Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (25 minutter siden):

Ja, men det går så himla tregt. Alle andre klubber er proaktive og har gjort meste av overgangsjobben allerede. Med tanke på hvor dårlige vi var forrige sesong, så MÅ det jo handles. Spesielt om Ronaldo også forsvinner.

Hva gikk galt forrige sesong? Før sesongstart virket United å være en seriøs utfordrer til seriemesterskapet slik jeg så det, for de siste to tredjedelene av sesongen før det var United strålende, og forrige sommer beholdt de alle spillerne de ønsket å beholde samtidig som Ronaldo, Varane og Sancho kom inn, så stallen virket klart styrket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CAPS LOCK skrev (27 minutter siden):

Hva gikk galt forrige sesong? Før sesongstart virket United å være en seriøs utfordrer til seriemesterskapet slik jeg så det, for de siste to tredjedelene av sesongen før det var United strålende, og forrige sommer beholdt de alle spillerne de ønsket å beholde samtidig som Ronaldo, Varane og Sancho kom inn, så stallen virket klart styrket 

Aldri i livet om jeg trodde United kunne utfordre Liverpool og City. Men jeg hadde troa på 3.plass.

Sesongen før, da de havnet på 2.plass spilte de for tomme tribuner. Jeg tror det hadde mye å si. Mindre press, mer følelse av treningskamp og lettere å slå seg løs. Lavere skuldre.

Vi startet jo sesongen bra i fjor også, og lå vel på 1.plass en liten stund. Så kom Ronaldo, og noe skjedde i garderoben. Tipper Ronaldo ble en for stor karakter for de andre spillerne, og hierarkiet ble litt endret. Jeg tror de aller fleste problemene med United på banen handler om mentaliteten. De virket uinteresserte og mange underpresterte rett og slett med vilje, vil jeg påstå. Bortsett fra De Gea og Ronaldo.

Jeg tror også Ronaldos ankomst rokket ved ukulturen Solskjær brakte med seg. For snill, ikke kynisk nok, manglende taktiske egenskaper osv. Jeg tror spillerne hadde det som plommen i egget under Solskjær fordi han var mer kamerat med dem enn en sjef og manager. Enkelte spillere hadde klippekort på laget uansett hvor ræva de spilte.

Når Solskjær ble sparket forventet man en opptur, som gjerne kommer etter at man sparker en manager. Den kom aldri, og det handler om mentalitet. Spillerstallen vi har er en overbetalt gjeng med sutrete primadonnaer som kaster manageren sin under bussen hvis de ikke liker ideene hans.

Vi har betalt ut altfor store lønninger/overgangssummer til dårlige spillere. Vi har betalt 80 mill pund for PLs dårligste midtstopper, og 50 mill for en ubrukelig høyreback. Vi har midtbanespillere som knapt kan slå en vanlig støttepasning riktig. Dårlige spillere har fått nye lukrative kontrakter selv om de ikke har spilt mye. Ikke rart de blir høye på seg selv.

Uff, det var dagens utblåsning!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (48 minutter siden):

Kan spille i mange år til, mange holder på til de er i slutten av 30 årene :)

Like fullt er man gjerne over "toppen" i den alderen. Men vi får se, kanskje han overrasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Jeg så en stor fin regnbue i dag, som denne

Regnbue – Fascinerende fakta om regnbuer | illvit.no

Så fin🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (3 minutter siden):

🧛‍♀️Vampyr 

e9109b4e06f08a30243cee38e4422551.jpg

Veldig fornøyd med fødselsmåned nå 😀

Samurai

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (21 minutter siden):

Jeg så en stor fin regnbue i dag, som denne

Regnbue – Fascinerende fakta om regnbuer | illvit.no

Jøss, kom inn nå for å poste en slik en i bildetråd. Sammentreff😃Så fin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

Bagen begynner å bli greit pakket. Gruer meg som vanlig til å drasse på den i morgen 🙈😅

Hvor går ferden? :reise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (35 minutter siden):

Hvor går ferden? :reise:

Hjem fra Skåne 😅 Så blir en lang dag med reising, 1 time til Helsingborg, og minst 5 timer med buss derfra og hjem 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg kan prate høyt med meg selv. :kaklehone:

Får du de svarene du vil ha da? 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, SVK said:

Jeg kan prate høyt med meg selv. :kaklehone:

Jeg kan også lage rare lyder for å underholde meg selv. Jeg er glad det ikke er folk som hører meg, de hadde nok trodd jeg var gal. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (16 timer siden):

Jesus har forlatt Manchester City og  skifter til Arsenal. 

:hoho: Det var en morsom setning for en overtrøtt palme uten peiling på fotball som prøver å sove:skratte: 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

:hoho: Det var en morsom setning for en overtrøtt palme uten peiling på fotball som prøver å sove:skratte: 

Blir mye korsfesting fremover :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...