AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Ser etter noen som er halvhøye og egner seg både på asfalt og i lett terreng. De må være vanntette, relativt lette og i en nøytral farge. Liker ikke sånne knallfargede sko. De må også være av god kvalitet og gjerne av et velkjent merke, tenker prisklasse 1000-2000 kr. Til info har jeg litt bred fot, så skoene kan ikke være av smal type. Har dårlig erfaring med Salomon-sko, har et par som jeg arvet og som jeg brukte mye en periode, men de var umulige å gå inn og ga meg gnagsår på hver tur, så det merket er jeg ikke så interessert i å prøve. Synes ikke de er særlig fine heller. Setter pris på alle tips! 😊 Anonymkode: 12cd5...a7e
Vampyrina Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Anbefaler disse på det sterkeste! https://www.getinspired.no/sko/tursko/goretex/merrell-moab-speed-mid-gtx-me-mosmg-j135418?gclid=Cj0KCQjw_4-SBhCgARIsAAlegrWgh7-WPf8z7bEBSu4nvhivYJ4WG-hv7qrlI4ja54KRqs7VAxYLnPQaAibEEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Vampyrina skrev (2 minutter siden): Anbefaler disse på det sterkeste! https://www.getinspired.no/sko/tursko/goretex/merrell-moab-speed-mid-gtx-me-mosmg-j135418?gclid=Cj0KCQjw_4-SBhCgARIsAAlegrWgh7-WPf8z7bEBSu4nvhivYJ4WG-hv7qrlI4ja54KRqs7VAxYLnPQaAibEEALw_wcB Takk! De så herlige ut, men er litt redd for at de blir litt for lave til mitt bruk. Kommer til å gå mye på trilleturer fremover og til det er de sikkert perfekte, men jeg vil også at de skal være gode å bruke på lette fjellturer. Blir kanskje litt lite ankelstøtte til det formålet? 🤔 Anonymkode: 12cd5...a7e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Ecco. Alltid Ecco. Spesielt fantastiske for oss med litt bred fot. Anonymkode: 26f11...2ef 1
Vampyrina Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk! De så herlige ut, men er litt redd for at de blir litt for lave til mitt bruk. Kommer til å gå mye på trilleturer fremover og til det er de sikkert perfekte, men jeg vil også at de skal være gode å bruke på lette fjellturer. Blir kanskje litt lite ankelstøtte til det formålet? 🤔 Anonymkode: 12cd5...a7e Merrell har sko som er høyere enn disse, du må bare Google litt 😊
Kniv & gaffel Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Jeg er veldig godt fornøyd med Haglöfs Ridge. De bruker jeg både i skogen og på astfalt. Kjøpte mitt første par for snart ti år siden etter anbefaling fra butikkansatt hos XXL, og har slitt ut tre par i løpet av de årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå