Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så usikker på hva jeg skal gjøre😩 Jeg og kjæresten har bare vært sammen et par måneder, men jeg var bare singel i et halvt år før jeg ble sammen med min nåværende kjæreste.

Når han spør om vi skal finne på noe har jeg ikke så veldig lysst, jeg vil heller bruke tida mi på meg selv. Er det noe galt med meg?? 

Nå tar jeg opp fag og det går en del tid til det, samtidig så må jeg ofre tiden min på trening for å få tid til både kjæresten og skolen.. Jeg kjenner jeg vil bruke tida mi på meg selv og trening fremfor å være med han, men samtidig har jeg følelser for han og han er veldig god mot meg. Jeg har vært to narsisistiske forhold før og dette er første gangen jeg er sammen med en som faktisk behandler meg bra, det er derfor dette er så vanskelig..

Skal jeg bare sette meg selv først når han spør om å henge, og bare si at "nei jeg skal trene?" istedenfor? Da blir det jo til at vi såvidt får tid til hverandre. 

Han trener ikke så vi kan ikke trene sammen heller.

Har noen her vært i samme situasjon? Hva gjorde dere/hva sa dere til kjæresten?

Anonymkode: 7e512...4be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei er ikke noe galt i det :) men da passer en kjæreste ikke inn i livet ditt akuratt nå :) jeg er også som deg og har valgt å være singel. Du kan forklare han akuratt det du gjør her å si at du ikke kan være i noe forhold der han forventer mer samvær eller slå helt opp fordi du må dyrke ditt eget liv etter å ha vært holdt igjen så mye av tidligere forhold 

Anonymkode: e8241...728

Skrevet

Det ser ut som om du har mer behov for å ta vare på deg selv og fokusere på deg selv fremfor å ha en kjæreste akkurat nå, i og med at du ikke har lyst til å henge med han. Man vil jo som regel være med kjæresten sin så ofte man kan, så dette betyr vel da at en kjæreste for deg passer seg ikke helt akkurat nå. 

Men jeg synes du skal være svært takknemlig og se på dette som noe positivt, i den grunn av at du nevner du har vært i to narsissistiske forhold før. Nå har du møtt en fyr som er noe helt annet, så du har fått opplevd hvordan dette er i kontrast til de to forholdene du hadde før. Ta med deg dette videre og alltid vær på utkikk etter slike gode karakterer i menn fremover, slik at du ikke havner i et til narsissistisk forhold igjen. Det er helt forferdelig og det ødelegger bare livet ditt. 

Du bør nok ta en ordentlig prat med han en dag og kommunisere rett ut hva du føler og hva du har behov for. Selv om man har følelser for noen, så betyr det ikke alltid at det er riktig tidspunkt/riktig person. Han fortjener heller ikke å på en måte "kaste bort" tiden sin heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du ikke har noe som helst tid til overs? Hvis ikke så tenker jeg at du kanskje ikke har nok følelser for han.

Hvis du virkelig ikke har tid så ville jeg sagt at den eneste måten dere kan treffes mer er ved at han blir med deg på trening. Gidder han ikke det så er der kanskje ikke så mye verdt heller?

Anonymkode: 00828...d74

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å slå to fluer i en smekk? F.eks. trene sammen? Treffes til middag? 

Anonymkode: 0bb8b...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...