AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Jeg har møtt en fyr noen ganger og alt har gått fint, det er vanskelig å sette fingeren på det, men det er noe ved ham som gjør meg usikker og selv om jeg gleder meg til å treffe ham så er jeg litt stresset og. Det mest konkrete eksempel jeg har er at vi snakket om ting og han hadde veldig sterke meninger ala "det er noe skikkelig jævla drit" angående noe jeg liker og har da, og jeg prøvde å le det bort først, men han fortsatte. Da sa jeg at jeg blir litt lei meg over måten han snakker om ting på, og han hevet stemmen litt og sa "skal du gjøre en mobber av meg og nå? Bare fordi du ble mobba før så betyr ikke det at jeg gjør det vet du". Det gjorde vondt på en rar måte å høre det, som om luften ble slått ut av meg, og jeg visste ikke hva jeg skulle si annet enn at det ikke var det jeg mente. Jeg vokste opp med masse mobbing og vold både på skole og etter skolen og det har jeg fortalt ham, også.. Det er ikke riktig måten han sa det på, ikke sant? Det føltes bare så vondt på så mange måter. Anonymkode: bdb76...d22 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Om du får dårlige følelser rundt det han sier, så kutt han ut. Du skal ikke finne deg i sånne ting. Anonymkode: 104e7...799 10
Irja Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Han høres ikke noe særlig ut. Ville gått videre med en gang. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Definitivt rødt flagg, dropp ham! Høres ikke ut som en mann som vil være bra for deg. Anonymkode: e108d...d70 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Jepp, blodrødt! Her høres det ut som det mor mye aggresjon, som kan komme ordentlig fram først etter at du har investert en del tid og følelser. Ingen grunn til å ta noen sjanser. Anonymkode: 8e3fa...16b 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Stort, rødt flagg! Anonymkode: dfffc...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Det er kun du som kan avgjøre om du synes det er grei oppførsel eller ikke. Om du ikke opplever at han respekterer deg nå når dere bare har møttes noen ganger, så er sjansen for at du opplever han som respektløs senere ganske stor. Uansett grunn, så hadde jeg ikke fortsatt møte noen som allerede tidlig i prosessen gir meg vonde følelser. Jeg orker ikke date noen som sårer meg, jeg vil date noen som løfter meg opp og gir meg gode følelser... Anonymkode: 7d918...584 4
Sensi Skrevet 30. mars 2022 #8 Skrevet 30. mars 2022 Høres ikke bra ut. Vær glad han viser sin mørke side tidlig. Hadde takket for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #9 Skrevet 30. mars 2022 En som hever allerede stemmen og sier at det du føler er feil...litt tidlig å gå på eggeskall vel? Er dette en du vil ha i livet ditt da? Anonymkode: ba350...d8b 3
Ost Skrevet 30. mars 2022 #10 Skrevet 30. mars 2022 Høres jo egentlig ganske skrudd ut, han fyren der. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #11 Skrevet 30. mars 2022 🚩🚩🚩 Du fortjener mye bedre enn dette! Drit i dusten Det er bedre å være alene enn å være med en sånn fyr, veldig dårlig tegn allerede så tidlig i forholdet, dette kan bare gå en veg. Gå videre, snart dukker det opp en ny og bedre. Anonymkode: e13c0...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #12 Skrevet 30. mars 2022 Gå vekk før du får følelser for denne fyren. Anonymkode: cf36c...256 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Det var jo ganske enstemmig, ja!! Takk for bekreftelse, det føles ikke rett på så mange måter, bare vanskelig for meg å beskrive det, litt som at han bare legger skylda på meg for at jeg føler det sånn og at jeg forestiller meg det bare. ts Anonymkode: bdb76...d22 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har møtt en fyr noen ganger og alt har gått fint, det er vanskelig å sette fingeren på det, men det er noe ved ham som gjør meg usikker og selv om jeg gleder meg til å treffe ham så er jeg litt stresset og. Det mest konkrete eksempel jeg har er at vi snakket om ting og han hadde veldig sterke meninger ala "det er noe skikkelig jævla drit" angående noe jeg liker og har da, og jeg prøvde å le det bort først, men han fortsatte. Da sa jeg at jeg blir litt lei meg over måten han snakker om ting på, og han hevet stemmen litt og sa "skal du gjøre en mobber av meg og nå? Bare fordi du ble mobba før så betyr ikke det at jeg gjør det vet du". Det gjorde vondt på en rar måte å høre det, som om luften ble slått ut av meg, og jeg visste ikke hva jeg skulle si annet enn at det ikke var det jeg mente. Jeg vokste opp med masse mobbing og vold både på skole og etter skolen og det har jeg fortalt ham, også.. Det er ikke riktig måten han sa det på, ikke sant? Det føltes bare så vondt på så mange måter. Anonymkode: bdb76...d22 stol på magefølelsen, hvis han er sånn såpass tidlig er d ikke verdt d. Men du kan også prøve å utfordre han på firkanta tankegang, og om han fortsetter med å heve stemmer så kan du si f**uck off m8 Anonymkode: 8be03...670 1
Gjest Kerrs Pink Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 Jupp, stol på magefølelsen. Mange fisk i havet!
