Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Minya hva feiler det Rema? De presterer å være fri for kjøttdeig på en lørdag. Å så manglet de masse andre greier som mais og pasta osv. Hadde det sett sånn ut hos oss i butikken, så hadde NKen dratt over oss som en furie.

NKen?

rykende varm og sprøstekt bacon er jo det første man putter på pannekaker!! Sammen med sukker!!

apropos må jeg handle inn til pannekaker til i morgen

Du skal ikke bare putte bacon i muffins, sjokoladekake, og vaniljepudding mens du først er i gang da?

Jeg steker vafler til barnebarnet nå. Serveres med smilefjes av bringebærsyltetøy :).

Jeg gleder meg sånn til høstferien, da skal vi ei uke til svigers, og minstejenta får endelig litt bestemorkvalitetstid:) Så synd at de bor 5 timer unna, blir litt for lang tid mellom hver gang:(

Annonse

Annonse

Natta, folkens. :tellesauer:

Nattinugatti.. håper du får en god natt søvn så du er godt rustet til morgedagen..

Husk at det er søndag i morgen, foresten! Søndager er lik latskapens dag! Det har nemlig Gud bestemt :jepp: Så i morgen handler det om å være latest mulig og mest mulig ubruklig :danse:

Annonse
Gjest Mrs. Random Nick

Nattinugatti.. håper du får en god natt søvn så du er godt rustet til morgedagen..

Husk at det er søndag i morgen, foresten! Søndager er lik latskapens dag! Det har nemlig Gud bestemt :jepp: Så i morgen handler det om å være latest mulig og mest mulig ubruklig :danse:

Men jeg hater å tvinne tommeltotter, og å bare stirre inn i en vegg. Trimting er heller ikke noe for meg. En vanlig tur blir det nok, men noe husarbeid blir det. Klarer ikke å gjøre så lite på en søndag som Gud krever av meg. Har alt satt på en vaskemaskin. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...