Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven
  Entern skrev (På 26.6.2022 den 20.05):

Jeg synes de burde lage en serie som het «Der ingen skulle tru at alle ville bu» om boforhold i Oslo 🙃

Ekspander  

😆 husker jeg ble kjent med en fra Spania som jobbet noen år her i Norge, en dag skulle jeg hjelpe han å flytte, han bodde jo i rene dødsfellen,  med kabler som hang ut fra sikringsskapet i alle retninger og ingen rømningsveier 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (På 27.6.2022 den 5.39):

😆 husker jeg ble kjent med en fra Spania som jobbet noen år her i Norge, en dag skulle jeg hjelpe han å flytte, han bodde jo i rene dødsfellen,  med kabler som hang ut fra sikringsskapet i alle retninger og ingen rømningsveier 😲

Ekspander  

Ja det er masse dårlige boforhold i Oslo 😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
  Peanut skrev (På 26.6.2022 den 21.30):

Så jeg fikk en sms og lurte fælt, men har sjekket tlfnr via SeHvem og det er svindel: 

53302E2F-22B2-4F57-BB88-FB1D7C55F9B6.jpeg.269b946f0668d8e1c56a0605ac78f447.jpeg

Slett om du får! 

E7E1FC6D-5E99-445C-B9CD-79F626C636EA.gif.bd365465cd0f5bf9f144be916a4a469c.gif Linken er kjempemøkk F65D31AF-1399-424A-B52D-BAC42DB6B3A6.gif.d6edc1b192f5eb599c542b2ec6cfa1ec.gif  Jeg kopierte først sms’en inn hit så linken ble jo «aktivert» eller noe men Lookout blokkerte. Tryggere da med bilde av nå slettet sms. 

Ekspander  

Svindeljævler😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg føler meg på ingen måte som en selger, men merker jo at jeg kanskje har god nok produktkunnskap om noen av tingene vi selger allikevel :fnise:

Ringte en kunde med et produkt som nok ble tatt av tordenværet i går (mulig det var lynnedslaget jeg så, da kunden sa det slo ned rett ved siden av de, og de ligger ikke langt unna der jeg bor). 

Jeg setter kunden over til en tekniker, samtidig som jeg sjekker systemet vårt hva kunden har av produkter idag. "Hmm, hvorfor har dere sånn, når dere har en sånn? Det hadde jo vært bedre med noe helt annet" :fnise:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...