AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Jeg jobber i en bedrift med fast stilling, 37,5 timer per uke. Bortsett fra jobben så har jeg ingenting annet som skjer i livet - ingen forpliktelser, få venner, ingen kjæreste o.l. Med det betyr det at jeg har flere timer til overs. Jeg kunne fint ha tatt på meg noe ekstra ved siden av heltids-jobben min, noe deltid som for eksempel kjøreoppdrag på kvelden o.l. ...men er dette tillatt når man har en fast stilling? Med tanke på lovsystemet? Tenker vel at det må være tillatt så lenge man skatter av det? Har hørt flere som har hatt flere jobber samtidig i alle fall. Anonymkode: 665aa...5b1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Hæ? Ja? Du kan ha så mange jobber du vil Anonymkode: 31b73...581
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Det er selvfølgelig lov. Anonymkode: f5851...651
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Det er lov. Men det er mange arbeidsgivere som krever å få godkjenne en evt. ekstrajobb. For å sikre at ekstrajobben ikke er i konflikt med fulltidsjobben. Normalt sett vil det ikke være et problem, altså. Det er mest en formalitet. Anonymkode: 2f6dc...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 Det er begrenset hvor mye overtid du kan jobbe for samme arbeidsgiver, men du står fritt til å jobbe for andre arbeidsgivere. Din nåværende arbeidsgiver kan også ha begrensninger på hvor du kan jobbe (og evt om du kan ha flere jobber), men dette gjelder gjerne konkurrerenter i samme bransje. Anonymkode: f65b0...019
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå