Gå til innhold

Noen som har dette fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en hylle. Kommer ikke til å eksplodere eller falle fra hverandre.

Anonymkode: 942bb...4fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sier det samme som den over. Hvorfor lage en tråd om en vanlig hylle? Passer den inn hos deg, kjøp den. Minner om Ivar hyllene, som er rimeligere og superenkle å sette sammen. Og som enkelt kan endres farge på, om man ønsker det.

Anonymkode: 05e1a...d4f

• Liker 3
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Sier det samme som den over. Hvorfor lage en tråd om en vanlig hylle? Passer den inn hos deg, kjøp den. Minner om Ivar hyllene, som er rimeligere og superenkle å sette sammen. Og som enkelt kan endres farge på, om man ønsker det.

Fordi det kan være fint å vite om andre har opplevd ok kvalitet? Har du ikke hørt om å spørre om sånt før?

Skrevet
2 minutter siden, Stuebordet said:

Fordi det kan være fint å vite om andre har opplevd ok kvalitet? Har du ikke hørt om å spørre om sånt før?

Det er ikea. Forvent ikea-kvalitet.

Eller har du aldri hatt noe fra Ikea før?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Veggdyret said:

Det er ikea. Forvent ikea-kvalitet.

Eller har du aldri hatt noe fra Ikea før?

Jeg har masse derfra. Men her spør trådstarter om en spesifikk hylle. Nettopp for å høre om noen har den. Veldig rart at du heller bruker tid på å komme inn her og stille spørsmål ved spørsmålet enn å holde deg unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har den. Helt grei, som andre ikeamøbler

Anonymkode: 7f37d...323

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig at det er så mange gretne folk som føler for å svare i én og samme tråd uten å bidra med noe som helst? TS spør et enkelt og uskyldig, hverdagslil spørsmål om en hylle, og får bare drit tilbake. At det går an. Har dere fått restskatt alle sammen?

Anonymkode: 3bb7e...e86

• Liker 2
Skrevet

Så rare svar du får! 
Vi har den og synes den er ok fin og ok kvalitet, men liker Billy bedre som bokhylle og Ivar bedre til ting og tang. Så jeg ville ikke kjøpt den på nytt, men om du har liten «pen» stue ser jeg for meg at spesielt den lave varianten kan være fin!

AnonymBruker
Skrevet
Stuebordet skrev (10 timer siden):

Jeg kom faktisk med et råd i kommentaren min. Jeg så på hyllen på nettsiden, og synes den så ok ut,men som jeg skriver, Ivar hyller ligner, er rimeligere og mer robust.

Spørsmålet er jo hva TS skal bruke den til. Om den skal brukes i en stue, så er kanskje ikke Ivar hyller første valget. Men skal den stå i en bod, så ville jeg kjøpt Ivar hyller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS spør et enkelt og uskyldig, hverdagslil spørsmål om en hylle, og får bare drit tilbake. 

Anonymkode: 3bb7e...e86

Hadde det vært bedre om alle bare hadde svart ja eller nei, for ts etterlyser jo ikke noe konkret her?

Anonymkode: 4976f...5e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg kan jo godt svare på det ts spør om siden jeg er inne i tråden: Nei.

Anonymkode: 4976f...5e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...