Hirka89 Skrevet 30. mars 2022 #1 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg har nettopp vært igjennom en MA. Snart 2 uker siden cytotec. I utgangspunktet tenkte jeg å vente til å prøve på nytt til etter jeg har fått første mens, men om jeg får en veldig tydelig EL etterhvert kan det være vanskelig å vente 😅 Legen på sykehuset sa at det ikke var noe i veien for å prøve på nytt med en gang. Mens hun sykepleier dama på sykehyset anbefalte å vente til etter første mens, både med tanke på om det kom ut rester, og for at det skal bli lettere å måle en ny graviditet. Har også lest noen steder på nett at det er litt større sjangse for SA om man ikke venter en mens. Så aner ikke hva som er sant eller lurest her. Noen med erfaringer? Noen som ble gravid før første mens etter MA/SA og hvor det gikk bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Del Skrevet 30. mars 2022 Hei, trist at du mistet. Husker du skrev innlegg i tråden jeg laget for ca. to uker om at jeg måtte ta medisinsk abort pga. avvik. Så tror vi har litt samme "timeline". På fredag vil det være to uker siden aborten, og jeg blør litt mindre. På sykehuset i forbindelse med aborten, fikk jeg beskjed om litt det samme som deg; lurt å vente til etter mens, og ikke samleie før jeg har sluttet å blø. Men, gynekologen/spesialisten på Rikshospitalet som jeg var hos dagen før aborten, sa noe annet. Hun sa at det ikke er noe i veien egentlig for å ha begynne med samleie igjen mens du blør etter abort. Hun sa at om man venter ca. en uke så er det nok. Det er bare å prøve når man føler seg klar, sa hun. Søkte også på nettet om dette, og amerikanske kilder sier det samme; etter medisinsk abort kan man prøve igjen så fort man føler seg klar, sjansen for infeksjon er veldig liten men om man vil føle seg trygg så er det greit å vente en uke. Så vi begynte med samleie igjen en uke etter aborte,, det er litt fordi jeg er redd for å gå glipp av en eggløsning. Vet at jeg vanligvis har tidlig eggløsning (så tidlig som dag 9 har skjedd), og har lest at om man har tidlig eggløsning kan det bety at man får det også etter abort. Så vi har hatt sex annenhver dag nå. Men blør litt fremdeles, så ikke sannsynlig at jeg har hatt eggløsning ennå. Vet ikke om jeg blir gravid før jeg får mensen, sannsynligvis ikke siden graviditetstest fremdeles er positiv og jeg blør litt. Men prøver likevel i tilfelle. Om kroppen er klar, blir man gravid. Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 30. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei, trist at du mistet. Husker du skrev innlegg i tråden jeg laget for ca. to uker om at jeg måtte ta medisinsk abort pga. avvik. Så tror vi har litt samme "timeline". På fredag vil det være to uker siden aborten, og jeg blør litt mindre. På sykehuset i forbindelse med aborten, fikk jeg beskjed om litt det samme som deg; lurt å vente til etter mens, og ikke samleie før jeg har sluttet å blø. Men, gynekologen/spesialisten på Rikshospitalet som jeg var hos dagen før aborten, sa noe annet. Hun sa at det ikke er noe i veien egentlig for å ha begynne med samleie igjen mens du blør etter abort. Hun sa at om man venter ca. en uke så er det nok. Det er bare å prøve når man føler seg klar, sa hun. Søkte også på nettet om dette, og amerikanske kilder sier det samme; etter medisinsk abort kan man prøve igjen så fort man føler seg klar, sjansen for infeksjon er veldig liten men om man vil føle seg trygg så er det greit å vente en uke. Så vi begynte med samleie igjen en uke etter aborte,, det er litt fordi jeg er redd for å gå glipp av en eggløsning. Vet at jeg vanligvis har tidlig eggløsning (så tidlig som dag 9 har skjedd), og har lest at om man har tidlig eggløsning kan det bety at man får det også etter abort. Så vi har hatt sex annenhver dag nå. Men blør litt fremdeles, så ikke