Gå til innhold

Dårlig selvtillit og sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sykt dårlig selvtillit , har ikke flat mage og har strekk merker etter jeg måtte på medesiner som fikk meg fort opp i vekt. Er egentlig fornøyd med kroppen min sånn som jeg er nå får føler jeg er aktiv nokk å gjør det jeg liker å kan spise god mat noe jeg synes er veldig koselig. Problemet er at jeg er redd andre kan synes jeg er ekkel , har jo strekk merker å litt mage. Har også fikset fremtenna som var ødelagte men har fått noe rundt fyllinga som er gult å tannlegen får det heller ikke bort… har ett lite hull i den ene fram tanna som ikke er fikset også å er redd får det også er ekkelt. Noen tips? Skal møte en å vet ikke om jeg kommer til å pingle ut… har møtt han før men det er en stund siden å jeg er redd han har glemt litt hvordan jeg ser ut… 

Anonymkode: 533a1...fe8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle har skavanker! Dine er ikke rarere enn de andres :) Kanskje fyren du skal møte har litt eksem på låret og en vorte på stortåa. Hvem bryr seg? Vi er mennesker! 

Du er helt sikkert fin nok som du er! Bare du er glad, positiv og hyggelig så kommer du langt! Sjarm og humor kommer man langt med. Ha på deg noen klær du føler deg fin i og prøv å tenk "tenk om jeg ikke liker ham" istedenfor "tenk om han ikke liker meg". 

Du ER bra nok.

Anonymkode: 3df9c...556

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk trengte noen gode ord ❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har sykt dårlig selvtillit , har ikke flat mage og har strekk merker etter jeg måtte på medesiner som fikk meg fort opp i vekt. Er egentlig fornøyd med kroppen min sånn som jeg er nå får føler jeg er aktiv nokk å gjør det jeg liker å kan spise god mat noe jeg synes er veldig koselig. Problemet er at jeg er redd andre kan synes jeg er ekkel , har jo strekk merker å litt mage. Har også fikset fremtenna som var ødelagte men har fått noe rundt fyllinga som er gult å tannlegen får det heller ikke bort… har ett lite hull i den ene fram tanna som ikke er fikset også å er redd får det også er ekkelt. Noen tips? Skal møte en å vet ikke om jeg kommer til å pingle ut… har møtt han før men det er en stund siden å jeg er redd han har glemt litt hvordan jeg ser ut… 

Det perfekte mennesket er ikke født ennå og vil aldri bli det, vi har våre ting alle sammen.

En eks var litt usikker på kroppen sin og spurte meg en gang vi våknet om hva jeg synes om strekkmerkene hennes. Jeg svarte: hæ, har du strekkmerker…? Hadde ikke lagt merke til dem en gang.. Sånn tror jeg de fleste menn er. Det er veldig mye som betyr mer enn strekkmerker og andre helt naturlige småting. Og du, kosemage digg!!

Lykke til!😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...