Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurven skrev (2 minutter siden):

Kan hende de dør tidlig da

Den ene er huseieren min som godt kan la vær med å dø en stund til 😅 Jeg trives godt her, og har ikke råd til å kjøpe huset 😅

Stua mi - for å si det på den måten - er mellom huseier og røykende nabo i huset ved siden av. Så når jeg lufter, bytter det på å komme røyklukt fra sidene 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (Akkurat nå):

Den ene er huseieren min som godt kan la vær med å dø en stund til 😅 Jeg trives godt her, og har ikke råd til å kjøpe huset 😅

Stua mi - for å si det på den måten - er mellom huseier og røykende nabo i huset ved siden av. Så når jeg lufter, bytter det på å komme røyklukt fra sidene 😶

Der er et vanskelig dilemma,  man kan jo ikke nekte folk å røyke på egen terrasse,  hadde samme problem da jeg bodde i blokk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 minutt siden):

Der er et vanskelig dilemma,  man kan jo ikke nekte folk å røyke på egen terrasse,  hadde samme problem da jeg bodde i blokk 

Jepp. Jeg bor jo i en tomannsbolig - der soveromsvinduet mitt er på terrassen til huseier. Så ikke alltid like delikat å lufte på soverommet heller. 

Har tatt det opp med henne på en ordentlig måte, men fikk bare tilbake at «hun satt jo ikke rett utenfor vinduet da» - men med det svaret gadd jeg ikke ta noen kamp heller. Det er vel 3-5 meter fra vinduet til der hun sitter…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (7 minutter siden):

Jepp. Jeg bor jo i en tomannsbolig - der soveromsvinduet mitt er på terrassen til huseier. Så ikke alltid like delikat å lufte på soverommet heller. 

Har tatt det opp med henne på en ordentlig måte, men fikk bare tilbake at «hun satt jo ikke rett utenfor vinduet da» - men med det svaret gadd jeg ikke ta noen kamp heller. Det er vel 3-5 meter fra vinduet til der hun sitter…

Du får gjøre noe tilbake som hevn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samfunnsengasjert skrev (30 minutter siden):

Jeg har fått meg rasekatt 😍 En Hellig Birma registrert med stamtavle i NRR.

IMG_6446.thumb.jpeg.f6388d0ca9d5d71f13bbb42f5f533f9d.jpeg

Så fin pus 😻😻😻😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

skulle spise mer passelige mengder i dag men var smuldreeplepai til dessert:sjenert:

Men svømme 20.00 i kveld! 👍

God svømmetur!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samfunnsengasjert skrev (4 timer siden):

Jeg har fått meg rasekatt 😍 En Hellig Birma registrert med stamtavle i NRR.

IMG_6446.thumb.jpeg.f6388d0ca9d5d71f13bbb42f5f533f9d.jpeg

Åååååååh! 😻😻😻 Så nyyyydelig! :katt: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Åååååååh! 😻😻😻 Så nyyyydelig! :katt: 

Cassidy Tvillingene er helt enige.😻😻🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har strikket en genser til en onkel. Nå er den vasket og lagt flatt til tørk, før jeg skal presse den. Hjelpes meg… Det lukter så sau i rommet at jeg forventer breking hvert sekund 🐑

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (3 minutter siden):

Jeg har strikket en genser til en onkel. Nå er den vasket og lagt flatt til tørk, før jeg skal presse den. Hjelpes meg… Det lukter så sau i rommet at jeg forventer breking hvert sekund 🐑

Lukter ull såpass vondt?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Lukter ull såpass vondt?

Ja, ekte ull lukter sau (av naturlige årsaker….) Det gir seg heldigvis litt etterhvert:) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (25 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...