Raven.Writingdesk Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da sa jeg at jeg blir litt lei meg over måten han snakker om ting på, og han hevet stemmen litt og sa "skal du gjøre en mobber av meg og nå? Bare fordi du ble mobba før så betyr ikke det at jeg gjør det vet du". Det gjorde vondt på en rar måte å høre det, som om luften ble slått ut av meg, og jeg visste ikke hva jeg skulle si annet enn at det ikke var det jeg mente. Jeg vokste opp med masse mobbing og vold både på skole og etter skolen og det har jeg fortalt ham, også.. Det er ikke riktig måten han sa det på, ikke sant? Det føltes bare så vondt på så mange måter. Anonymkode: bdb76...d22 Rødt flagg! Han dupperer deg. Du tar feil, han har rett. Sånn vil resten av livet med denne fyren være. Han har nok noen mindreverdighetskomplekser han skal kompensere for. Dump ! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): stol på magefølelsen, hvis han er sånn såpass tidlig er d ikke verdt d. Men du kan også prøve å utfordre han på firkanta tankegang, og om han fortsetter med å heve stemmer så kan du si f**uck off m8 Anonymkode: 8be03...670 Jeg føler ofte at jeg ikke kan det, du hjelper meg å sette ord på noe annet, når vi snakker om ting og han har en tanke eller mening om noe, og jeg har en erfaring eller tanke jeg også vil dele, så opplever jeg ofte at han nesten blir litt irritert eller stresset over meg. At han sier ting i blant som gir meg følelsen at hvis jeg sier noe mer nå så blir det dårlig stemning, uten at det er det. ts Anonymkode: bdb76...d22 1
Raven.Writingdesk Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var jo ganske enstemmig, ja!! Takk for bekreftelse, det føles ikke rett på så mange måter, bare vanskelig for meg å beskrive det, litt som at han bare legger skylda på meg for at jeg føler det sånn og at jeg forestiller meg det bare. ts Anonymkode: bdb76...d22 Det kommer bare til å bli verre om du føler det sånn allerede. Søk opp «Gaslighting» om du ikke allerede kjenner til det. Kom deg bort fra ham! Det værste synes jeg er at han tar sårbare deler av deg og bruker imot deg for å vise at det er deg det er noe feil med, og han har rett. Denne stakkaren er ikke riktig skrudd sammen. Har han overhodet hatt et seriøst forhold før? Han får ta turen innom marryme.com hvor noen holder ut lenge nok til at det blir et visum utav det. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Han høres jo rett og slett litt sinna ut, jeg ville ikke gått videre med en date som oppfører seg sånn allerede tidlig i datingen. Også over småting som at den ene er interessert i noe den andre ikke er. Personer som viser lav toleranse for den andres interesser på den måten er ikke verdt det i lengden, det kommer med stor sannsynlighet til å bli mye krangling og mindre trivsel. Anonymkode: c87fc...479 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #20 Skrevet 30. mars 2022 Rødt flagg ja. Han viser aggressivitet og nedlatenghet så tidlig og da kan du banne på at det er en milliard ganger værre i et forhold med han Anonymkode: c9cbc...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå