AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #1 Skrevet 29. mars 2022 Hei. Fikk match med en kvinne via Tinder for en stund tilbake. Vi har god kjemi føler jeg, prater mye nå via snapchat. Vi har møttes to ganger og det går veldig bra med samtalene, mye latter og nysgjerrighet på hverandres yrker og generelt. hun fikk levert en rosebukett på døren noen dager før valentines, for hun skulle på 5 uker tur den uken. Det var veldig godt motatt. «Du må vere den søteste, dette gjorde virkelig dagen min», skrev hun. på turen så hadde hun begrenset forbindelse og jeg bare gledet meg til å høre ifra hun igjen. Jeg sendte noen snapper i ny og ne til alle generelt, og hun svarte når hun kunne. «Jeg vil også vere med på trimtur når jeg kommer hjem», «denne fjellturen vil jeg også vere med på». jeg svarer at det skal hun mer enn gjerne få lov til, og at jeg hadde savnet å prate med hun. Hun svarer at det var gjensidig. Og at hun håpet jeg ikke hadde glemt henne helt på de ukene her. Nå er hun kommet hjem fra turen for 2-3 uker siden, og kontakten er noe dårligere. Hun jobber innen helse så det er mye jobb, og de dagene jeg har anledning til ting på fritiden så er hun tilsynelatende opptatt, eller ikke orker å finne på noe. Jeg har fått en liten klump i magen på hele opplegget, men samtidig prøver jeg å snakke fornuft til meg selv. Det er slett ikke alltid det er som vi tror. Jeg sjekket innom snapkartet for å se om hun var ferdig på jobb så jeg kunne sende henne en melding, men hun var vekk derfra. Hun svarer etter noen timer (viss hun svarer, er ikke alltid. Det er liksom så ulikt ifra før hun for). Kort historie : Jeg har i et tidligere forhold kommet hjem fra jobb og funnet min daværende samboer i sengen med en annen, og etter det bestemte jeg meg for at magefølelsen var noe jeg skulle lytte til mer enn annet da jeg mistenkte dette før det skjedde. jeg har ikke lyst å slippe løs tankegangen å la min indre demon ødlegge for meg mtp hva,hvis,hvor. Jeg prøver å tenke fornuft og la det få tid. Men jeg blir ikke kvitt klumpen i magen. vet ikke helt hva jeg søker…råd, tips eller høre andres erfaring kanskje. Jeg har blitt glad i hun og håper det går rette veien. Det er ikke sånn at jeg terroriserer hun på snap eller meldinger, jeg tenker kanskje hun har en del å ta fatt i etter turen som gjør at det har dabbet av. Mvh. Anonymkode: 0d9f0...0be
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #2 Skrevet 29. mars 2022 Hun er ikke interessert. Anonymkode: 5e7b5...2c7
girlie93993 Skrevet 29. mars 2022 #3 Skrevet 29. mars 2022 Skjønner deg godt, har selv opplevd utroskap og det gjør selvfølgelig noe med tankene. Anbefaler deg å prøve å "heale" så godt du kan fra det du opplevde, selvom det selvfølgelig aldri kan gå helt over. Av erfaring selv så kan jeg gjerne være inne på snap uten å svare han jeg selv har god kontakt med, fordi jeg rett og slett går kjapt inn på snap også ut igjen, enten for å f.eks sjekke stories eller at jeg ikke ser på hvem som har sendt meg snaps, går bare rett ut igjen. Hvis dere hadde såpass god kontakt så er det vel åpenbart at hun hvertfall hadde noe form for interesse. Du kan jo prøve å spørre om å møtes o.l, for å se om hun virker like gira som før. Jobb, skole og hverdagslivet kan være hardere for noen enn andre, så kan hende hun rett og slett blir såpass sliten at hun ikke er den samme når hun har fri o.l, som er helt normalt. Om dere kommer lengre frem så kan du jo bare ta det opp og spørre om hva hun tenker, eller om hun har mista interessen fordi du føler hun har vært litt off i det siste, kommunikasjon kommer man alltid lengst med fremfor å overtenke og spekulere unødvendig, det stresser deg bare ut og kan gjøre ting verre. Du kan også tenke sånn at hvis hun gjør noe annet, eller har funnet en annen, så er det ikke noe du kan gjøre med det. Uansett hvor bra du er, hva du gjør, hva du sier og hvordan du ser ut, ingenting kan redde deg fra i at den du liker finner en annen. Kommuniser, er definitivt det beste du kan gjøre nå. Evt avvente litt og ikke ta så mye kontakt, og se om hun gjør det - ellers er det ikke vits om det for det meste bare går en vei.