AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #1 Skrevet 30. mars 2022 Hvor ofte tar dere? Holdere dere det vedlike for å opprettholde brunfargen? Må den skrubbes av når du ikke tar på en stund? Anonymkode: a26c1...b8f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #2 Skrevet 30. mars 2022 Jeg tar bare periodevis for å holde det vedlike hver 5-6 dag hele året glemmer jeg 😅 så tar det kanskje tre uker også glemmer det på et par mnd så tar jeg to uker igjen osv. Aldri skrubbet av for det fader naturlig vekk av dusjing. Anonymkode: 6c45b...cdd
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #3 Skrevet 30. mars 2022 Bruker bare selvbruning fra november-april. Får fort og mye farge når sola kommer så da trenger jeg ikke selvbruning. Bruker «gradual tan» og smører meg med det hver tredje dag gjennom vinteren. Skrubber huden en dag i uka. Anonymkode: f5165...2f4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #4 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 30.3.2022 den 16.35): Bruker bare selvbruning fra november-april. Får fort og mye farge når sola kommer så da trenger jeg ikke selvbruning. Bruker «gradual tan» og smører meg med det hver tredje dag gjennom vinteren. Skrubber huden en dag i uka. Anonymkode: f5165...2f4 Hvilken gradual tan bruker du? Har du erfaring med den fra st. Tropez? Anonymkode: aa0ee...751
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #5 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken gradual tan bruker du? Har du erfaring med den fra st. Tropez? Anonymkode: aa0ee...751 Ja, elsker den. Favoritten faktisk. Gir en helt nydelig farge. Minuset er at den er dyr. Prøver stadig nye merker, men har ikke funnet noen som er like bra som denne. Kicks sitt eget merke er ikke så verst i billigkategorien👍🏼 Anonymkode: f5165...2f4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, elsker den. Favoritten faktisk. Gir en helt nydelig farge. Minuset er at den er dyr. Prøver stadig nye merker, men har ikke funnet noen som er like bra som denne. Kicks sitt eget merke er ikke så verst i billigkategorien👍🏼 Anonymkode: f5165...2f4 Kan du legge ut link? Anonymkode: a81cc...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå