Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var ute og traff en kvinne jeg har tilbragt 7 år med. var rart å se henne gravid med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var ute og traff en kvinne jeg har tilbragt 7 år med. var rart å se henne gravid med en annen.

Hvor lenge siden er det dere skillte lag da?

Hva tenker du om det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 1/2 år siden. var et ganske heftig forhold med mange brudd og forhold innimellom under disse bruddene. litt blandings-følelse å se henne - veldig fint å se at hun har det bra og "kommer seg videre", men samtidig så er det litt tungt å ikke være med på veien lengre. men, allikevel. jeg savner henne ikke. og det er litt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra at du ikke gjør... Gjør alt så mye lettere!!!

Livet må jo gå videre så... Er bare å ønske dem det beste og håpe at de har det bra, mere kan man ikke gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utoginn

Det er i alle fall sikkkert at livet går videre. Jeg foreksempel, tok meg nettop en fersk appelsin, så nå skal jeg heim å bake eplekake og håpe på at det blir boller i ovnen. God helg, folks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå...boller i ovnen! Det er det lenge siden jeg har bakt,

fordi de lager noen fullstendig ViDuNdErLiGe med rosiner i nærbutikken min. :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Greit, det er sikkert velsmakende å spise boller med rosin i pølsa også. I dag er jeg småsulten og sier jatakk til det meste som er stekt og godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helg Utoginn? :fnise: Og finnes det noe alternativ til en fersk appelsin? Men koselig at du koser deg da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...