985 Del Skrevet 17. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Vi har da fordommer vi også😲 Fælt når hodet fungerer og ikke kroppen. Men motsatt kan også være ganske fælt Det har du jo helt rett i. Kroppen kunne ha skrevet akkurat det samme til hodet sitt 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september 2023 #207986 Del Skrevet 17. september 2023 Adobyen skrev (22 minutter siden): Hei alle her i det fredelige hjørnet av KG. ❤️ Her hvor ikke alle haukene angriper og slår hverandre ihjel med fordommene sine: Jeg var innom en facebookgruppe i dag, og så noe som var lagt ut der. Jeg synes det var så morsomt og humoristisk skrevet om å være syk: 💙 Kjære kroppen min. Vi har vært sammen lenge nå vi to, og er omtrent like gamle. Det vil si, - jeg syns du virker mye eldre enn meg. Det er ikke så mye moro med deg lenger om jeg skal være helt ærlig, så jeg er ganske skuffet over deg. Nå orker du jo nesten aldri å være med på noe av det vi gjorde sammen før. Mens jeg har lyst til å danse, og gjøre morsomme ting som vi pleide å gjøre før, ødelegger du gang på gang moroa for meg å setter deg i sofaen. Hvorfor svikter du meg så ofte? Du er jo nesten bestandig sliten, - jeg kjenner deg nesten ikke igjen. Vi pleide da å ha det mye mer moro sammen, har du glemt det? Vi var stadig på farta, hadde det fint sammen på jobb og hadde enda overskudd til mye annet vi hadde lyst til å gjøre. Husker du hvor mye moro vi hadde det sammen? Nå begynner du å gjespe etter et par timer, og jeg syns faktisk det er ganske pinlig. Rett og slett dårlig gjort, er det. Har du tenkt å bare sitte i godstolen og visne bort? Det gidder ikke jeg være med på altså, bare så du vet det. Kan du ikke prøve å spille litt mer på lag med meg, liksom? Men jeg forstår deg. Det er jo alle disse usynlige sykdommene vi har som hemmer deg. Jeg har prøvd å både snakke til deg og prøve å motivere deg med litt ”mild tvang”. Men du er ofte striere enn meg, så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre med deg… Ikke kan jeg forlate deg og erstatte deg med en annen heller. Siden vi er bundet til å holde sammen livet ut. Skilsmisse er derfor ikke aktuelt. Jaja, kroppen min, -vi får bare holde ut med hverandre og ta en dag av gangen. Hvis jeg er grei mot deg håper jeg du kan gi litt tilbake. Så får vi som i mange andre forhold være fornøyd med å ha det ok sammen,- og at det er bra nok. Hilsen din bedre halvdel Hodet 🤠 Entern skrev (18 minutter siden): For en nydelig og klok tekst 😊 tusen takk for at du delte den 😊 Kjenner meg igjen i teksten for å være ærlig 😅👍 Adobyen skrev (13 minutter siden): Det har du jo helt rett i. Kroppen kunne ha skrevet akkurat det samme til hodet sitt 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. september 2023 #207987 Del Skrevet 17. september 2023 Rolig og stille søndag og solskinn rundt 19-20 grader ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #207988 Del Skrevet 17. september 2023 Jeg innså nettopp at @Polly Ester og @Polyester høres helt likt ut 😄 ikke tenkt over likheten i navnene heller før nå:P Digger forøvrig den Snurre Sprett avataren 😁 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. september 2023 #207989 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg innså nettopp at @Polly Ester og @Polyester høres helt likt ut 😄 ikke tenkt over likheten i navnene heller før nå:P Digger forøvrig den Snurre Sprett avataren 😁 Jeg har lagt merke til dette før! Aldri sagt noe om det men kan si nå at jeg ikke heter Esther/Ester i alle fall. 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #207990 Del Skrevet 17. september 2023 Polyester skrev (Akkurat nå): Jeg har lagt merke til dette før! Aldri sagt noe om det men kan si nå at jeg ikke heter Esther/Ester i alle fall. 😅 Jeg vet ikke om du er mann eller dame så kunne ikke gjettet på det heller 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 17. september 2023 #207991 Del Skrevet 17. september 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke om du er mann eller dame så kunne ikke gjettet på det heller 😅 Jeg bruker "polyester" som et type artistnavn eller dekknavn irl også og de som ikke kjenner meg fra før tror ofte at jeg heter Ester. Jeg er kjerring 😝 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. september 2023 #207992 Del Skrevet 17. september 2023 Polyester skrev (Akkurat nå): Jeg bruker "polyester" som et type artistnavn eller dekknavn irl også og de som ikke kjenner meg fra før tror ofte at jeg heter Ester. Jeg er kjerring 😝 Kult 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #207993 Del Skrevet 17. september 2023 Var på tur i sola. Klappet sort pus🖤 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. september 2023 #207994 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Var på tur i sola. Klappet sort pus🖤 Har du sett sauene som pleier å være inni skogen? 🥰 Endret 17. september 2023 av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #207995 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Var på tur i sola. Klappet sort pus🖤 Har du også en svart katt å klappe? Kos 🐈⬛ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #207996 Del Skrevet 17. september 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Har du sett sauene som pleier å være inni skogen? 🥰 Er et stort område med sauer her! Sorte og hvite😃 Fine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #207997 Del Skrevet 17. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Har du også en svart katt å klappe? Kos 🐈⬛ Møtte han på tur, han var kosete🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #207998 Del Skrevet 17. september 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Har du sett sauene som pleier å være inni skogen? 🥰 Ikke vært i skogen her. Mer asfaltjente☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. september 2023 #207999 Del Skrevet 17. september 2023 Polyester skrev (2 timer siden): Jeg bruker "polyester" som et type artistnavn eller dekknavn irl også og de som ikke kjenner meg fra før tror ofte at jeg heter Ester. Jeg er kjerring 😝 Jeg har mange spørsmål rundt det at du har dekknavn, kjenner jeg🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. september 2023 #208000 Del Skrevet 17. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Er et stort område med sauer her! Sorte og hvite😃 Fine! Sauer er alltid koselig 🐑💙 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Møtte han på tur, han var kosete🥰 Så hyggelig 💙 jeg har hilst på den gamle svarte nabokatten i dag 🐈⬛💙 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ikke vært i skogen her. Mer asfaltjente☺️ Jeg og 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå