AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Skal til siste ordinære svangerskapskontroll på sykehuset i morgen, er tre dager over termin i dag. Kroppen min er dødssliten nå. Har vondt i ryggen, vondt i hoftene, har så mye slim i nesa og halsen at jeg våkner av at jeg ikke får puste skikkelig på natta, i tillegg til at jeg våkner flere ganger pga. ryggen og flere ganger fordi jeg må opp på do. Våkner når samboeren min står opp for å dra på jobb klokka 06.10, og får ikke til å sove igjen til tross for at jeg er kjempetrøtt. Om jeg er heldig klarer jeg å sove litt på dagtid, men det er vanskelig pga. ryggen. Nå håper jeg selvsagt at fødselen starter naturlig av seg selv innen kort tid, men er det en mulighet for å få bli satt i gang i morgen om jeg forteller hvor tungt det er akkurat nå? Det hadde på en måte vært en lettelse, selv om det er litt skummelt også. Anonymkode: a70a2...863
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 De setter vanligvis ikke i gang bare fordi mor er sliten, nei. Skjønner at det er kjipt på slutten! 😕 Anonymkode: 9e31e...559 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Det kan selvsagt hende, men tror ikke du blir satt i gang om du er sliten. Om du er moden, kan de kanskje strippe deg, altså tøye på livmorhalsen. Det kan få i gang fødselen. Jeg har blitt satt i gang to ganger (var umoden) og en fødsel der jeg kom i gang selv. Fødselen som startet av seg selv var enormt mye enklere og finere enn de to som ble satt i gang. De var lange, jeg trengte veldig mye hjelp for å komme i gang, og de var svært smertefulle, og tenker at man presset kroppen til noe den ikke var klar for. Kanskje dette kan virke motiverende for å holde ut? Anonymkode: c5d6b...315 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det kan selvsagt hende, men tror ikke du blir satt i gang om du er sliten. Om du er moden, kan de kanskje strippe deg, altså tøye på livmorhalsen. Det kan få i gang fødselen. Jeg har blitt satt i gang to ganger (var umoden) og en fødsel der jeg kom i gang selv. Fødselen som startet av seg selv var enormt mye enklere og finere enn de to som ble satt i gang. De var lange, jeg trengte veldig mye hjelp for å komme i gang, og de var svært smertefulle, og tenker at man presset kroppen til noe den ikke var klar for. Kanskje dette kan virke motiverende for å holde ut? Anonymkode: c5d6b...315 Takk, ja, det er absolutt motiverende for å holde ut det du sier 😅 Krysser fingrene for at jeg er moden! Anonymkode: a70a2...863 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå