Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Here we go again! :biggrin:

Skrevet

"Ute av kurs"? :klo:

Skrevet

Der har du meg! :nigo:

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ja, jeg "kjenner" deg såpass..

Skrevet

Hva skal jeg lage til middag?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva skal jeg lage til middag?

Pizza!

Skrevet

Prosjekt fjerne-stingene-til-katten snart..... Mannen og meg er ikke helt enige om hvem som skal holde katten og hvem som skal ta stingene.

Venter på at "apedopet" katten fikk skal slå til..

Skrevet

Det er ikke lurt å fjerne sting på katt, når man har kjørt i seg dopet dens. :regler: <----- ...det var kun til pus!

Skrevet

HaHa!

Men nå er stingene tatt, gikk så bra atte! Tror ikke katten merket noe til disse tablettene hun fikk jeg....hun går helt som vanlig. Da den stakkars hunden fikk det når hun skulle fjerne noen sting på bakpotene så sjanglet hun så innmari at beina krysset seg og hun ramlet.. Berner med heroinknekk i beina liksom..

Skrevet

Jeg har også pus nå, må rydde og vaske skikkelig i stua. Så kan han få komme inn etterhvert, han er på badet fordi der kan han ha det trygt og godt på nytt sted.

Skrevet (endret)

Gratulerer med en pus på vei tilbake til seg selv igjen, P. :)

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Har så sinnsykt vondt i ryggen idag! Var ikke noe særlig bra å sove på så hardt underlag, er ikke akkurat mye demping i et liggeunderlag...

Skulle egentlig i bursdagsfest til ei venninne i kveld, men tror rett og slett jeg må stå over:(

Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å bake kake! :( Alle disse videoene som ligger på nett, frister meg.

Skrevet

Hank von H! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...