Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #207621 Del Skrevet 10. september 2023 Titania skrev (42 minutter siden): Jeg hadde blitt veldig glad om naboene mine sluttet å røyke 😶 Kan hende de dør tidlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. september 2023 #207622 Del Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Kan hende de dør tidlig da Den ene er huseieren min som godt kan la vær med å dø en stund til 😅 Jeg trives godt her, og har ikke råd til å kjøpe huset 😅 Stua mi - for å si det på den måten - er mellom huseier og røykende nabo i huset ved siden av. Så når jeg lufter, bytter det på å komme røyklukt fra sidene 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. september 2023 #207623 Del Skrevet 10. september 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Den ene er huseieren min som godt kan la vær med å dø en stund til 😅 Jeg trives godt her, og har ikke råd til å kjøpe huset 😅 Stua mi - for å si det på den måten - er mellom huseier og røykende nabo i huset ved siden av. Så når jeg lufter, bytter det på å komme røyklukt fra sidene 😶 Der er et vanskelig dilemma, man kan jo ikke nekte folk å røyke på egen terrasse, hadde samme problem da jeg bodde i blokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. september 2023 #207624 Del Skrevet 10. september 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Der er et vanskelig dilemma, man kan jo ikke nekte folk å røyke på egen terrasse, hadde samme problem da jeg bodde i blokk Jepp. Jeg bor jo i en tomannsbolig - der soveromsvinduet mitt er på terrassen til huseier. Så ikke alltid like delikat å lufte på soverommet heller. Har tatt det opp med henne på en ordentlig måte, men fikk bare tilbake at «hun satt jo ikke rett utenfor vinduet da» - men med det svaret gadd jeg ikke ta noen kamp heller. Det er vel 3-5 meter fra vinduet til der hun sitter… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #207625 Del Skrevet 10. september 2023 Titania skrev (7 minutter siden): Jepp. Jeg bor jo i en tomannsbolig - der soveromsvinduet mitt er på terrassen til huseier. Så ikke alltid like delikat å lufte på soverommet heller. Har tatt det opp med henne på en ordentlig måte, men fikk bare tilbake at «hun satt jo ikke rett utenfor vinduet da» - men med det svaret gadd jeg ikke ta noen kamp heller. Det er vel 3-5 meter fra vinduet til der hun sitter… Du får gjøre noe tilbake som hevn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. september 2023 #207626 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg har fått meg rasekatt 😍 En Hellig Birma registrert med stamtavle i NRR. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #207627 Del Skrevet 10. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (30 minutter siden): Jeg har fått meg rasekatt 😍 En Hellig Birma registrert med stamtavle i NRR. Så fin pus 😻😻😻😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #207628 Del Skrevet 10. september 2023 skulle spise mer passelige mengder i dag men var smuldreeplepai til dessert Men svømme 20.00 i kveld! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #207629 Del Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): skulle spise mer passelige mengder i dag men var smuldreeplepai til dessert Men svømme 20.00 i kveld! 👍 God svømmetur!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2023 #207630 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God svømmetur!😊 Takk! Blir tempura igjen😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #207631 Del Skrevet 10. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk! Blir tempura igjen😂 🍤🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. september 2023 #207632 Del Skrevet 10. september 2023 Var ute å gikk en tur, var skikkelig lummert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #207633 Del Skrevet 10. september 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Var ute å gikk en tur, var skikkelig lummert. Håper du fikk en fin tur likevel 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. september 2023 #207634 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Håper du fikk en fin tur likevel 😊 Ja, det var det 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. september 2023 #207635 Del Skrevet 10. september 2023 Samfunnsengasjert skrev (4 timer siden): Jeg har fått meg rasekatt 😍 En Hellig Birma registrert med stamtavle i NRR. Åååååååh! 😻😻😻 Så nyyyydelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #207636 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Åååååååh! 😻😻😻 Så nyyyydelig! Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. september 2023 #207637 Del Skrevet 10. september 2023 Jeg har strikket en genser til en onkel. Nå er den vasket og lagt flatt til tørk, før jeg skal presse den. Hjelpes meg… Det lukter så sau i rommet at jeg forventer breking hvert sekund 🐑 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #207638 Del Skrevet 10. september 2023 Ane Rikke skrev (3 minutter siden): Jeg har strikket en genser til en onkel. Nå er den vasket og lagt flatt til tørk, før jeg skal presse den. Hjelpes meg… Det lukter så sau i rommet at jeg forventer breking hvert sekund 🐑 Lukter ull såpass vondt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 10. september 2023 #207639 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Lukter ull såpass vondt? Ja, ekte ull lukter sau (av naturlige årsaker….) Det gir seg heldigvis litt etterhvert:) 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #207640 Del Skrevet 10. september 2023 Ane Rikke skrev (25 minutter siden): Jeg har strikket en genser til en onkel. Nå er den vasket og lagt flatt til tørk, før jeg skal presse den. Hjelpes meg… Det lukter så sau i rommet at jeg forventer breking hvert sekund 🐑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå