AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Jeg sliter med å forstå dette. Det må jo ja mer å gjøre med at enkelte er oppvokst med Se&Hør? Anonymkode: ab0c3...d31
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Tror ikke det er derfor. Jeg vokste opp med å bla i se og hør pga det lå hos besteforeldrene mine. Når de døde sluttet jeg å lese det og jeg har aldri interessert meg for kjendiser som ungdom eller voksen. SPØR de det gjelder som du kjenner da vel Anonymkode: 98763...54c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Sikkert mange grunner. - De ser de ofte så de føles som venner - parasocial relationship - De liker sladder, det er naturligvis mer sladder om kjendiser enn de man kjenner - De blir lett forelsket i pene folk - Har vanskelig for å skille den virkelige verden fra film - Kjendiser har bedre liv enn dem, rikere, penere , mer spennende - De gjør rare absurde ting av og til. Sikkert flere grunner også. Anonymkode: d4430...558 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #4 Skrevet 30. mars 2022 https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/KrBP7/betatt-og-besatt-av-kjendiser «Å beundre en kjendis sterkt gjør deg ikke til en forstyrret person. Men du har en større sjanse for å utvikle deg i den retningen, sier psykologen James Houran til New Scientist. Forskerne har ikke klart å finne noen fellestrekk blant dem som lider av kjendissyken annet enn dette pussige poenget: de er mer disponert for å tro at verden er rettferdig. Forskerne har dessuten funnet ut at folk som er opptatt av kjendiser er mer disponert for depresjoner, angst og sosiale problemer. Men det hadde kanskje vært mer fruktbart å etterape kjendiser for hundre år siden. Da var det intellektuelle størrelser som vitenskapsmenn, forfattere og politikere som var kjendiser. I løpet av det tjuende århundret skled det imidlertid over i underholdningsverdenen, og kjendisgalleriet i dag er det vel knapt noen som vil anbefale en å etterape.» Anonymkode: 381c5...801
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 folk må ha temmelig tomme og innholdsløse liv! bare se på "rampelys" her på Kvinneguiden. Folk har tydeligvis ikke noe "bedre" å finne på enn å lese alt mulig søppel på forskjellige bloggere eller sosiale medier. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side ned om alt mulig sludder og vås som disse "kjendisene" finner på hele tiden for å holde seg selv "relevante" på Internett. Anonymkode: 5f998...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #6 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): folk må ha temmelig tomme og innholdsløse liv! bare se på "rampelys" her på Kvinneguiden. Folk har tydeligvis ikke noe "bedre" å finne på enn å lese alt mulig søppel på forskjellige bloggere eller sosiale medier. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side ned om alt mulig sludder og vås som disse "kjendisene" finner på hele tiden for å holde seg selv "relevante" på Internett. Anonymkode: 5f998...3c3 Helt sant! Tråden om Will Smith og Chris Rock har (så langt) 28 (!) sider 😂 Anonymkode: 59d5f...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå