Gå til innhold

fikse opp stygg bod som bare har gipsvegger ( innvendig i huset )

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I min bolig ( kjøpt i høst ) har jeg en bod. i denne boden er det et vindu, så jeg tenkte jeg skulle stelle rommet i stand og på sikt utvide det. Jeg vil da lage smart lagring i rommet siden det nå er utrolig tungvint og stygt..forrige eier har satt opp elektriske, så rommet har jo lamper, ledninger osv. men ingen lister.

Det er også et sikringsskap der.Det skal jeg ikke røre / flytte på så klart.

Men ellers er det gipsvegger og ikke noe ferdig, selv om det elektriske er satt opp. hvordan bør jeg egentlig gå frem da? 

Veggene er gips, så kan jeg da sparkle over? sette opp veggfornyer? Nede ved golvet er det satt opp et vannrør som går ut. tenkte jeg kunne bygge en slags kant slik at ikke bare vannrøret blir så synlig.

Anonymkode: db53e...d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk for billigste ferdigmalt veggpanel vi fant og billigste laminat på gulvet. Siden det er bod, trenger man ikke gjøre det fancy. 

AnonymBruker
Skrevet
Drizzt skrev (30 minutter siden):

Vi gikk for billigste ferdigmalt veggpanel vi fant og billigste laminat på gulvet. Siden det er bod, trenger man ikke gjøre det fancy. 

ja, sant. Det blir jo et rom for lagring, men jeg ønsker jo å ha det pent. Det er bare at forrige eier har installert elektrisk og det er lagt opp rør utenpå veggen som går ut i veggen til utsiden. Litt vanskelig å legge på panel da? da må jeg jo ta bort det elektriske. 

Anonymkode: db53e...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...