AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Hvis det f.eks. er en oppskrift hvor kakebunnen skal inneholde nøtter, kan jeg bytte disse med hvilken som helst annen type nøtt eller mandler? Jeg er allergisk mot hasselnøtter, men vil bake nøttekaker likevel. Anonymkode: 735c2...8ba
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Pass på at nøttene er usaltede. Man skulle tro at det kanskje er en selvfølge å tenke på det, men min mor laget smørkrem ... med godt smør. Hun visste ikke at det fantes usaltet smør. Den salte smørkremen smakte selvsagt ikke godt.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 Blondie65 skrev (3 minutter siden): Pass på at nøttene er usaltede. Man skulle tro at det kanskje er en selvfølge å tenke på det, men min mor laget smørkrem ... med godt smør. Hun visste ikke at det fantes usaltet smør. Den salte smørkremen smakte selvsagt ikke godt. Smørkrem med saltet smør er jo mye bedre enn med usaltet. Anonymkode: b63cf...9b8 5
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mars 2022 #5 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Smørkrem med saltet smør er jo mye bedre enn med usaltet. Anonymkode: b63cf...9b8 Ikke den versjonen og til den kaken hun skulle ha det. Tro du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå