Lady79 Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Hallo alle sammen!! Pga at vi skal "feire" jul på båt siden min mann på jobbe, har vi i år bestemt oss for å prøve å få til en "julaften" lignende dag når vi kommer hjem i romjula. Det som da er viktig er at jeg får se Askepott....er det noen som vet om denne selges her i Norge??Jeg må jo ha den med norsk "tale"
Gjest Very Victoria Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Tre nøtter til Askepott lanseres på DVD den 7 desember men du kan allerede i dag forhåndsbestille den fra CDON.com, her er linken; http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
Lady79 Skrevet 1. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2005 Tusen tusen takk Hadde ikke blitt jul uten
Lady79 Skrevet 1. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2005 Tre nøtter til Askepott er herved bestillt
Gjest Sesselja Skrevet 1. november 2005 #6 Skrevet 1. november 2005 Oi! Den må kanskje bestilles? Jeg har den på video, men hva hjelper det når jeg ikke lenger har videospiller...
Gjest Gitte Skrevet 1. november 2005 #7 Skrevet 1. november 2005 Det er ikke ordentlig jul uten den filmen
Charmina Skrevet 1. november 2005 #8 Skrevet 1. november 2005 HAr den også på video, og bare måååå ha den på DVD Tenk at vi jenter lar oss bedåre av denne mannen som fyker rundt i strømpebuksen nesten! Men jeg bare elsker den filmen, sukk
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #9 Skrevet 2. november 2005 Hallo alle sammen!! Pga at vi skal "feire" jul på båt siden min mann på jobbe, har vi i år bestemt oss for å prøve å få til en "julaften" lignende dag når vi kommer hjem i romjula. Det som da er viktig er at jeg får se Askepott....er det noen som vet om denne selges her i Norge??Jeg må jo ha den med norsk "tale" ← Husk å sette den på klokken 11 da
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #10 Skrevet 2. november 2005 Husk å sette den på klokken 11 da ← Jepp, skal gjøre det Blir uansett kjemperart å feire jul på båt.... Men mne..det viktigste er at vi alle tre ( jeg, min mann og vår datter) er sammen
Lady79 Skrevet 2. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2005 ooops...var visst ikke innlogget jeg....men det var jeg som skreiv over her....
Lady79 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2005 Hei alle sammen!! Da har Tre nøtter til Askepott dvden kommet Jeg skal IKKE se den før jeg kommer hjem i romjula Med en gang jeg såg det var den filmen som var kommet i posten i går, begynnte jeg automatisk å nynne på sangen... Sukk....da var den jula redda
Malama Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Oi, den må man sikre seg... i tilfelle NRK et år finner ut at de ikke skal sende den....
rugrat Skrevet 7. desember 2005 #14 Skrevet 7. desember 2005 Jeg er også kjempeglad i den filmen, men får sjelden sett den siden vi alltid har julegrøt hos svigers klokken 12. Og når vi kommer hjem er det jo tegnefilmer, så da nytter det ikke å sette på noen film. *sukk*
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #16 Skrevet 7. desember 2005 Åhhh som jeg gleder meg til julaften!
Chans Skrevet 7. desember 2005 #17 Skrevet 7. desember 2005 Jeg kjøpte den på video for ca. fem år siden, fordi jeg flyttet utenlands, men herre min hatt, det ødela alt å se den utenom juleaften. Nå driter jeg i å se den på juleaften, for å si det sånn!
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #18 Skrevet 7. desember 2005 Nå har jeg besilt både en til meg selv og en til min søster (julegave) Var fast tradisjon å se den hvert år, men etter vi fikk barn har det ikke blitt tid. Nå skal jeg jammen sørge for å lurt den innimellom
Chans Skrevet 9. desember 2005 #19 Skrevet 9. desember 2005 Oi, den må man sikre seg... i tilfelle NRK et år finner ut at de ikke skal sende den.... ← Haha, det kommer ikke til å skje med det første, ikke før jeg tar over NRK.
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #20 Skrevet 10. desember 2005 Må sikre meg en jeg og, i tilfelle NRK blir sinnsyk i gjerningsøyeblikket en gang i fremtiden og velger å ikke sende den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå