Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Rumle skrev:

Vel, handlingen går ut på, eller den starter med at en fyr spør en venn om hjelp til assistert selvmord pga sykdom, så ja, den er jo litt trist, Men! Den er mest fin og veldig rar 😊

Og morsom! 

Den ser jo søt ut da :blomst: Bare tror jeg vil håpe på at han ikke dør likevel 😂 Huff er nok litt supersensitiv i dag :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Frøkensina skrev:

Den ser jo søt ut da :blomst: Bare tror jeg vil håpe på at han ikke dør likevel 😂 Huff er nok litt supersensitiv i dag :rolleyes:

Oops så ikke denne 😊 Ja, den er veldig fin, se den du :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om jeg skal dra til Vikingskipshuset eller det Historisk museum når jeg er i Oslo, siden jeg tror ikke jeg rekker begge deler.

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Chantielle skrev:

Var da en gedigen regning dere må betale for utrykning!:haar: Ante ikke at slikt kunne være så dyrt. Sender deg en trøsteklem :klemmer:

Jeg følte meg i hvert fall som det her 73F3B535-38D1-4FC9-BB26-98E3B98B4297.png.5e651a8e641c0cdc5f3c144482fa67e5.png

Takk for klemmen! ^^, 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hotellfrokost men orker lite rett etter at jeg har stått opp. Men har jeg vært våken et par timer er jeg klar for å spise :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg liker hotellfrokost men orker lite rett etter at jeg har stått opp. Men har jeg vært våken et par timer er jeg klar for å spise :jepp:

Hadde jeg fått hotellfrokost hver dag, så hadde jeg nok likt frokost bedre 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mia83 skrev:

Sånn er jeg også :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg rotere på beredsskapslageret mitt.

Selv om man har lager av mat med langt "shelf life"...lang holdbarhet...anbefales rotasjon innimellom.  

Det du tar ut foran erstatter du med nytt bakerst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AthenaRavenLuna

Jeg var en liten tur på butikken og da jeg kjørte langs veien så jeg Pizzabakeren-bilen kjøre i det motgående kjørefelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...