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #4 Skrevet 29. mars 2022 Syns ikke du skal stresse noe over noe enda. Neivel så var hun ikke på jobb når du sjekket på snapmap men hun hadde heller ikke sagt at hun var det. Jeg skrur også av snapmap fordi jeg er ikke komfortabel med at alle på snap lista mi kan se meg, både de kveldene jeg bare sitter hjemme fordi jeg vil ikke at alle skal tro jeg ikke har noe liv, og når jeg er hos venninner fordi det er kinkig hvis en annen venninne spør om å finne på noe og den jeg er hos ikke vil ha henne dit, og når jeg er med familien min fordi jeg gidder ikke at en eller annen bekjent fra snap skal se at vi sitter på samme restaurant og komme bort å si hei. Ikke ta det personlig rettet mot deg at hun skrur av snap map! At hun ikke er like på på kontakten etter at hun kom hjem fra tur har også naturlig forklaring. Der har hun sannsynligvis sosialisert masse og er hun som meg så trenger hun en måneds tid eller til og med to på å være like "oppe" igjen sosialt når man har tømt energien sin sånn. Når jeg ikke har ork til å være blid og sosial og "oppe" så er det siste jeg vil å møte en date, for jo bedre jeg liker han jo mer vil jeg fremstille meg som en likanes jente så han liker meg og tør ikke vise meg sliten og dårlig humør. Desuten har hun en veldig fysisk og mentalt krevende jobb og det er bare de siste par ukene hun har tatt mindre kontakt og jeg mener det er størst sannsynlighet her for at det er helt tilfeldig og ikke har noe med deg å gjøre men at du overanalyserer og tenker det værste basert på tidligere erfaringer. Hun har for bare kort tid siden uttrykt at hun har veldig lyst til å gjøre ting sammen med deg i fremtiden så stol på det og ikke la denne usikkerheten din ødelegge. Masing kan ødelegge og usikkerhet kan ødelegge, det jeg ville gjort om jeg var deg var å ringe hun å ha en hyggelig prat, spørre om turen, åssen hun har det, la skravla gå og si noe om hva du har gjort i dag eller fortelle om den digge matretten du prøvde her om dagen, prate løst om nyheter og været, også spørre på slutten av samtalen om hun har noen planer neste lørdag og hvis hun sier nei be hun ut på en konkret ting, f eks si okei kunne du tenke deg å dra å spise på xxstedxx / hva med å dra å bowle om du har lyst?, og hvis hun sier hun er opptatt eller må se an så si at det begynner å bli litt siden dere møttes og at hun får si fra når hun har tid og ork til å finne på noe igjen og hvis hun ikke har lyst til å fortsette å bli kjent er det fint om hun sier fra om det si det hele på en casual måte uten noe fornærmet eller butthurt tone eller noe som viser at du driver å analyserer dette her så mye. Med vennlighet og åpen kommunikasjon kommer man veldig langt og det sparer en fra så masse unødvendig tankekjør og trekke konklusjoner om den andre som kanskje ikke gjelder for den andre engang. Selvom du ikke er en sånn telefonskravler så press deg gjennom det, for er man uformell og selvsikker så gjør det kontakten mye mer komfortabel og mindre anstrengende for henne også. Da blir hun tryggere på deg og etterhvert om hun liker deg orker å møte deg på dager hun ikke er i topphumør full av energi også, altså at terskelen for å møtes er lavere for hver gang siden hun oppfatter deg som en behagelig fyr Anonymkode: 7ae64...499
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Skrevet 29. mars 2022 Dere har møttes 2 ganger. Har du tatt på hun, kysset hun? Ikke noe vits å overøse med prat og blomster til en dame født etter 60-tallet. Kan virke som du er blitt friendzonet. At du er søt er egentlig ikke noe du vil høre fra noen du dater. Anonymkode: 09685...363
Gjest Philomena Skrevet 30. mars 2022 #6 Skrevet 30. mars 2022 Hun vil ikke ha deg. Du er i bestefall en reserve.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Skrevet 30. mars 2022 Hvis det er lenge siden dere har truffet hverandre er det fare for at interessen dabber av. Akkurat som kontakt mellom venner som begynner å se hverandre mindre av ulike årsaker. Da blir skriftlig kontakt også mindre (vanligvis) Jeg ville derfor fått til et treff så fort som mulig. Vil hun ikke det så er det bare å gå videre. Anonymkode: 21524...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå