Gå til innhold

Ligge med han eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30 åra og jomfru. Har en venn jeg har gode følelser for. Jeg vet det ikke blir oss, men vi har en sterk kjemi og han takker ikke nei om jeg ønsker å utforske med han. Jeg er veldig usikker ettersom jeg aldri har vært med noen før. Hva ville du gjort? Ventet på "den rette" som jeg har gjort i uendelig lang tid allerede, eller satt igang litt med en venn som det med 99% sikkerhet ikke blir noe seriøst med? 

Anonymkode: 75a7f...e7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst, så hvorfor ikke? Sex har en verdi i seg selv. Du bruker det ikke opp.

Jeg er glad for at jeg hadde erfaring da jeg møtte min store kjærlighet. Han hadde ikke falt for en usikker jomfru. 

Anonymkode: 3ed0d...9f0

• Liker 4
Skrevet

hvorfor kaste bort all tiden med og vente på den rette som kan sikkert ta 50 år..

Kos deg og nyt sex, det er naturlig. Før var det viktigt og "vente på den rette". Men i denne generasjonen og årstiden så er det ikke så viktig lengre. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke ligget med vennen. Man krysser en grense som gjør vennskapet ødelagt etterpå 

Anonymkode: 12651...bcb

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i 30 åra og jomfru. Har en venn jeg har gode følelser for. Jeg vet det ikke blir oss, men vi har en sterk kjemi og han takker ikke nei om jeg ønsker å utforske med han. Jeg er veldig usikker ettersom jeg aldri har vært med noen før. Hva ville du gjort? Ventet på "den rette" som jeg har gjort i uendelig lang tid allerede, eller satt igang litt med en venn som det med 99% sikkerhet ikke blir noe seriøst med? 

Hvorfor spør du? Det er jo helt opp til deg 🙇‍♀️

eller mener du hvis kg sier du skal hoppe på og ta med to - tre av kameratene hans også, så gjør du det? Fordi du får råd her om å gjøre det? 🤦‍♀️

nei, rådet fra meg er å ha sex med to damer, i strømpebukser, så da må du gjøre det 👍🙄

du vet jo ikke om det er det rette? 🤷‍♀️

Anonymkode: 1bda5...66c

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke ha ligget med noen det ikke er mulighet for et seriøst forhold med.

Anonymkode: 7710b...b23

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, så da sier svaret seg vel selv? Det er en fare for at det blir komplisert mellom deg og vennen, men ikke nødvendigvis.  Verdien av å ha det unnagjort, og slappe av med å vite hvordan sex faktisk er, er ganske høy. Slik det er, så kan du gå mange år, før du treffer noen du er tilsvarende trygg på.  

Jeg skjønner at det psykiske rundt sex, er mye mer for en kvinne, men selv om årsaken til å ikke ha hatt sex som 30+ kanskje er banale, så kommer man dit at det blir en vegg for videre fremgang.  Da kan det være verdt å ta en sjanse.  Er han en venn av rette slaget, så går dette helt fint. Hvis ikke, så er kanskje ikke tapet så stort. 

Anonymkode: dcc7e...ada

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har kastet bort 15 år med å vente på noe som ikke finnes. Nemlig «den rette». På denne tiden har du brukt om den beste tiden å ligge rundt på - tjueårene. Det er det de er til! Om du nå fortsetter å vente så vil det ingen ende ta. 

Anonymkode: 928d7...fa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar :) Må være ærlig å si at jeg  er nysgjerrig på det seksuelle, og synes tanken på å utforske med han er spennende. Men har vært litt frem og tilbake i tankene fordi jeg nå har ventet såpass lenge at det til slutt blir en "stor greie". Også tenkt på det enkelte her nevner om at vennskapet kan endre seg. Samtidig så er det kanskje en fordel at det er en man kjenner fra før og er trygg på. Har alltid tenkt at det er fint å vente på den rette, men som flere påpeker her så kan jeg jo ende opp med å dø jomfru med den tankegangen der. Kanskje kan det bli en fin erfaring med denne vennen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare få det unnagjort. Du har vel ikke lyst å ende opp som en gammel jomfru?

Anonymkode: 3b886...b68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det virkelig kun du selv som kan svare på.

For meg så hadde jeg en ~perfekt~ first time med en ungdomskjæreste jeg var i puppylove med, vi snakker silkepysj og tente stearinlys, og til og meg litt ulovlig drikke for å sette stemninga. Synes dette er et fint minne. 

Men mine minner hvor sex bare er en greie man gjør fordi man føler man har lyst til det og har møtt en kjekk fremmed er også fine minner. 

Poenget er å være klar på at dette er noe du ønsker, og ikke tvinge frem noe kun pga du føler du at du "må". 

Anonymkode: 9bba6...2d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...