sannsynlig at jeg har hatt eggløsning ennå. Vet ikke om jeg blir gravid før jeg får mensen, sannsynligvis ikke siden graviditetstest fremdeles er positiv og jeg blør litt. Men prøver likevel i tilfelle. Om kroppen er klar, blir man gravid. Anonymkode: 4c3a7...46a Ja husker deg, så utrolig trist det du måtte gjennom. Da er vi nok i samme båt mer eller mindre 😔 Jeg er på dag 11 nå, og har ikke blød noe siste 4 dagene, bare spottet litt tidlig på morgenene. Fosteret hadde allerede vørt dødt i 1 uke og mistet alle gravidsymptomer før MA ble oppdaget, så spent på hvor lang tid før HCG er lavt nok til en EL. Tenkte å ta en test til helgen bare for å se hvor sterk/svak strek jeg får. Får se om jeg får tydelig tegn på EL etterhvert, så får jeg ta en avgjørelse da på om vi venter eller ikke 😅 Håper du blir fort gravid igjen og at det går bra da ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Del Skrevet 30. mars 2022 Hirka89 skrev (15 minutter siden): Ja husker deg, så utrolig trist det du måtte gjennom. Da er vi nok i samme båt mer eller mindre 😔 Jeg er på dag 11 nå, og har ikke blød noe siste 4 dagene, bare spottet litt tidlig på morgenene. Fosteret hadde allerede vørt dødt i 1 uke og mistet alle gravidsymptomer før MA ble oppdaget, så spent på hvor lang tid før HCG er lavt nok til en EL. Tenkte å ta en test til helgen bare for å se hvor sterk/svak strek jeg får. Får se om jeg får tydelig tegn på EL etterhvert, så får jeg ta en avgjørelse da på om vi venter eller ikke 😅 Håper du blir fort gravid igjen og at det går bra da ❤ Takk, håper du og blir fort gravid igjen også. Jeg er på dag 11, men blør mer en spotting. Merkelig nok blør jeg knapt noenting i løpet av dagen eller natten, kommer kun ut ved dobesøk og sex. Jogger noen ganger per uke, men kommer merkelig nok ikke noe særlig ut da heller, har innbilt meg at jeg kanskje blir fortere ferdig med å blø om jeg er litt aktiv med trening, men virker ikke sånn. Graviditetstesten jeg tok i går var dessverre positiv, ikke sterk, men ikke veldig svak heller. Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, håper du og blir fort gravid igjen også. Jeg er på dag 11, men blør mer en spotting. Merkelig nok blør jeg knapt noenting i løpet av dagen eller natten, kommer kun ut ved dobesøk og sex. Jogger noen ganger per uke, men kommer merkelig nok ikke noe særlig ut da heller, har innbilt meg at jeg kanskje blir fortere ferdig med å blø om jeg er litt aktiv med trening, men virker ikke sånn. Graviditetstesten jeg tok i går var dessverre positiv, ikke sterk, men ikke veldig svak heller. Anonymkode: 4c3a7...46a skriveil, er på dag 13. Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 30. mars 2022 #6 Del Skrevet 30. mars 2022 For det første, utrolig leit hva dere begge har gått gjennom Jeg er litt i samme båt ang. å prøve etter en SA i uke 9. Det er nå 2 uker siden og jeg har svak positiv graviditetstest og føler at EL kan komme når som helst i dag eller de neste dagene. Hadde opprinnelig lyst å vente til alt av blødning er ferdig. Ikke blødd på noen dager, men bare spotting og nå kommer det stort sett bare lyse rosa/lyse brunt ved dobesøk men ikke mye. Jeg har heller ikke lyst å gå glipp av en eggløsning etter SA men er så redd for infeksjon, for overalt hvor jeg har lest anbefales det å vente til man har blødd ferdig. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, vil så veldig gjerne bli gravid igjen med en gang naturligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Del Skrevet 30. mars 2022 SuzsuZ skrev (10 minutter siden): For det første, utrolig leit hva dere begge har gått gjennom Jeg er litt i samme båt ang. å prøve etter en SA i uke 9. Det er nå 2 uker siden og jeg har svak positiv graviditetstest og føler at EL kan komme når som helst i dag eller de neste dagene. Hadde opprinnelig lyst å vente til alt av blødning er ferdig. Ikke blødd på noen dager, men bare spotting og nå kommer det stort sett bare lyse rosa/lyse brunt ved dobesøk men ikke mye. Jeg har heller ikke lyst å gå glipp av en eggløsning etter SA men er så redd for infeksjon, for overalt hvor jeg har lest anbefales det å vente til man har blødd ferdig. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, vil så veldig gjerne bli gravid igjen med en gang naturligvis Takk, det er utrolig trist, også for deg sikkert. ❤️ Hadde gledet meg veldig. Jeg er egentlig ikke redd for infeksjon etter det jeg fikk høre fra spesialisten på Rikshospitalet. Hun sa som sagt at infeksjonsrisikoen er veldig lav ved medisinsk abort, SA og MA, at det er ved kirurgisk abort at risikoen er litt større fordi da har livmormunnen åpnet seg mer. Hun sa altså at det bare er å prøve igjen når man er klar, men at det kan være lurt å vente ca. en uke, men at det ikke er farlig å prøve tidligere men at mange av psykiske årsaker vil vente litt lenger til de er klare. At det er opp til en selv hva som føles riktig. Har googlet masse, og er vel stort sett norske kilder som sier man SKAL vente til man slutter å blø, står noe helt annet i seriøse amerikanske kilder. Jeg er som deg; ønsker å bli gravid igjen med en gang, helst i går. Det er tungt. Anonymkode: 4c3a7...46a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3/30/2022 den 11.29): Takk, håper du og blir fort gravid igjen også. Jeg er på dag 11, men blør mer en spotting. Merkelig nok blør jeg knapt noenting i løpet av dagen eller natten, kommer kun ut ved dobesøk og sex. Jogger noen ganger per uke, men kommer merkelig nok ikke noe særlig ut da heller, har innbilt meg at jeg kanskje blir fortere ferdig med å blø om jeg er litt aktiv med trening, men virker ikke sånn. Graviditetstesten jeg tok i går var dessverre positiv, ikke sterk, men ikke veldig svak heller. Anonymkode: 4c3a7...46a SuzsuZ skrev (21 timer siden): For det første, utrolig leit hva dere begge har gått gjennom Jeg er litt i samme båt ang. å prøve etter en SA i uke 9. Det er nå 2 uker siden og jeg har svak positiv graviditetstest og føler at EL kan komme når som helst i dag eller de neste dagene. Hadde opprinnelig lyst å vente til alt av blødning er ferdig. Ikke blødd på noen dager, men bare spotting og nå kommer det stort sett bare lyse rosa/lyse brunt ved dobesøk men ikke mye. Jeg har heller ikke lyst å gå glipp av en eggløsning etter SA men er så redd for infeksjon, for overalt hvor jeg har lest anbefales det å vente til man har blødd ferdig. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, vil så veldig gjerne bli gravid igjen med en gang naturligvis Da høres det ut som vi alle 3 er i samme båt 😔 utrolig kjipe greier. I går ettermiddag/kveld hadde jeg noe som minnet om EL slim, og håpet at det betydde EL var på vei. Hadde nesten ikke spottet noe siste 4-5 dagene. Men i dag (dag 12 siden cytotec) kommer det plutselig mer igjen, og jeg spotter nå en del rødt, mer enn jeg har gjort siste 4-5 dagene. Så da var vel ikke EL på vei likevel. Kjenner jeg engster meg for at det er rester igjen. Lurer på om jeg skal bestille meg time hos privat gynekolog for å sjekke om jeg har rester, så slipper jeg å gå rundt og ikke vite hvert fall. Tenker jeg også tar en g-test i morgen, regner med den er positiv så klart, men nysgjerrig på hvor sterk/svak den blir. Utrolig kjedelig å vente når man bare vil prøve igjen med en gang. Også blir man så usikker på hvor lenge man bør vente og ikke 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 31. mars 2022 #9 Del Skrevet 31. mars 2022 Ja det er veldig kjedelig og tålmodighetsprøve å vente med å prøve igjen når man vil så gjerne. Så dumt at det ble rød spotting igjen når det har vært pause. Om økonomien tillater det så er det ikke dumt med en sjekk hos gynekolog så vet du hva ståa er. Jeg tester med graviditetstester og ser de har blitt svakere, men det går sakte. Hadde også noe som minnet om EL slik på dag 11-12 etter SA, blandet med spotting selvsagt, men de sier at blødning og mensen kan inneholde slim også. I dag følte jeg stikkinger som kanskje kan kjennes ut som EL og jeg har bare hatt lyserosa/lysebrunlig utflod siste dagene. Det har gått 2 uker så etter hefting dusjing på begge bestemte jeg meg for å legge inn noen aksjer, så blir det pause i noen dager. Så får håpe det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 31. mars 2022 SuzsuZ skrev (2 minutter siden): Ja det er veldig kjedelig og tålmodighetsprøve å vente med å prøve igjen når man vil så gjerne. Så dumt at det ble rød spotting igjen når det har vært pause. Om økonomien tillater det så er det ikke dumt med en sjekk hos gynekolog så vet du hva ståa er. Jeg tester med graviditetstester og ser de har blitt svakere, men det går sakte. Hadde også noe som minnet om EL slik på dag 11-12 etter SA, blandet med spotting selvsagt, men de sier at blødning og mensen kan inneholde slim også. I dag følte jeg stikkinger som kanskje kan kjennes ut som EL og jeg har bare hatt lyserosa/lysebrunlig utflod siste dagene. Det har gått 2 uker så etter hefting dusjing på begge bestemte jeg meg for å legge inn noen aksjer, så blir det pause i noen dager. Så får håpe det går bra. Ja kjedelig når jeg trodde at det hadde roet seg med spotting. Føler meg også litt oppblåst i blæreområdet og småmurringer som jeg ofte kan ha både vel EL og mensen. Men kan jo ikke være EL om jeg spotter mye rødt, og er alt for tidlig og lite for en mens. Jeg har ganske grei økonomi, så skal undersøke gynekolog å se hva jeg finner. Dersom det er rester så kan jeg kanskje få henvisning til mer behandling så jeg kan få det ut å komme meg videre. Og om det ikke er rester så slipper jeg å gå rundt og bekymre meg for det 😅 Første gangen man håper på både negative g-tester og mens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #11 Del Skrevet 31. mars 2022 Hirka89 skrev (2 minutter siden): Ja kjedelig når jeg trodde at det hadde roet seg med spotting. Føler meg også litt oppblåst i blæreområdet og småmurringer som jeg ofte kan ha både vel EL og mensen. Men kan jo ikke være EL om jeg spotter mye rødt, og er alt for tidlig og lite for en mens. Jeg har ganske grei økonomi, så skal undersøke gynekolog å se hva jeg finner. Dersom det er rester så kan jeg kanskje få henvisning til mer behandling så jeg kan få det ut å komme meg videre. Og om det ikke er rester så slipper jeg å gå rundt og bekymre meg for det 😅 Første gangen man håper på både negative g-tester og mens. Mye likt egentlig ser jeg. Jeg er på dag 14 etter aborten nå, og i går blødde jeg veldig lite, nesten ingenting. Følte meg håpefull, for kjente litt stikking i eggstokkområdet også. Men i går har jeg blødd mer, i de siste dagene har det stort sett kun kommer ved toalettbesøk og sex, og i dusjen. Kjente i dag at det kom mer, så måtte ha truseinnlegg for sikkerhets skyld. Først brunaktig, og nå også en del lyserødt, friskt blod. Kjedelig at det tar så lang tid. Hvorfor må du gå til privat gynekolog? Jeg har fått innkalling til (etter)kontroll på tirsdag neste uke, vil da være 19 dager siden aborten. Kanskje du kan kontakte sykehuset først? Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #12 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye likt egentlig ser jeg. Jeg er på dag 14 etter aborten nå, og i går blødde jeg veldig lite, nesten ingenting. Følte meg håpefull, for kjente litt stikking i eggstokkområdet også. Men i går har jeg blødd mer, i de siste dagene har det stort sett kun kommer ved toalettbesøk og sex, og i dusjen. Kjente i dag at det kom mer, så måtte ha truseinnlegg for sikkerhets skyld. Først brunaktig, og nå også en del lyserødt, friskt blod. Kjedelig at det tar så lang tid. Hvorfor må du gå til privat gynekolog? Jeg har fått innkalling til (etter)kontroll på tirsdag neste uke, vil da være 19 dager siden aborten. Kanskje du kan kontakte sykehuset først? Anonymkode: 4c3a7...46a sniker seg inn feil; i dag har jeg blødd mer skulle det stå, i går blødde jeg knapt noe. Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mye likt egentlig ser jeg. Jeg er på dag 14 etter aborten nå, og i går blødde jeg veldig lite, nesten ingenting. Følte meg håpefull, for kjente litt stikking i eggstokkområdet også. Men i går har jeg blødd mer, i de siste dagene har det stort sett kun kommer ved toalettbesøk og sex, og i dusjen. Kjente i dag at det kom mer, så måtte ha truseinnlegg for sikkerhets skyld. Først brunaktig, og nå også en del lyserødt, friskt blod. Kjedelig at det tar så lang tid. Hvorfor må du gå til privat gynekolog? Jeg har fått innkalling til (etter)kontroll på tirsdag neste uke, vil da være 19 dager siden aborten. Kanskje du kan kontakte sykehuset først? Anonymkode: 4c3a7...46a Jeg får ikke noe tilbud om etterkontroll, det var visst ikke vanlig. Fastlegen min sa at om jeg var veldig veldig bekymret så kunne hun prøve å sende en melding til sykehuset for å få det sjekket, men at det ikke var vanlig. Så det vet jeg ikke om jeg gidder å mase med, tar sikkert flere dager, og ikke sikkert jeg får time på sykehuset heller 😅 da kan jeg sikkert få time raskere privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #14 Del Skrevet 31. mars 2022 Hirka89 skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke noe tilbud om etterkontroll, det var visst ikke vanlig. Fastlegen min sa at om jeg var veldig veldig bekymret så kunne hun prøve å sende en melding til sykehuset for å få det sjekket, men at det ikke var vanlig. Så det vet jeg ikke om jeg gidder å mase med, tar sikkert flere dager, og ikke sikkert jeg får time på sykehuset heller 😅 da kan jeg sikkert få time raskere privat Rart at det er så ulik praksis. Men jeg var innom Rikshospitalet for å bli undersøkt av spesialist (fastslå diagnose), og gikk da altså gjennom en abort i uke 12, som ble kategorisert som "senabort," kanskje derfor jeg får etterkontroll. Kanskje delvis også fordi den var veldig opprivende for meg, gråt en del på sykehuset etc. Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 31. mars 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Rart at det er så ulik praksis. Men jeg var innom Rikshospitalet for å bli undersøkt av spesialist (fastslå diagnose), og gikk da altså gjennom en abort i uke 12, som ble kategorisert som "senabort," kanskje derfor jeg får etterkontroll. Kanskje delvis også fordi den var veldig opprivende for meg, gråt en del på sykehuset etc. Anonymkode: 4c3a7...46a Ja det kan ho hende. Har forstått det som at det nok også er litt ulik praksis ulike steder. Jeg var jo på sykehuset for kontroll og for å få medisiner. Fosteret døde i uke 8, så jeg var innafor å kunne utføre medisinsk abort hjemme. De mente også at det burde og ville gå problemfritt for meg, blant annet det at jeg har født barn tidligere mente de gjorde prosessen lettere. Mye mulig det som oftest går bra, men er jo litt dumt man ikke kan få en kontroll etterpå, men må gå rundt å bekymre seg for rester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #16 Del Skrevet 31. mars 2022 Noe jeg lurer på nå: Er som sagt på dag 14, og fikk mer blødning tidlig i dag. Delvis lysebrunt. Men i ettermiddag og kveld har det økt på, og blir mer rødt, lyse- og normalrødt. Kommer mer, mye mer enn de siste dagene. Tok en ny graviditetstest, har lest hcg halveres annenhver dag, og testen var merkbart svakere enn to dager siden. Kan denne økte blødningen være mensen? Vet vel egentlig er aaaltfor tidlig, men skjønner liksom ikke hvorfor det plutselig kommer så mye at jeg har måttet gå fra truseinnlegg til nattbind i løpet av en dag.... Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 1. april 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noe jeg lurer på nå: Er som sagt på dag 14, og fikk mer blødning tidlig i dag. Delvis lysebrunt. Men i ettermiddag og kveld har det økt på, og blir mer rødt, lyse- og normalrødt. Kommer mer, mye mer enn de siste dagene. Tok en ny graviditetstest, har lest hcg halveres annenhver dag, og testen var merkbart svakere enn to dager siden. Kan denne økte blødningen være mensen? Vet vel egentlig er aaaltfor tidlig, men skjønner liksom ikke hvorfor det plutselig kommer så mye at jeg har måttet gå fra truseinnlegg til nattbind i løpet av en dag.... Anonymkode: 4c3a7...46a Vanskelig å svare på. Tenker også det virker litt tidlig med mensen nå. Men jeg vet jo ikke. Jeg spottet jo også mye rødt hele dagen i går, mer enn i dagene før. Men på kvelden kom det ingenting, og i dag morges kom det ingenting. Veldig frustrerende når man plutselig ikke har kontroll på kroppen og hva som skjer 😅 hadde stålkontroll før MA. Jeg tok også en g-test i dag på morgenurin, og den er super svak 😍 legger ved bilde. Var umulig å få med streken på bildet, men i virkeligheten kan jeg så vidt skimte en svak svak strek om jeg ser godt etter i riktig lys. I dag er dag 13 (cytotec kur regner jeg som dag 1). Regner med testen burde bli helt blendahvit innen 1 uke. Håper dette er et godt tegn, og at det ikke tar for lang tid å komme inn i en syklus igjen. Er jo fortsatt redd for rester, og lurer på om man kan få negativ g-test og likevel ha rester? Eller om negativ test betyr at da har man ikke rester? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 1. april 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 1. april 2022 Glemte å få med bildene 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #19 Del Skrevet 1. april 2022 Hirka89 skrev (24 minutter siden): Glemte å få med bildene 😅 Oi, ser nesten ikke streken. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg over rester når testen blir svakere og svakere. Men er ikke lege, så vet ikke sikkert selvsagt. Min test var og svak i går, men ikke like svak som din - jeg hadde jo kommet noen uker lenger enn deg, så det er jo logisk at det tar lenger tid for meg. I dag har vært mindre blødning igjen, og nesten kun brunt. Har ikke noe kontroll jeg heller føler jeg. Håper det gir seg snart. 😕 Anonymkode: 4c3a7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 1. april 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi, ser nesten ikke streken. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg over rester når testen blir svakere og svakere. Men er ikke lege, så vet ikke sikkert selvsagt. Min test var og svak i går, men ikke like svak som din - jeg hadde jo kommet noen uker lenger enn deg, så det er jo logisk at det tar lenger tid for meg. I dag har vært mindre blødning igjen, og nesten kun brunt. Har ikke noe kontroll jeg heller føler jeg. Håper det gir seg snart. 😕 Anonymkode: 4c3a7...46a Ja jeg ble veldig positivt overrasket over såpas svak strek nå 😍Hadde faktisk forventet at den skulle være sterkere. Da jeg begynte å spotte mer i går ble jeg plutselig veldig engstelig for rester, og tenkte å få det sjekka hos gynekolog. Men nå tenker jeg at jeg heller venter å ser an litt siden testen var så svak. Se om jeg får EL eller mensen om ikke aaaaalt for lenge. Ja er nok naturlig at det tar litt lenger tid for deg å få negativ test. Men at det i det minste blir svakere lover jo bra! Men det er virkelig en tålmodighetsprøve å vente, og veldig frustrerende når man ikke helt vet hva som skjer. Du skulle på kontroll neste uke? Så da får i hvert fall du vite om du har rester eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå