AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #21 Del Skrevet 3. april 2022 Havfruen Miranda skrev (På 3/30/2022 den 21.55): Synes folk var mer interessert i skilsmissen enn bryllupet, er min erfaring Merkelig greie det der. Skjedde her og. Anonymkode: 38120...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #22 Del Skrevet 3. april 2022 Ble spurt og hjalp til i baren. Leid lokale og vi byttet på hvem som sto bak disken. Jeg og par andre ryddet også litt på kjøkkenet, endte med at jeg hadde sex med brudens bror mens jeg hadde mensen så gulvet så ut som ... Vi vasket selvsagt det også. Anonymkode: 08990...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elnais Skrevet 14. april 2022 #23 Del Skrevet 14. april 2022 Forventer ingen verdens ting, styrer skuta selv. Har dog flere som spør, og blitt flinkere nå som det nærmer seg til å spørre om hjelp der det trengs. Og det takker jo folk ja til, hittil iallefall! De fleste uttrykker bare glede over å bli spurt, det er jo ikke store tingene vi spør om nå. Større oppgaver som toastmaster f.eks er ordnet for lenge siden, og der forventer vi heller ikke annet enn noenlunde kontroll på talerekke, selv om jeg vet at de legger litt mer i det enn som så😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #24 Del Skrevet 14. april 2022 Hadde jeg giftet meg, hadde jeg ikke orket dette ekstra styret. Kun meg og mannen, og papirene i orden. Spyle penger ned i dass, og noe så kjedelig som en fest, hadde jeg ikke giddet. Hadde ikke mannen vært enig, hadde jeg heller giftet meg med noen andre 😄 Anonymkode: 80554...31d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #25 Del Skrevet 17. april 2022 Da jeg giftet meg forventet jeg ikke stort, men alle var «med» når jeg fortalte om ønsker og sånn. Da det var sånn 3 måneder igjen begynte folk å bli veldig involvert og da ble ting slitsomt og jeg ville mest avlyse pga alt maset. Engasjement er ikke alltid like positivt, men dagen ble super og familie stilte opp masse med pynting og fiksing både dagen før og dagen etter. Veldig takknemlig for det. Anonymkode: 6b444...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå