Rumle Skrevet 6. februar 2020 #104201 Skrevet 6. februar 2020 Jeg tar veeeeeldig gjerne en god natts søvn også .. 1
Chantielle Skrevet 6. februar 2020 #104202 Skrevet 6. februar 2020 6 minutter siden, Rumle skrev: Jeg tar veeeeeldig gjerne en god natts søvn også .. Det er planen min også,men så begynte jeg å tenke på kråker Leste en artikkel om kråker,de er veldig intelligente Har en ganske stor kråkekoloni her,jeg forer dem og naboen liker dem ikke,og snakker om høstens kråkejakt Facinerende er de.selvom de kan bråke endel.. https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/hver-morgen-lager-200-kraker-et-infernalsk-leven-utenfor-soveromsvinduet-men-hvorfor-1.1659279 1
Rumle Skrevet 6. februar 2020 #104203 Skrevet 6. februar 2020 1 minutt siden, Chantielle skrev: Det er planen min også,men så begynte jeg å tenke på kråker Leste en artikkel om kråker,de er veldig intelligente Har en ganske stor kråkekoloni her,jeg forer dem og naboen liker dem ikke,og snakker om høstens kråkejakt Facinerende er de.selvom de kan bråke endel.. https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/hver-morgen-lager-200-kraker-et-infernalsk-leven-utenfor-soveromsvinduet-men-hvorfor-1.1659279 Ja, de er flotte fugler 😍 Er ingen fan av kråkejakt! 1
Chantielle Skrevet 6. februar 2020 #104205 Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Rumle skrev: Ja, de er flotte fugler 😍 Er ingen fan av kråkejakt! Ja,det er noen vakre skapninger Nei,jeg er heller ingen fan av kråkejakt, synes det er for mange skyteglade folk Skjønner i og for seg et behov for regulering av forskjellige dyre/fuglearter,men noen ganger kan man fundere litt på årsakene til det Nei,nå må jeg forsøke å sove ,uten kaffe og tanker om kråker 😅 God natt 1
Chantielle Skrevet 6. februar 2020 #104206 Skrevet 6. februar 2020 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Hva er hensikten med kråkejakt? Jeg vet ikke helt..har fått med meg at det visstnok skal være en delikatesse å spise unge kråker. Leser at jegerforeningen sier dette :" Hvorfor jakte kråke? Kråke er en predator som må høstes på lik linje som matnyttig vilt. Rev og mår er verstinger, men kråkefugl tar sin andel av viltet vi selv ønsker som mat.-Særlig i hekketiden. "
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. februar 2020 #104207 Skrevet 6. februar 2020 Små barn sover ikke om natta. Men det gjør ikke jeg heller...
Nietsoj Skrevet 6. februar 2020 #104210 Skrevet 6. februar 2020 Delikatesser er oppskrytt. De fritèrte værtestiklene på Hallingstuene restaurant på Geilo er noe seige og smakløse. Rå skilpadde-egg marinert i lime-jus på Strandrestauranten i Nicaragua er bare ugyselig. Levende humahuma-åmer i Angola er rett og slett motbydelig. Oljekokt slangeskinn i Piang-bung kan minne om lakseskinn, men ikke helt. Ungkråkene skal få passere uten at de havner på min tallerken krydret med alskens miljøgifter 1
SoWhat? Skrevet 7. februar 2020 #104211 Skrevet 7. februar 2020 Våknet litt vel tidlig i dag, men legger meg tidlig for tiden også. Har akkurat spist stekt egg på begge sider og spist mellom to grovbrødskiver. Gad ikke sitte her med kniv og gaffel i senga. Nå skal jeg høre på podcast mens jeg ligger under varm dyne i kaldt soverom 🙂 2
FruN Skrevet 7. februar 2020 #104212 Skrevet 7. februar 2020 Det lengste jeg har sovet sammenhengende i natt, er i underkant av to timer.. hashtag urolig unge og gubbe med føling.
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2020 #104213 Skrevet 7. februar 2020 Det jobber seg opp mot en skikkelig full måne nå... 🌔
Chantielle Skrevet 7. februar 2020 #104214 Skrevet 7. februar 2020 5 timer siden, FruN skrev: Det lengste jeg har sovet sammenhengende i natt, er i underkant av to timer.. hashtag urolig unge og gubbe med føling. Slitsom natt,håper du får tatt deg en 'dupp' på dagtid
Chantielle Skrevet 7. februar 2020 #104215 Skrevet 7. februar 2020 Joikakaker får nå ny emballasje,slutt på hermetikkbokser,heretter blir emballasjen pappkartonger for å spare miljøet 1
Sola de Skrevet 7. februar 2020 #104216 Skrevet 7. februar 2020 12 timer siden, CAPS LOCK skrev: Jeg valgte å dra ut til stedet mitt og samle rekved og plastikk etter jobben. Det ble mørkt halv seks. Jeg vurderte å dra på biblioteket, men jeg valgte heller å dra hjem igjen og spise middag, for det er ikke noe morsomt å sitte på biblioteket og være sulten Er du @Testosteron i ny drakt?
FruN Skrevet 7. februar 2020 #104217 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, Chantielle skrev: Slitsom natt,håper du får tatt deg en 'dupp' på dagtid Gjort husarbeid i stedet Nå skal jeg slappe av og strikke Rolig arbeid Snart ferdig med julegavene som skulle vært gitt i fjor
Strange Doll Skrevet 7. februar 2020 #104218 Skrevet 7. februar 2020 Nå har jeg helgehandlet og tatt helgevasken, og klokken er ikke 1 engang 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. februar 2020 #104219 Skrevet 7. februar 2020 Brødskiver med makrell i tomat skal IKKE deles! Da blir det ramaskrik. Men! Med salami på, da skal den deles.
Strange Doll Skrevet 7. februar 2020 #104220 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, Daryl Dixon skrev: Brødskiver med makrell i tomat skal IKKE deles! Da blir det ramaskrik. Men! Med salami på, da skal den deles. hahah ja høres kjent ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå