Gå til innhold

Tips til GODE tursko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser etter noen som er halvhøye og egner seg både på asfalt og i lett terreng. De må være vanntette, relativt lette og i en nøytral farge. Liker ikke sånne knallfargede sko. De må også være av god kvalitet og gjerne av et velkjent merke, tenker prisklasse 1000-2000 kr. Til info har jeg litt bred fot, så skoene kan ikke være av smal type.

Har dårlig erfaring med Salomon-sko, har et par som jeg arvet og som jeg brukte mye en periode, men de var umulige å gå inn og ga meg gnagsår på hver tur, så det merket er jeg ikke så interessert i å prøve. Synes ikke de er særlig fine heller.

Setter pris på alle tips! 😊

Anonymkode: 12cd5...a7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Vampyrina skrev (2 minutter siden):

Takk! De så herlige ut, men er litt redd for at de blir litt for lave til mitt bruk. Kommer til å gå mye på trilleturer fremover og til det er de sikkert perfekte, men jeg vil også at de skal være gode å bruke på lette fjellturer. Blir kanskje litt lite ankelstøtte til det formålet? 🤔 

AnonymBruker
Skrevet

Ecco. Alltid Ecco. Spesielt fantastiske for oss med litt bred fot. 

Anonymkode: 26f11...2ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk! De så herlige ut, men er litt redd for at de blir litt for lave til mitt bruk. Kommer til å gå mye på trilleturer fremover og til det er de sikkert perfekte, men jeg vil også at de skal være gode å bruke på lette fjellturer. Blir kanskje litt lite ankelstøtte til det formålet? 🤔 

Merrell har sko som er høyere enn disse, du må bare Google litt 😊

Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Haglöfs Ridge. De bruker jeg både i skogen og på astfalt. 

Kjøpte mitt første par for snart ti år siden etter anbefaling fra butikkansatt hos XXL, og har slitt ut tre par i løpet av de årene. 

4afc1f61ed844afabb8f171ff5251c32?resize=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...