Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke spist noe som helst sjokolade på én måned. Ikke bakevarer heller. Ei heller ris, poteter eller nudler. Bare havregryn, fisk, kjøtt, grønnsaker, frukt, egg, tran, melk og kaffe. Er lei av å spise. D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spist noe som helst sjokolade på én måned. Ikke bakevarer heller. Ei heller ris, poteter eller nudler. Bare havregryn, fisk, kjøtt, grønnsaker, frukt, egg, tran, melk og kaffe. Er lei av å spise. D:

oiioiii, ikke verst pop! Sukker er faktisk som heroin...avhengighetsskapende som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske trøtt...

det er rart med det, men det er sååå vanskelig å legge seg... men når man først har lagt seg, så synes man at senga er så god! Og når man våkner morgenen etter så er det så vanskelig å stå opp, man vi bare ligge der i hele evigheten, og så tenker man at "i kveld skal jeg legge meg tidlig!!" .....meenneh... når kvelden kommer så holder man seg oppe selv om man er trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du har gjort da?

Jeg har vel dultet borti noe. Jeg får så lett blåmerker, men dette var formidabelt og hovent. For spøk pleier jeg å si at jeg får blåmerker bare noen ser hardt på meg :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel dultet borti noe. Jeg får så lett blåmerker, men dette var formidabelt og hovent. For spøk pleier jeg å si at jeg får blåmerker bare noen ser hardt på meg :fnise: .

Det gjør mamma også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...