Cid Skrevet 16. september 2023 #207921 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jo, du skjønner det at jeg bare skulle stå opp for å drikke litt vann tidlig på morgenkvisten, men nettet fanger og jeg ble sittende i en litt korttenkt stilling og jeg satt og jeg satt...og da begynner mine ben å protestere og hvis jeg ikke hører på dem og skifter stilling da...så protesterer de på verste vis; de SOVER og nekter å våkne på en stund. Har du aldri ben som dovner bort noen gang? Du sovnet mens du satt? Hender at jeg våkner uten følelse i ene foten eller handen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #207922 Del Skrevet 16. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jo, du skjønner det at jeg bare skulle stå opp for å drikke litt vann tidlig på morgenkvisten, men nettet fanger og jeg ble sittende i en litt korttenkt stilling og jeg satt og jeg satt...og da begynner mine ben å protestere og hvis jeg ikke hører på dem og skifter stilling da...så protesterer de på verste vis; de SOVER og nekter å våkne på en stund. Har du aldri ben som dovner bort noen gang? Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har sittet på beina og da døvner de bort og er ubrukelige en stund. Morn til en morgenfrisk Cid? Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har sittet så lenge i en låst stilling, at jeg sover i begge beina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. september 2023 #207923 Del Skrevet 16. september 2023 Butter: du må ut og se på døren til boden, det er en sånn snegle der. Peanut ut, og det er en DIGER BRUNSNEGLE på døren. Peanut: Aaaah! Peanut tar en spade og får hevet brunsneglen langt borti skauen. Falt meg ikke inn å knerte den. Jeg hater sånne snegler og tanken i hodet var bare «få den VEKK!» 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #207924 Del Skrevet 16. september 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Butter: du må ut og se på døren til boden, det er en sånn snegle der. Peanut ut, og det er en DIGER BRUNSNEGLE på døren. Peanut: Aaaah! Peanut tar en spade og får hevet brunsneglen langt borti skauen. Falt meg ikke inn å knerte den. Jeg hater sånne snegler og tanken i hodet var bare «få den VEKK!» Cassidy Tvillingene håper at du blir kvitt sneglene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 16. september 2023 #207925 Del Skrevet 16. september 2023 I moren min sin hagen klipper jeg brunsneglene i to. Alle andre steder lar jeg dem være i fred 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 16. september 2023 #207926 Del Skrevet 16. september 2023 Nappet bort en svær flått av katt nå. Den skal brenne 😡 Ikke katten altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #207927 Del Skrevet 16. september 2023 Skulle ha fin dag. Spydd ut ca alle innvollene mine i stedet🥺 Magevirus😭 Jaja, fint hotellrom å ligge på da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #207928 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Skulle ha fin dag. Spydd ut ca alle innvollene mine i stedet🥺 Magevirus😭 Jaja, fint hotellrom å ligge på da. Blitt matforgiftet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. september 2023 #207929 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Skulle ha fin dag. Spydd ut ca alle innvollene mine i stedet🥺 Magevirus😭 Jaja, fint hotellrom å ligge på da. God bedring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. september 2023 #207930 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Skulle ha fin dag. Spydd ut ca alle innvollene mine i stedet🥺 Magevirus😭 Jaja, fint hotellrom å ligge på da. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #207931 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Skulle ha fin dag. Spydd ut ca alle innvollene mine i stedet🥺 Magevirus😭 Jaja, fint hotellrom å ligge på da. Huff 😢 god bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #207932 Del Skrevet 16. september 2023 Lurven skrev (38 minutter siden): God bedring Entern skrev (12 minutter siden): Huff 😢 god bedring Tak begge, følee meg litt bedre omsider og mumser fiskekake🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. september 2023 #207933 Del Skrevet 16. september 2023 God bedring Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2023 #207934 Del Skrevet 16. september 2023 1 hour ago, Frøkenfryden said: Skulle ha fin dag. Spydd ut ca alle innvollene mine i stedet🥺 Magevirus😭 Jaja, fint hotellrom å ligge på da. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #207935 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (1 time siden): Blitt matforgiftet? Neimen om jeg vet. Men vi var sånn 30 mann med samme tre rettene så det virker ikke så sannsynlig. Er nok et virus eller noe😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #207936 Del Skrevet 16. september 2023 Titania skrev (1 time siden): God bedring Sola de skrev (12 minutter siden): God bedring Frøkenfryden SVK skrev (4 minutter siden): God bedring! God dere er🥰 Takk! Mumset nettopp fiskekake og kylling etter en dag uten mat. Og har orket slå på Tv litt, så håper det er litt over nå👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #207937 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Neimen om jeg vet. Men vi var sånn 30 mann med samme tre rettene så det virker ikke så sannsynlig. Er nok et virus eller noe😔 God bedring ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2023 #207938 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (17 minutter siden): God bedring ❤️ Takk snille du. Var 9 fæle timer men føles bedre nå. Fikk til og med lyst på kaffe for 1.gang i dag. Når jeg ikke vil ha morgenkaffe er det et tegn på skral form.😌 Prøvde meg også på litt krokanrull nå til kaffen. En undervurdert sjokolade! Flere her som liker den? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. september 2023 #207939 Del Skrevet 16. september 2023 Fant frem litt vin 🥂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #207940 Del Skrevet 16. september 2023 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): God dere er🥰 Takk! Mumset nettopp fiskekake og kylling etter en dag uten mat. Og har orket slå på Tv litt, så håper det er litt over nå👍 Glad du er bedre nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå