Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen!!

Pga at vi skal "feire" jul på båt siden min mann på jobbe, har vi i år bestemt oss for å prøve å få til en "julaften" lignende dag når vi kommer hjem i romjula. Det som da er viktig er at jeg får se Askepott....er det noen som vet om denne selges her i Norge??Jeg må jo ha den med norsk "tale" :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk :)

Hadde ikke blitt jul uten :sjenert:

Skrevet

Tre nøtter til Askepott er herved bestillt :nisseblunk:

Gjest Sesselja
Skrevet

Oi! Den må kanskje bestilles? Jeg har den på video, men hva hjelper det når jeg ikke lenger har videospiller...

Skrevet

HAr den også på video, og bare måååå ha den på DVD :sjarmor:

Tenk at vi jenter lar oss bedåre av denne mannen som fyker rundt i strømpebuksen nesten! :ler:

Men jeg bare elsker den filmen, sukk :hjerte::rodme:

Skrevet
Hallo alle sammen!!

Pga at vi skal "feire" jul på båt siden min mann på jobbe, har vi i år bestemt oss for å prøve å få til en "julaften" lignende dag når vi kommer hjem i romjula. Det som da er viktig er at jeg får se Askepott....er det noen som vet om denne selges her i Norge??Jeg må jo ha den med norsk "tale"  :sjenert:

Husk å sette den på klokken 11 da :hoppe:

Skrevet
Husk å sette den på klokken 11 da :hoppe:

Jepp, skal gjøre det :sjarmor:

Blir uansett kjemperart å feire jul på båt.... :overrasket:

Men mne..det viktigste er at vi alle tre ( jeg, min mann og vår datter) er sammen :)

Skrevet

ooops...var visst ikke innlogget jeg....men det var jeg som skreiv over her....

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei alle sammen!!

Da har Tre nøtter til Askepott dvden kommet :hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg skal IKKE se den før jeg kommer hjem i romjula :tommelsmil:

Med en gang jeg såg det var den filmen som var kommet i posten i går, begynnte jeg automatisk å nynne på sangen... :sjenert:

Sukk....da var den jula redda ;):klappe::hoppe::nissekonekyss:

Skrevet

Oi, den må man sikre seg... i tilfelle NRK et år finner ut at de ikke skal sende den....

Skrevet

Jeg er også kjempeglad i den filmen, men får sjelden sett den siden vi alltid har julegrøt hos svigers klokken 12. Og når vi kommer hjem er det jo tegnefilmer, så da nytter det ikke å sette på noen film. *sukk*

Skrevet

Jeg kjøpte den på video for ca. fem år siden, fordi jeg flyttet utenlands, men herre min hatt, det ødela alt å se den utenom juleaften. Nå driter jeg i å se den på juleaften, for å si det sånn!

Skrevet

Nå har jeg besilt både en til meg selv og en til min søster (julegave)

Var fast tradisjon å se den hvert år, men etter vi fikk barn har det ikke blitt tid. Nå skal jeg jammen sørge for å lurt den innimellom :sjarmor:

Skrevet
Oi, den må man sikre seg... i tilfelle NRK et år finner ut at de ikke skal sende den....

Haha, det kommer ikke til å skje med det første, ikke før jeg tar over NRK.

Skrevet

Må sikre meg en jeg og, i tilfelle NRK blir sinnsyk i gjerningsøyeblikket en gang i fremtiden og velger å ikke sende den. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...